Wat had de politie in dit geval kunnen doen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:17 schreef BoerBert het volgende:
En de politie? Doen niks joh, want ze doen zogenaamd niks fout
Boetequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat had de politie in dit geval kunnen doen dan?
Doen ze op dat moment ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:17 schreef BoerBert het volgende:
En de politie? Doen niks joh, want ze doen zogenaamd niks fout
Hoe kunnen ze daar nou van weten als TS geen aangifte doet? Daarbij betwijfel ik ook of het strafbaar is om te vragen wat iemand in zijn tas heeftquote:
quote:
Ze deden ook niks verkeerds of iets strafbaars!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar nou van weten als TS geen aangifte doet? Daarbij betwijfel ik ook of het strafbaar is om te vragen wat iemand in zijn tas heeft
quote:
Witte veters! Nou dat zal ze eens leren zeg!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Daarom draag ik witte veters in m'n kistjes, dan durven die apen opeens niet meer.
Barbaar, weet je wat voor een impact dat heeft op iemands leven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Witte veters! Nou dat zal ze eens leren zeg!
TS geeft in hun ogen een vreemd antwoord, maar 1 van die mannetjes was ook wakker en geeft zo'n scherp antwoord terug.. Best grappig toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 04:08 schreef hugecooll het volgende:
Wel een scherp antwoord, dat dan weer wel.
Zuchtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Een echte fokker had ze helemaal de kanker ingeslagen
Ik zou zeggen, 'Waar denk je dat ik net mijn eten van heb gekocht??'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Loop ik net hier in mijn o zo gezellig (not!) allochtoonse wijk naar mn huis, staan er drie van die buitenlanders die me vragen of ik in mn Albert Heijn tas geld had zitten
Ekte die-hard fokkers sprongen met z'n allen achter de trein tijdens die downtimequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht![]()
Een echte Fok!ker had zijn/haar boodschappen thuis laten bezorgen om maar geen seconde te missen van Fok!.
voor die trein bedoel je toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ekte die-hard fokkers sprongen met z'n allen achter de trein tijdens die downtime
En daar nog bij zou ook wel erg dom zijn om toe te geven dat je idd 200 euro oid bij je hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze daar nou van weten als TS geen aangifte doet? Daarbij betwijfel ik ook of het strafbaar is om te vragen wat iemand in zijn tas heeft
Precies, zo heb ik nog nooit allochtonen in het echt mogen aanschouwen, ik ken ze alleen van verhalen en plaatjes op het internet.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zucht![]()
Een echte Fok!ker had zijn/haar boodschappen thuis laten bezorgen om maar geen seconde te missen van Fok!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |