Vind hem dan een neppe nazi gezien hij op deze foto vriendjes is met een homofiele jood.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:09 schreef Meki het volgende:
De wilders stemmers moeten weten wie ze als leider hebben die nazi banden heeft
Toffe username.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Vind hem dan een neppe nazi gezien hij op deze foto vriendjes is met een homofiele jood.
Het is inderdaad vreselijk irritant, vooral gezien het feit dat 99% van zijn geblaat echt nergens op slaat en hij feitelijk niets weet over de Islam en de moslimgemeenschap zelf. Het is helemaal van de zotte dat mensen als Whiskey Tango, die ik toch enigszins intelligent acht, in dergelijke onzin trappen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:20 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je in de hadiths heb lopen snuffelen. Met wat geknip en geplak van anti-Islamsites ben je niet meteen een Islamdeskundige.![]()
En waarom altijd een theologische discussie (lees: anti-Islampropaganda nablaten) starten, als dat helemaal niet relevant is voor de topic zoals in deze?
Dank voor uw compliment, echter ik heb nooit gezegd dat ik achter al zijn 'onzin' sta, ik heb al verscheidene geluiden afgegeven dat hij in sommige aspecten gewoon te ver gaat. Echter ik word wel elke keer op de extreem-rechtse afvalberg gegooid door Wilders z'n tegenhangers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreselijk irritant, vooral gezien het feit dat 99% van zijn geblaat echt nergens op slaat en hij feitelijk niets weet over de Islam en de moslimgemeenschap zelf. Het is helemaal van de zotte dat mensen als Whiskey Tango, die ik toch enigszins intelligent acht, in dergelijke onzin trappen.
Spreken over "pret-moslims" en "pure moslims", man - ga Sesamstraat kijken.Doet mij denken aan het ariër geblaat van de nazi's. Scheidingslijnen getrokken d.m.v. eigen fantasie.
Met welke punten kan je het überhaupt eens zijn? Er is namelijk geen enkel punt te vinden op het gebied van integratie, dat daadwerkelijk een oplossing vormt voor de huidige ( imo grotendeels opgeblazen) problematiek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dank voor uw compliment, echter ik heb nooit gezegd dat ik achter al zijn 'onzin' sta, ik heb al verscheidene geluiden afgegeven dat hij in sommige aspecten gewoon te ver gaat. Echter ik word wel elke keer op de extreem-rechtse afvalberg gegooid door Wilders z'n tegenhangers.
Ik ga anderen toch ook niet betichten van Halsema gedrag, of Bos gedrag als ze op deze partijen stemmen? Ik vindt het een beetje kort-af afbekken om maar te stellen dat ik een beroeps racist zou zijn.
Ik ben het eens met een aantal van zijn punten, maar ook met een aantal niet. Ik kan die nuance wel aanbrengen, en ik wens dan ook dat dit ingezien wordt.
Ik ben vóór hardere aanpak van reljeugd, en dat de mantel van onschuld die links Nederland jarenlang over de bevolking heengooit eindelijk wel een keer afgeworpen mag worden. Verder vind ik dat de macht van de Europese Unie wel mag worden ingeperkt, en ben ik ook wel voor zijn argument dat er een speciale dierenpolitie moet komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met welke punten kan je het überhaupt eens zijn? Er is namelijk geen enkel punt te vinden op het gebied van integratie, dat daadwerkelijk een oplossing vormt voor de huidige ( imo grotendeels opgeblazen) problematiek.
Ik had het over de problematiek rond integratie, dat zijn namelijk specifiek de punten waarbij hij zich extremistisch profileert. Je noemt nu zaken op die daar helemaal niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik ben vóór hardere aanpak van reljeugd, en dat de mantel van onschuld die links Nederland jarenlang over de bevolking heengooit eindelijk wel een keer afgeworpen mag worden. Verder vind ik dat de macht van de Europese Unie wel mag worden ingeperkt, en ben ik ook wel voor zijn argument dat er een speciale dierenpolitie moet komen.
Verder vind ik ook dat er wel wat beter gekeken mag worden naar economische uitgaven, waaronder ontwikkelingshulp geld dat zonder pardon maar uitgedeeld wordt, en niet word gekeken stap voor stap waar het nou naar toe verdwijnt.
Wilders wil ze toch allemaal uitzetten volgens jou en Wildershaters?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met welke punten kan je het überhaupt eens zijn? Er is namelijk geen enkel punt te vinden op het gebied van integratie, dat daadwerkelijk een oplossing vormt voor de huidige ( imo grotendeels opgeblazen) problematiek.
Ah oké, nou ik vind dat er bij veelvuldig misbruik van Nederlandse gastvrijheid gekeken mag worden of het paspoort afgenomen kan worden en ze het land uit kunnen worden gezet. Verder vind ik dat er wel wat harder opgetreden mag worden bij overlast in bepaalde wijken, en dat er harder opgetreden mag worden tegen geweld van autochtonen. Een beetje de 'och doe maar taakstrafje' mentaliteit wegwerpen ben ik wel voor. Of het nou hooligans, Marokkanen of Eskimo's zijn, dat maakt me verder weinig uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het over de problematiek rond integratie, dat zijn namelijk specifiek de punten waarbij hij zich extremistisch profileert. Je noemt nu zaken op die daar helemaal niets mee te maken hebben.
Ten eerste ben ik geen Wildershater, ten tweede denk ik helemaal niet dat Wilders "ze allemaal wil uitzetten". Wel ageer ik tegen Wilders zijn standpunten, vooral met betrekking tot integratie, die gewoonweg onfatsoenlijk, irrationeel en in sommige gevallen zelfs onmenselijk zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:35 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wilders wil ze toch allemaal uitzetten volgens jou en Wildershaters?
Nou, als dat geen moederoplossing der oplossingen is weet ik het niet meer.
Ze komen uit een land waar ze zich onfatsoenlijk gedragen, irrationeel denken en onmenselijk handelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen Wildershater, ten tweede denk ik helemaal niet dat Wilders "ze allemaal wil uitzetten". Wel ageer ik tegen Wilders zijn standpunten, vooral met betrekking tot integratie, die gewoonweg onfatsoenlijk, irrationeel en in sommige gevallen zelfs onmenselijk zijn.
Zomaar een vraagje:quote:
Hmm ik zie in z'n postgeschiedenis een KNMI topic, veel Nederlandser dan zeuren over het weer kan 't toch echt niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:44 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje:
Waarom zie ik jou, meki en meh7 b.v., altijd in dit soort topics verschijnen en vechten tegen alles wat maar enigzins anti-islam is, en zo goed als nooit in algemene topics waar alledaagse zaken besproken worden?
Of wil je niet integreren?
doe eens normaal!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef Meki het volgende:
wat vinden de wilders stemmers die dommig en koppig en onwetend zijn .... hier van ?
Je laatste zinsnede is strijdig met voorgaande, in de zin dat je spreekt over "mensen die misbruik maken van de Nederlandse gastvrijheid" - daarbij refereer je eigenlijk gewoonweg naar criminele allochtonen -, maar dan ineens zegt "hooligans, Marokkanen of Eskimo's, dat maakt mij verder weinig uit". Je bent dus wel degelijk voor een vorm van klassenjustitie waarbij een allochtoon anders gestraft wordt dan een autochtoon. Jij zou mij willen gooien in het hoekje van "gast", de autochtone hooligan daarentegen, daar gelden andere regels voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ah oké, nou ik vind dat er bij veelvuldig misbruik van Nederlandse gastvrijheid gekeken mag worden of het paspoort afgenomen kan worden en ze het land uit kunnen worden gezet. Verder vind ik dat er wel wat harder opgetreden mag worden bij overlast in bepaalde wijken, en dat er harder opgetreden mag worden tegen geweld van autochtonen. Een beetje de 'och doe maar taakstrafje' mentaliteit wegwerpen ben ik wel voor. Of het nou hooligans, Marokkanen of Eskimo's zijn, dat maakt me verder weinig uit.
Dat is een behoorlijk breed standpunt dat ook bij andere partijen gevonden kan worden.quote:Qua integratie moet er beter gekeken worden naar de ontwikkeling van de immigrant zelf, een behoorlijk niveau van de Nederlandse taal, en kennis van onze cultuur mag van mij wel geëist worden. Verder ben ik voor de afschaf van het geven van generale pardons.
Voor strengere wetgeving in het algemeen, of alleen voor moslims? Immers daar ligt een cruciaal verschil met het punt van Wilders. Of ben jij hier nu zelf het punt aan het nuanceren en denk je onterecht dat Wilders ook zo genuanceerd denkt?quote:Ook ben ik voor strengere wetgeving als het gaat om families hier naar Nederland halen, man of vrouwlief en de kids. En voor een strengere regulering van de instroom van Imams, met goede screening naar hun achtergrond.
Ik had me al ingedekt met "zo goed als nooit".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hmm ik zie in z'n postgeschiedenis een KNMI topic, veel Nederlandser dan zeuren over het weer kan 't toch echt niet hoor
Nee hoor, we faciliteren met z'n allen het land Nederland, ik ben er dus ook te gast op een bepaalde manier. Daarom geef ik ook aan dat afkomst mij er weinig toe doet, alleen kan de maatregel uitzetten alleen gebruikt worden bij mensen met een dubbel paspoort. Vandaar dat de negatieve connotatie wellicht zo over komt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je laatste zinsnede is strijdig met voorgaande, in de zin dat je spreekt over "mensen die misbruik maken van de Nederlandse gastvrijheid" - daarbij refereer je eigenlijk gewoonweg naar criminele allochtonen -, maar dan ineens zegt "hooligans, Marokkanen of Eskimo's, dat maakt mij verder weinig uit". Je bent dus wel degelijk voor een vorm van klassenjustitie waarbij een allochtoon anders gestraft wordt dan een autochtoon. Jij zou mij willen gooien in het hoekje van "gast", de autochtone hooligan daarentegen, daar gelden andere regels voor.
Klopt, ik zeg ook niet dat 't niet zo is. Ik heb zelfs meermalen aangegeven dat de grens tussen VVD en PVV stemmen voor mij aardig wazig is. Ik heb geen bindend contract met de PVV, en kan wisselen wanneer ik wil. Ik ben het dus niet per se oneens met andere politieke stellingen.quote:Dat is een behoorlijk breed standpunt dat ook bij andere partijen gevonden kan worden.
Voor iedereen, om het maar bij het beestje te noemen, de vrouw van Wilders. Die zou wat mij betreft ook gewoon moeten worden onderworpen aan een screening en een cursus Nederlands voor ze hier mag komen, daar maak ik dus geen verschil in.quote:Voor strengere wetgeving in het algemeen, of alleen voor moslims? Immers daar ligt een cruciaal verschil met het punt van Wilders. Of ben jij hier nu zelf het punt aan het nuanceren en denk je onterecht dat Wilders ook zo genuanceerd denkt?
Het is logisch dat je alleen reageert in topics waar je interesses liggen. Of post jij ook dagelijks in SHO?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:44 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje:
Waarom zie ik jou, meki en meh7 b.v., altijd in dit soort topics verschijnen en vechten tegen alles wat maar enigzins anti-islam is, en zo goed als nooit in algemene topics waar alledaagse zaken besproken worden?
Of wil je niet integreren?
Dat blijft alsnog klassenjustitie, dubbel paspoort of niet, iemand met een dubbel paspoort wordt dan op een zwaardere manier bestraft dan iemand zonder dubbel paspoort.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nee hoor, we faciliteren met z'n allen het land Nederland, ik ben er dus ook te gast op een bepaalde manier. Daarom geef ik ook aan dat afkomst mij er weinig toe doet, alleen kan de maatregel uitzetten alleen gebruikt worden bij mensen met een dubbel paspoort. Vandaar dat de negatieve connotatie wellicht zo over komt.
Jij maakt hier geen verschil in, maar Wilders wel - dus dit is een punt waar je het kennelijk niet met Wilders eens bent?quote:Voor iedereen, om het maar bij het beestje te noemen, de vrouw van Wilders. Die zou wat mij betreft ook gewoon moeten worden onderworpen aan een screening en een cursus Nederlands voor ze hier mag komen, daar maak ik dus geen verschil in.
Klopt, vandaar ook dat ik het frappant vond dat je dat laatste punt aanhaalde.quote:Trouwens, je vroeg me naar de punten waar ik het mee eens was, niet waar ik het mee oneens was, want dan ik nog wel een A4 voltypen.
In de praktijk wel, maar op een wettelijke basis wil ik geen onverschilligheid tussen deze twee creëren, echter je kan met mensen met een dubbel paspoort wel een stapje verder gaan en ze het land uit zetten. Maar let wel, dat vind ik alleen toepasbaar na herhaaldelijk crimineel gedrag. De "autochtoon" gaat dan voor jaren de gevangenis in, de "allochtoon" gaat maar naar het buitenland. Een andere mate van 'straf' maar m.i. geen oneerlijke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat blijft alsnog klassenjustitie, dubbel paspoort of niet, iemand met een dubbel paspoort wordt dan op een zwaardere manier bestraft dan iemand zonder dubbel paspoort.
[..]
Inderdaad, en ook een reden waarom of ik niet graag als racist wil worden bestempeld puur alleen om het feit dat ik het eens ben met een aantal gedachten die de partij koestert. Zoals er ook wel eens door de Marokkanen wordt gezegd, niet over één kam scheren.quote:Jij maakt hier geen verschil in, maar Wilders wel - dus dit is een punt waar je het kennelijk niet met Wilders eens bent?
Naja, je hebt nu in ieder geval wat meer achtergrondinformatie over mijn mening.quote:Klopt, vandaar ook dat ik het frappant vond dat je dat laatste punt aanhaalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |