Aangezien het mijn eerste KLB topic was moest het wat speciaals worden natuurlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
omdat dit je eerste topic is zal ik je even helpen![]()
bonusklachten antiklachten en verwachte reacties hoeven niet, dus die mag je best weghalen uit je post
samenvatting moest ik om lachen btw
Natuurlijk hoef je je niet dom te voelen om dom te zijn. Dom voelen en dom zijn zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb alles gelezen. Maar ik voel me helemaal niet zo heel dom, kan dat TS? Is het verband tussen het lezen van een volle OP en intellect wetenschappelijk aangetoond? Zo ja; kan ik dit ergens toetsen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef griekjeee het volgende:
Hou je nu wel of niet van presenteren dat blijkt echt nergens uit de op.
Nee, afstudeerbegeleider is iemand die graag rekt. Kortom ik had wat eerder moeten ingrijpen maar het ging wel lekker zijn gangetje. Uiteindelijk maar 2 maanden te laat toch! (Of 1 dag op tijd)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef Pulu het volgende:
Met andere woorden...je bent te laat begonnen?
Naar volle tevredenheid. Bedankt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef bananablues het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je je niet dom te voelen om dom te zijn. Dom voelen en dom zijn zijn twee verschillende dingen.
Verder, zijn er natuurlijk uitzonderingen: mensen die gewoon heel de OP lezen, omdat ze het leuk vinden. Ik doelde natuurlijk op de mensen die de klacht skippen en de samenvatting gaan lezen.
Lezen van een volle OP en intellect is naar mijn weten nog niet wetenschappelijk aangetoond.
Beantwoordt dat je vragen?
Nee, te laat eindigen is iets anders dan te laat beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:57 schreef Pulu het volgende:
Ff mierenneuken...dus toch te laat begonnen...maar 2 maanden te laat is ook te laat
Dat moet je eens tegen een HBO'er vertellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:00 schreef Pulu het volgende:
[..]
Afstuderen doe je toch altijd aan de uni?
Ik dacht eraan om een volgende topic te openen over het niet welkom voelen in KLB door bepaalde gebruikers. Wat vind je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
1ste en laatste Topic in KLB hoop ik.
O. Wat leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef bananablues het volgende:
[..]
Ik dacht eraan om een volgende topic te openen over het niet welkom voelen in KLB door bepaalde gebruikers. Wat vind je?
Doe maar niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef bananablues het volgende:
[..]
Ik dacht eraan om een volgende topic te openen over het niet welkom voelen in KLB door bepaalde gebruikers. Wat vind je?
Fuck my life...ik wil dat helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Thomass het volgende:
[..]
Okay en waar studeer je op af als ik vragen mag
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef bananablues het volgende:
[..]
Thanks!
Wat ik doe is mijn master Computer Science![]()
Gewoon informatica dus
als je denkt dat je na je studie aan werk komt ben je domquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef bananablues het volgende:
bal bla bla als je nu nog aan het lezen bent ben je dom. Groetjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |