quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik kom er ook pas nu achter ik had hem echt niet verkocht dan
In elkaar zetten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:
dude, je hebt hem toch allang in elkaar gezet, ik heb foto's gezien dat hij bij je op de stoep staat?
hoe kun je er dna nu pas achter komen dat hij beschadigd is als je hem volgens eigen zeggen nog niet eens had uitgepakt?
Moet ik nog posten welk tijdbestek er zit tussen de post van het ontvangen van het pakket en het te koop aanbieden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:
dude, je hebt hem toch allang in elkaar gezet, ik heb foto's gezien dat hij bij je op de stoep staat?
hoe kun je er dna nu pas achter komen dat hij beschadigd is als je hem volgens eigen zeggen nog niet eens had uitgepakt?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
In elkaar zetten?
Het is een RTF model, heb alleen fotos van veraf gemaakt beetje bekeken maar van binnen is het tandwiel beschadigd zeg maaren dat zie je niet van veraf/fotos.
quote:Had fotos van de verkoper gehad en toen zag alles er goed uit
Hoe veel % procent winst maak je eigenlijk met de verkoop vanaf DX?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:37 schreef Dionysiou het volgende:
Ik reageer niet meer
Jullie weten het natuurlijk allemaal beter vanaf je PC'tje
Toen stond ie toch in China achterlijke maloot.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:37 schreef Dionysiou het volgende:
Ik reageer niet meer
Jullie weten het natuurlijk allemaal beter vanaf je PC'tje
Succes met de speculaties, heb wel wat beters te doen eigenlijk![]()
Zeker weten!quote:
Dat je maar een mooie ban voor je misleidend handelen mag krijgen.quote:
Super daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:46 schreef Arn0 het volgende:
Ik weet niets te bedenken buiten een klacht in te dienen bij de douane. Hier vind je de procedure en hier het klachtenformulier zelf. Ik weet niet of het je gaat helpen, maar het zal vast geen kwaad kunnen..
Oftewel; Jack geeft geen cent en je wilt die poen ergens anders vandaan halen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Super daar heb ik wat aan![]()
Mja, onderdelen kosten 17¤ incl verzendkosten vanuit een Webshop maar het gaat puur om het principe..
Oftewel Jack ligt in z'n bedje te slapen en op jou geef ik geen zinnig antwoord meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oftewel; Jack geeft geen cent en je wilt die poen ergens anders vandaan halen?
Ik heb dus gelijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oftewel Jack ligt in z'n bedje te slapen en op jou geef ik geen zinnig antwoord meer![]()
Als jij daar blij van word, ja hoor jij hebt gelijk knulquote:
mijn god, eerst zijn topic sluiten en zeiken en dan hier nog een keer zeiken. Ga v&a maar opschonen ipv hier te posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik wist het!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als jij daar blij van word, ja hoor jij hebt gelijk knul
You're welcomequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist het!Je kunt er gewoon niet tegen dat die goedkope Chinese shit snel kapot gaat en geeft de Douane de schuld van je misgelopen inkomsten.
Wel tof dat je dat toegeeft.
Thx. Je Stegeman topic is trouwens wel briljant!quote:
Dat is niet onrealistisch. De pakketten waarvan ik het genot heb gehad dat zij door een douanecontrole heen zijn gekomen heb ik ook dingen aan gehad die bijzonder typisch waren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
Maar die schade ontstaat wel al de douane een pakket open maakt om de inhoud te controleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |