ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef rechtsom het volgende:
Kreeg je op de bonusklacht bonuskorting met je bonuskaart?
[ afbeelding ]
Blikken bier zijn oke, mits 0,33 liter en van een fatsoenlijk merk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja.
Ik hou niet van blik bier. ik drink alleen uit de fles of van me beertender die kapot is![]()
Blikbier smaakt me niet op 1 of andere manier. Daarnaast moet het me denken aan van die zwervers
euroshopper bier idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Blikken bier zijn oke, mits 0,33 liter en van een fatsoenlijk merk.
Halve liter blikken zijn voor paupers
Euroshopper bier_!
Ja klopt.quote:
Echt he ik heb in al die jaren alleen nog maar zwervers met dat blikbier gezien .quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:26 schreef Goofisch het volgende:
[..]
euroshopper bier idd.
dakloosbier
Je hebt ook Heineken in halve liters hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Blikken bier zijn oke, mits 0,33 liter en van een fatsoenlijk merk.
Halve liter blikken zijn voor paupers
Euroshopper bier_!
Desperado's zijn minder. Corona echter is goed te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
Dan haal je voor die ene avond blikbier. Desnoods schenk je het over in een glas. In plaats van fucking Desperados kopen.
Ik moest denken aan corona,s toen ik daar stond want die had ik ooit gedronken op vakantie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Desperado's zijn minder. Corona echter is goed te doen.
Coronaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Desperado's zijn minder. Corona echter is goed te doen.
Geil.quote:
Dit topic begint serieuze schade aan te richtenquote:
Of ze weten dat het er ligt, maar op een lastig bereikbare plek (door teveel karren)...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Vakkenvullerts die kijken nooit voor je in het magazijn, want ze weten wel dat een produkt nooit 'misschien nog achter' ligt. Die gaan gewoon ff pissen of ff roken.... Intussen de klant (TS) handenwringend achterlatend.
Waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit topic begint serieuze schade aan te richten
Door je Username dacht ik bijna ff dat ik je kende, maar dat was niet t gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Of ze weten dat het er ligt, maar op een lastig bereikbare plek (door teveel karren)...
iig ze vinden nooit wat.. (kan het ze niet kwalijk nemen, die moeite nam ik zelf ook nooit)
Aan m'n hart, omdat ik geen corona hebquote:
Kom hier corona drinken dan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door je Username dacht ik bijna ff dat ik je kende, maar dat was niet t geval
[..]
Aan m'n hart, omdat ik geen corona heb![]()
Ik zou wel willen, maar ik moet zo eten kokenquote:
Vroeg je dat aan mij?quote:
Ok als het maar niet meer dan 5 km is want heb geen zin om te fietsen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet zo eten koken![]()
Kom je ff gezellig hier, dan maak ik een tosti voor je
Neem de trein maar, dan ben je er zoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ok als het maar niet meer dan 5 km is want heb geen zin om te fietsen!![]()
In mn fobo kun je zien waar ik woon.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neem de trein maar, dan ben je er zo
(Arnhem) haha
Ok te ver dusquote:
Nja, ik had totaal niet verwacht dat je zo dichtbij zou wonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok te ver dus
Nou, mocht ik ooit in jouw woonplaats zijn, dan laat ik t je weten
Regel jij dan die Corona's?
Oh ik liet je schrikken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja, ik had totaal niet verwacht dat je zo dichtbij zou wonen.
Ja ik ben nog maar 18. Kindje dus.quote:
Awww mijn excuses danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik ben nog maar 18. Kindje dus.
Geeft niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |