De Jasjes van Mart zijn cultquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pics?
Slechter dan de jasjes van Toine van Peperstraten kan bijna niet![]()
Heb toch genoeg leuke nummers gevonden, allemaal met een leuke herinnering of omdat ze goed zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
144 nummers uit die treurige lijst met nummers waaruit je kan kiezen?! Al de goede muziek uit de 90's staat helemaal niet in die lijst
Maar dat is dus het hele probleem, voor mij. De jaren '90 aan muzikale herinneringen zijn niet perse goed, wel leuk. Of zelfs dat niet. Gewoon teveel in tien jaar tijd. Moet echt filteren...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Heb toch genoeg leuke nummers gevonden, allemaal met een leuke herinnering of omdat ze goed zijn.
kutquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
Maar goed, tijd voor Shooting Stars!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij is wel afgevallen die Martje
hm, heb een barbeue zaterdag, pasr daar best bij!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Herkansing: zaterdag, 22.40, BBC2.
Met erna dit.
Proost?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, heb een barbeue zaterdag, pasr daar best bij!
Stakka Bo moet erin, let op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef Barney_Stinson het volgende:
Voor de 90s request heb ik in Excel ff een "shortlist" gemaakt van 144 nummers![]()
Nu de laatste schifting nog maken en dan kan ik mijn inzending opsturen.
beetje domquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:50 schreef broer het volgende:
Ik had gewoon KX aanstaan. Vergeet ik helemaal dat Bert op 3FM draait.
Mja, ik heb sowieso nooit meer 3FM aan staan, behalve tussen 12.00 en 14.00 uur (en dan nog is de muziek maar amper te pruimen). Dus het is een beetje uit mijn systeem om eraan te denken.quote:
Inflatie daar is prima, het wordt met de dag goedkoper voor je daarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de laatste werkdag voor de vakantie![]()
![]()
Iceland, here I come (bijna)![]()
.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Inflatie daar is prima, het wordt met de dag goedkoper voor je daar
vervolg is niet veel beterquote:
ja, en sinds die tijd is er al een kwartier gejank en geklaag van een of andere boerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stereophonics - Have A Nice Day is wel weer oke
Of ga Tarzan nadoen, kom je zomaar op de radio als je pech hebt!quote:
Whahaa!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of ga Tarzan nadoen, kom je zomaar op de radio als je pech hebt!
Evident.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zag 't al. had 't meteen aan m'n must see-lijstje toegevoegd
.
We zien de fotos wel verschijnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Zag 't al. had 't meteen aan m'n must see-lijstje toegevoegd
.
Reclame startte niet. Gerard praatte even het gat volquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef gerbenp het volgende:
Het gaat altijd fout als ik niet luister he, wat gebeurde er nu weer
hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Reclame startte niet. Gerard praatte even het gat vol
Kreunen en aardappel het kenmerk van Dinandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:11 schreef themauster het volgende:
Ooh Dinand haal die hete aardappel eens uit je mond als je zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |