http://www.spitsnieuws.nl(...)ool_weert_antii.htmlquote:Leerlingen van de Alachua County school in Florida zijn naar huis gestuurd omdat ze shirts droegen met daarop de tekst: 'Islam is of the Devil'. Dat betekent: islam is van de duivel.
Deze tekst vatte de schoolleiding als beledigend op. Andere leerlingen werden hierdoor afgeleid en hun leerproces werd ernstig verstoord.
Onder andere een tienjarige basisschoolleerling moest het gebouw verlaten. Ook drie middelbare scholieren werden naar huis gestuurd, zo meldt de website van Click Orlando.
De shirts waren verkregen door de lokale kerk. Deze bestelde ze online. Spijbelen is dus niet meer nodig, de scholieren weten nu hoe ze hun zomervakantie kunnen verlengen
Oh dus dat mag jij wel roepen over een ander geloof, maar die t-shirts mogen niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:08 schreef Meki het volgende:
Amerikaanse school weert anti-islamshirts
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ool_weert_antii.html
Een duivel die roept tot eenheid tot Allah ? de duivel is die kerk zelf..
een kerk die dit doet ?...
Scherp.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh dus dat mag jij wel roepen over een ander geloof, maar die t-shirts mogen niet?
Is die kerk die het heeft uitgebracht,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh dus dat mag jij wel roepen over een ander geloof, maar die t-shirts mogen niet?
Dus als ik een keer een moskee of een moslim bekritiseer, beloof je me dan dat je het ook niet in verband brengt met de Islam Meki?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Is die kerk die het heeft uitgebracht,
niet over christendom, maar over die lokale kerk..
leer eens begrijpend lezen
Kalm aan, we mogen straks eten. Niet zo chagerijnig doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ok, dus als ik es een klacht heb over een variant van de islam of een lokale moslim, dan beloof jij ook genuanceerd als altijd te blijven denken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb nu 10 minuten naar deze zin gekeken, maar snap 'm nog steeds niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:08 schreef Meki het volgende:
Een duivel die roept tot eenheid tot Allah ?
Leer begrijpend lezen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb nu 10 minuten naar deze zin gekeken, maar snap 'm nog steeds niet.
Wat bedoel je ermee?
Het is die wat ik heb gezegd altijd gebeurt zo! Gewoon de duivel is die aan het samenvoegen en dan zie je krijg je dit. Schuld van de media die.quote:
Deze t-shirt is geen waarheid, dus laat staan de media of die kerk. Want die is van de duivel. Moslims doen deze dingen niet, die doen tenminste zijn schoen uit bij allah.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is die wat ik heb gezegd altijd gebeurt zo! Gewoon de duivel is die aan het samenvoegen en dan zie je krijg je dit. Schuld van de media die.
Volgens mij bedoelde hij specifiek die kerk die de shirts leverde...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jesus is/was een mens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
De moskee is de synagoge van Satan.
Zie openbaringen 2:?Mwuhahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
De moskee is de synagoge van Satan.
En als niet gelovige moet je zo onderhand met alle geloven rekening houden, islamieten voorop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:48 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Toch is het wel eens goed al die imbeciele christenen die een dezer dagen bij een iftarmaaltijd aanschuiven de waarheid te vertellen. Andersom zul je een moslem nooit bij bijv. Een paasmaaltijd zien, het begrip komt slechts van een kant.
Zou iemand die Engels kan die vertaling even kunnen checken?quote:...de tekst: 'Islam is of the Devil'. Dat betekent: islam is van de duivel.
Voor die vertaling hoef je geen Engels te kunnen lijkt me, Meki heeft gelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Zou iemand die Engels kan die vertaling even kunnen checken?
Haha, denk je echt dat hij het serieus bedoelde...?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Voor die vertaling hoef je geen Engels te kunnen lijkt me
Nee tuurlijk niet, maar ik moet Meki even gelijk geven om mijn geweten te zuiveren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, denk je echt dat hij het serieus bedoelde...?
Meki...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het gaat om 1 kerk die ook nog iets gedaan heeft, dus hoewel onzinnig is die reactie best logisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
DIt is wel een hele mooie Meki.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is die wat ik heb gezegd altijd gebeurt zo! Gewoon de duivel is die aan het samenvoegen en dan zie je krijg je dit. Schuld van de media die.
Er wordt helemaal niets uitgehold. In de V.S. is het op openbare scholen niet toegestaan om zowel positief als negatief wat voor geloofsuiting dan ook te doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:31 schreef Huisjesmelkert het volgende:
Dat we in Nederland geen T-shirts tolereren waarop negatief naar politie verwezen wordt
is al erg zat maar dat nu ook in de VS het recht van vrije meningsuiting uitgehold wordt vind ik triest.
Ziek dat haar ouders haar op zo'n manier de deur uit laten lopen.quote:
Best een kolderiek gebbetje, toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik moet Meki even gelijk geven om mijn geweten te zuiveren.
Hoezo? Heb jij onomstotelijk bewijs dat de islam niet duivels is dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ziek dat haar ouders haar op zo'n manier de deur uit laten lopen.
Ik zou je graag willen nomineren voor het plaatsen van één van de meest achterlijkste post ooit op Fok!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:56 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij onomstotelijk bewijs dat de islam niet duivels is dan?
Ik kom de laatste tijd wel vaker filmpjes van ze tegen en ik mag ze wel inderdaad.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen nomineren voor het plaatsen van één van de meest achterlijkste post ooit op Fok!
Zeker nooit een doorsnee metalshirt gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ziek dat haar ouders haar op zo'n manier de deur uit laten lopen.
Euhm, als dat zo was dan zouden ze de islam de grond in boren en leuke truukjes doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd wel vaker filmpjes van ze tegen en ik mag ze wel inderdaad.
De Islamitische Penn & Teller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |