quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zat een super sexy lekkere man in![]()
![]()
.
Ha, gers mag hier niet posten!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
supersexy? daar hoor ik niet bij
Aan de nieuwe OP te zien wel dusquote:
'T ging toch ook niet om de filmquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aan de nieuwe OP te zien wel dus
Wat een baggerfilm was dat zeg
Maar om sexy mannen toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T ging toch ook niet om de film.
Ha, jij ook niet, want eerst vroeg je om de lapo, toen om een naamtopic en achteraf zei je: Wel de fipo, waarmee je insinueert dat dit geen naamtopic voor je is en je dus kankerlelijk bentquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, gers mag hier niet posten!
hihi
Films kijken om de acteursquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T ging toch ook niet om de film.
Je hebt me door. I admit, ik ben kankerlelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ha, jij ook niet, want eerst vroeg je om de lapo, toen om een naamtopic en achteraf zei je: Wel de fipo, waarmee je insinueert dat dit geen naamtopic voor je is en je dus kankerlelijk bent
hihi
Ik was al op je aan het wachtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
De titel trok me en je maakt het helemaal waar Alluur!
Waarom zag ik die al aankomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was al op je aan het wachten! Jammer alleen dat hier nooit sexy men posten
.
Dan maar vermaak met andere mannen:
[ afbeelding ]
.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was al op je aan het wachten! Jammer alleen dat hier nooit sexy men posten
.
Dan maar vermaak met andere mannen:
[ afbeelding ]
.
Nee, ik zag die eerste foto's en moet ineens denken aan las vegas & josh duhamel. Best wel fout eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |