Dit + klagen over kinderen die plezier hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je gaat aan het zwembad liggen en je zeikt dat je nat wordt?![]()
ga toch weg.
Ja, al dat water, dat moet wel gigantisch pijnlijk zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef mtchel112 het volgende:
grrr laatst lekker op vakantie in normandie 30 grappen lekker briesje hoppakeee lekker louchen in het zwembad, zijn er van die achterlijke (vaak dikke) kutkinderen die dan denken dat ze diep onderwaterzwemmen of weet ik het en ondertussen alle mensen van het zwembad natspetteren
komt die kutzooi in je ogen bah
ik haat ze
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Waaghals het volgende:
hopelijk hebben ze in het water gezeikt alvorens het in je ogen te spetteren. zeiken ze over het hoofd van TS alvorens hij in het zwembad springt
nee camping utah beachquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
Zat je bij Pierre et ca vacanes, vlakbij Omaha Beach Golf Club?
Hm misschien heb je gelijk..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:51 schreef mtchel112 het volgende:
nee alleen irritante kut kinderen :p de minderheid spettertvette discussie
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit + klagen over kinderen die plezier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Dat zijn veel grappen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef mtchel112 het volgende:
grrr laatst lekker op vakantie in normandie 30 grappen lekker briesje hoppakeee lekker louchen in het zwembad, zijn er van die achterlijke (vaak dikke) kutkinderen die dan denken dat ze diep onderwaterzwemmen of weet ik het en ondertussen alle mensen van het zwembad natspetteren
komt die kutzooi in je ogen bah
ik haat ze
Ik ben hier nooit weggeweest ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
maikuuuul van de g-stardat ik je eens tegenkom hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef dopy14 het volgende:
het is maar waar je je aan ergerd.
het klinkt flauw maar probeer dit maar eens uit te leggen aan kinderen in afrika die 20 km moeten lopen voor schoon drinkwater.
en maar zeiken hè.
wees blij dat je zo en zo op vakantie kan. Er zijn zat mensen in Nederland die de provincie niet uit gaan.En dan uiteraard gewoon niet bij die put gaan wonen waar het drinkwater vandaan komt he !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur om de put te pesten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Dit is geen dagboek gehalte?quote:
ik zeg lopen voor schoon drinkwater. niet lopen naar een put.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan uiteraard gewoon niet bij die put gaan wonen waar het drinkwater vandaan komt he !
Puur om de put te pesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |