abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72181677
Omdat het telkens branden van DVD's me wat de strot uit begint te komen zoek ik naar een externe harde schijf die ik ook als mediaplayer kan gebruiken, dus gewoon aan mijn tv kan hangen waarna ik gewoon de films van de harde schijf kan afspelen. Zoek naar eentje met een harde schijf van tenminste 250 GB en verder een beetje een nette prijs. Heeft iemand zelf ervaringen of suggesties?
pi_72181756
Geen ervaringen, wel ongeveer dezelfde wensen
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_72182304
Gebruik een laptop?
Of anders moet je zorgen dat je er een hebt met aansluitmogelijkheden met USB of liever LAN
Ik zou dan gaan voor zoiets http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=41753
Die sluit je dan aan op je netwerk (of USB HD) en knallen maar
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_72220506
Mja, het is eigenlijk vooral ook voor m'n ouders. Gewoon dat ik daar wat dingen voor ze op kan zetten en zij gewoon via de TV op een film kunnen drukken en hem afspelen
pi_72220523
Ik denk dat je zoiets zoekt;
quote:
Dane-Elec introduces the DaneDigital So Speaky PVR, a multimedia hard drive player and recorder. The So Speaky PVR has a 3.5 SATA hard drive with a capacity ranges from 320GB to 1TB. It has 16MB cache memory and a 5-in-1 card reader supporting SD / MMC / XD / MS / MS Pro cards.

DaneDigital’s So Speaky PVR can record video in DVD quality. It has a USB 2.0 port and two USB 2.0 Host. You can also find HDMI, an Audio/Video output, a Component Out,a Digital audio output and a RJ45 10/100Mbps Ethernet port.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')