Het punt dat de TS aansnijdt is in mijn ogen een zeer actueel maatschappelijk probleem. Wat geeft deze jongedames, die nog niet de leeftijd hebben die nodig is om zich in bepaalde kringen of op bepaalde locaties te begeven, de aanleiding om te doen alsof zij die leeftijd wél hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik geef het tot de 50 posts, als het niks is gaat ie dicht
Even zoeken. Ik weet niet of ik meisjes op Fok ken die dit ook hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
Ts post eens wat voorbeelden!
meestal andersom, jongere meisjes dan dat het plan wasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:03 schreef Biels het volgende:
Maar ontopic weer dus: ervaring met meisjes die ouder zijn dan je oorspronkelijke planning was?
Ik word altijd 2/3 jaar jonger geschatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Biels het volgende:
Sowieso, meisjes zien er nooit uit als hun werkelijke leeftijd. Dat is erg verwarrend. Denk je 18, is het 13 () , denk je 14 is het 22 (
) . Waarom zien ze er niet, net als mannen, zo oud uit als ze zijn?
Ik heb nu een paar vragen maar, laat maar zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Biels het volgende:
Sowieso, meisjes zien er nooit uit als hun werkelijke leeftijd. Dat is erg verwarrend. Denk je 18, is het 13 () , denk je 14 is het 22 (
) . Waarom zien ze er niet, net als mannen, zo oud uit als ze zijn?
Nee, kom maar op. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar vragen maar, laat maar zitten
Nee hoeft niet, jij zal dan vast ook rond de 13 zijn denk ik danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, kom maar op. Ik ben benieuwd.
En hoe oud ben jij, en hoe sta je hier tegenover. En vind je het minder erg als het zou gebeuren als je, stel, 27 was?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik word altijd 2/3 jaar jonger geschat
22. Hoezo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, jij zal dan vast ook rond de 13 zijn denk ik dan![]()
Hier moet je standaard je ID laten zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Lub_ya het volgende:
Toen ik 15/16 was werd ik 11 geschat! What tha! En toen ik naar de discotheek ging toen ik 18 was wou ik mijn ID laten zien van he ik ben echt 18 hoor. Maar ik hoefde t van hem niet te laten zien, ik mocht zomaar naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |