Want? Is het niet zo dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:29 schreef Vinboy het volgende:
Het Overlegorgaan Caribische Nederlanders wil over de folder een gesprek met burgemeester Ahmed Aboutaleb.
Welkom in Nederland...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je mag het beestje weer niet bij de naam noemen.
Gevlucht?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef etidoc het volgende:
Hebben Marokkanen een hekel aan Antilianen dan ???![]()
P.S. Daarom woon ik ook niet meer in R'dam... K*TSTAD
Wir treffen uns in die Vereinigte Staaten mein freund.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:26 schreef Zienswijze het volgende:
Beide partijen zijn fout.
Wanneer leren we hier met z'n allen om steden weer leefbaar te maken?
Tja verhuizen is de enige optie ..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef JodyBernal het volgende:
Blij dat ik weg ben uit die k*nkerstad. Hek erom heen en ze zoeken het verder maar uit.
Er zijn er wel meer, maar die zullen niet in de smaak vallen bij mensen met een zwakke maag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja verhuizen is de enige optie ..
Zolang de PvdA in die stad de scepter zwaait zal het alleen maar van kwaad tot erger worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer, maar die zullen niet in de smaak vallen bij mensen met een zwakke maag.
En welke positieve effecten zijn merkbaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:32 schreef Farenji het volgende:
Het is mooi dat er nu echt actie wordt ondernomen tegen dit gebroed, de positieve effecten zijn merkbaar. Dat mag best gezegd worden.
Voor zover ik weet zijn ze dat ook. Mijn zus werkt in een justitiële inrichting. Het stikt er van de Antillianen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef Igen het volgende:
En de statistieken wijzen ook uit dat Antillianen zowat de meest criminele bevolkingsgroep van Nederland zijn.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wir treffen uns in die Vereinigte Staaten mein freund.
Gevolgd door Marokkanen en Surinaamse negers.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef Igen het volgende:
En de statistieken wijzen ook uit dat Antillianen zowat de meest criminele bevolkingsgroep van Nederland zijn.
Dat ze in de VS veelal in een ghetto wonen ..allemaal toeval.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Gevolgd door Marokkanen en Surinaamse negers.
Allemaal afkomstig oorspronkelijk uit Afrika.
Gaat er nergens een belletje rinkelen?
Hardere aanpak van burenoverlast, serieuzer nemen van klachten, met hoorbare verbeteringen. Ik woon naast zo'n apennest, en de keihard dreunende bastonen van hun gangstarap heb ik al tijden niet meer gehoord, en nee, ze zijn niet op vakantie (je kan natuurlijk ook alleen vakantie hebben als je een baan hebt).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En welke positieve effecten zijn merkbaar?
Maar dat mag je niet zeggen hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat ze in de VS veelal in een ghetto wonen ..allemaal toeval.
Dat er in Afrika geen land fastoenlijk bestuurd wordt ..allemaal toeval
Ooit iets gehoord over cultuur?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hardere aanpak van burenoverlast, serieuzer nemen van klachten, met hoorbare verbeteringen. Ik woon naast zo'n apennest, en de keihard dreunende bastonen van hun gangstarap heb ik al tijden niet meer gehoord, en nee, ze zijn niet op vakantie (je kan natuurlijk ook alleen vakantie hebben als je een baan hebt).
Kleine nuance.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Gevolgd door Marokkanen en Surinaamse negers.
Allemaal afkomstig oorspronkelijk uit Afrika.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kleine nuance.
Toen men de slaven ging halen uit Afrika, moesten ze die met een hele lange bootreis vervoeren. Onderweg werden er heleboel van die slaven ziek, en dat kon men niet hebben. Toen kreeg men een geniaal idee: ze maakten een tussenstop op de Antillen, daar dumpten ze alle lelijke en zieke slaven, en met de gezonde en mooie slaven ging men verder naar Suriname.
En dus? Ook de afstammelingen van de gezonde slaven maken er een potje van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kleine nuance.
Toen men de slaven ging halen uit Afrika, moesten ze die met een hele lange bootreis vervoeren. Onderweg werden er heleboel van die slaven ziek, en dat kon men niet hebben. Toen kreeg men een geniaal idee: ze maakten een tussenstop op de Antillen, daar dumpten ze alle lelijke en zieke slaven, en met de gezonde en mooie slaven ging men verder naar Suriname.
Maar niet op nummer 1. QED.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dus? Ook de afstammelingen van de gezonde slaven maken er een potje van.
Surinaamse negers staan op de nr.2 of nr. 3 qua hoogste criminaliteit.
Alsof het belangrijk is wie op nr.1 staatquote:
Ja sure, kijk eens op de kaart waar Suriname ligtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kleine nuance.
De antillianen die hiernaartoe komen hebben helemaal geen cultuur. Dat zijn gewoon pauperuitvretertjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alsof het belangrijk is wie op nr.1 staatSjezus zeg.
Kan je nog op mijn post over hun cultuur (van 18.51 uur) reageren i.p.v. met excuus-smoezen te komen?
Wat is dat nou voor een verkapte post? Elke bevolkingsgroep heeft cultuur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef Farenji het volgende:
[..]
De antillianen die hiernaartoe komen hebben helemaal geen cultuur. Dat zijn gewoon pauperuitvretertjes.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ze hebben hun cultuur tegen dus we moeten het maar begrijpen dat ze hier massaal uitkeringsfraude plegen? Ga toch weg. Wat een PvdA mentaliteit. Cultuurrelativisme van de allerergste soort.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een verkapte post? Elke bevolkingsgroep heeft cultuur.
Dat jij ze afdoet "als pauperuitvretertjes" wil jij zeggen dat jij niet de werkelijke oorzaken onder ogen wil zien. Ze zijn geen pauperuitvretertjes, niemand is dat. Alleen door factoren in hun cultuur blijven ze vaker in de sociale onderklassen hangen en daardoor is criminaliteit dus verleidelijker voor hen.
Ook hebben ze een cultuur van lol maken en feesten en minder gericht op scholing en studie.
Zit duimendraaiend te wachten op een kleine ijstijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat ze in de VS veelal in een ghetto wonen ..allemaal toeval.
Dat er in Afrika geen land fastoenlijk bestuurd wordt ..allemaal toeval
Als jij mij een beetje kent, dan weet je dat ik juist 100% tegen de PvdA ben. Ik zeg alleen dat er culturele oorzaken zijn waardoor de bevolkingsgroepen voornamelijk uit Afrika er een potje van maken in Nederland. Je moet hun cultuur namelijk aanpakken als je hun criminaliteit en overlast wilt oplossen. En dus niet met foldertjes, straatcoaches, buurthuizen, straatfeesten en weet ik veel wat voor soort onzin aankomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ze hebben hun cultuur tegen dus we moeten het maar begrijpen dat ze hier massaal uitkeringsfraude plegen? Ga toch weg. Wat een PvdA mentaliteit. Cultuurrelativisme van de allerergste soort.
Ik denk dat Zienswijze en jij elkaar niet helemaal begrijpen, als hij al om iets bekend staat dan is het precies wat jij hier zegt. Maargoed, cultuurachtergrond is een verklaring voor het gedrag, niet een goedprater of excuus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ze hebben hun cultuur tegen dus we moeten het maar begrijpen dat ze hier massaal uitkeringsfraude plegen? Ga toch weg. Wat een PvdA mentaliteit. Cultuurrelativisme van de allerergste soort.
Ik denk dat de nieuwe burgemeester voor verandering zal zorgen. De keren dat ik Abou aaan het woord heb gehoord, verkondigd hij precies dezelfde mening als de paar autochtone Rotterdammers die er nog over zijn. Hij praat klip en klaar en durft dingen te zeggen die de normale PvdA-politicus uit de weg gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:34 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Zolang de PvdA in die stad de scepter zwaait zal het alleen maar van kwaad tot erger worden.
Ik ken je niet en ik zou niet weten waarom ik je zou moeten kennen. Maar ik ervaar aan den lijve dat het veranderende beleid in de probleemwijken vruchten begint af te werpen. Dan krijg ik opeens het verwijt naar mijn hoofd gesmeten dat ik kutsmoezen zou verkopen. En dan kom je ook nog met compleet irrelevante dooddoeners als "cultuur aanpakken", dat is volledig irrelevant. Je mag best de probleemgroepen benoemen, dat is wat hier ook gebeurt, maar je moet niet de cultuur aanpakken maar de mensen. Hoe de fuck wil je trouwens een cultuur aanpakken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als jij mij een beetje kent, dan weet je dat ik juist 100% tegen de PvdA ben. Ik zeg alleen dat er culturele oorzaken zijn waardoor de bevolkingsgroepen voornamelijk uit Afrika er een potje van maken in Nederland. Je moet hun cultuur namelijk aanpakken als je hun criminaliteit en overlast wilt oplossen. En dus niet met foldertjes, straatcoaches, buurthuizen, straatfeesten en weet ik veel wat voor soort onzin aankomen.
Jij ziet dat er dingen veranderen in positieve zin. Dat is inderdaad zo en dat is natuurlijk uitstekend. Maar de hoofdoorzaken waarom bepaalde bevolkingsgroepen het stelselmatig slecht doen, zie jij over het hoofd. En dat is namelijk cultuur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ken je niet en ik zou niet weten waarom ik je zou moeten kennen. Maar ik ervaar aan den lijve dat het veranderende beleid in de probleemwijken vruchten begint af te werpen. Dan krijg ik opeens het verwijt naar mijn hoofd gesmeten dat ik kutsmoezen zou verkopen. En dan kom je ook nog met compleet irrelevante dooddoeners als "cultuur aanpakken", dat is volledig irrelevant. Je mag best de probleemgroepen benoemen, dat is wat hier ook gebeurt, maar je moet niet de cultuur aanpakken maar de mensen. Hoe de fuck wil je trouwens een cultuur aanpakken?
Je noemt nu specifiek de Antilliaanse mannen, dat is begrijpelijk want dat zijn de overlastgevers/criminelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
Cultuur aanpakken in deze context (lawaaierige en criminele Antilianen) kan je bijv. doen door erop te attenderen dat ze meer nadruk op scholing en studie moeten leggen en minder op lol maken en feesten.
Antiliaanse vrouwen moeten inderdaad ook gaan beseffen dat het gros v/d antilliaanse mannen geen goede vader zal zijn. Dat is inderdaad een punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je noemt nu specifiek de Antilliaanse mannen, dat is begrijpelijk want dat zijn de overlastgevers/criminelen.
Maar ik denk dat de oorzaak van het probleem op de iets langere termijn bij de Antilliaanse vrouwen liggen, die zich vaak al op jonge leeftijd laten bezwangeren door een of andere niksnut en besluiten lekker bijstandsmoeder te worden en zich gedurende dat proces nog een aantal keer met jong te laten schoppen door andere niksnutten.
Zo herhaalt dit proces zich zo'n beetje iedere 20 jaar; de vrouw krijgt kinderen, die de gezapigheid van thuis uit meekrijgen, niet weten wat werken betekent en alleen om zich heen een traditie zien van mannen die de hele dag een beetje de lamlendeling baas uithangen en zich niet om kinderen bekommeren, terwijl ze vrouwen associeren met alleenstaande moeders die een sliert kinderen 'opvoeden'.
Ah, ik zie dat ze jou al om de tuin hebben geleid!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwe burgemeester voor verandering zal zorgen. De keren dat ik Abou aaan het woord heb gehoord, verkondigd hij precies dezelfde mening als de paar autochtone Rotterdammers die er nog over zijn. Hij praat klip en klaar en durft dingen te zeggen die de normale PvdA-politicus uit de weg gaat.
De Leefbaar R' dam aanhangers waren ook blij verrast, remember?
Mij lijkt dit verhaal juist te bevestigen dat een andere koers ingezet zal gaan worden.
Net als minister Van der Laan, die vandaag nog de toorn heeft gewekt van de zigeuners door gewoon te zeggen hoe de zaken er voorstaan; zigeuners zijn voornamelijk oonaangpast en crimineel, ze vertikken het gewoon om te deugen ondanks alle subsidies, uitkeringen en bagatellisering van de afgelopen 30 jaar.
En ja, ik meen dit serieus. Een pluim voor mensen als Aboutaleb, Van der Laan en Terstall, die openlijk de linkse dogma's laten vallen voor een realistische kijk op de zaak.
Natuurlijk zie ik dat niet over het hoofd. het is alleen volkomen irrelevant in dit kader. Het is zo ontzettend niet constructief om een cultuur ergens de schuld van te geven. Cultuur is hoogstens een verklaring, geen oplossing. Je kan iemands cultuur niet veranderen, Als je land elke keer overstroomt door overvloedige regen, door een kutklimaat, dan ga je ook geen machine bouwen om het klimaat te veranderen. Je zorgt voor waterdichte kaplaarzen, goede stevige dijken, en voor een manier om het overbodige water te dumpen in de oceaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij ziet dat er dingen veranderen in positieve zin. Dat is inderdaad zo en dat is natuurlijk uitstekend. Maar de hoofdoorzaken waarom bepaalde bevolkingsgroepen het stelselmatig slecht doen, zie jij over het hoofd. En dat is namelijk cultuur.
Hoe zie je dat dan? Dat er mensen deur aan deur worden gestuurd, met folders van opleidingen: "ik wil u graag attenderen op het grote belang van scholing en studie; dankzij subsidie kunnen we nu de eerste studie voor de halve prijs aanbieden!" oid? Of die gasten gaan vertellen dat teveel feesten niet goed voor ze is? Nou dat zal lekker resultaat hebben hoor.quote:Kijk, als je niet weet dat cultuur bepalend kan zijn in het wel of niet slagen van een bevolkingsgroep in een ander land, dan klinkt het natuurlijk acrabadabra wat ik zeg.
Cultuur aanpakken in deze context (lawaaierige en criminele Antilianen) kan je bijv. doen door erop te attenderen dat ze meer nadruk op scholing en studie moeten leggen en minder op lol maken en feesten.
Een marinier die maatschappelijk verantwoord is ofzo en in een stad de orde bewaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is een "stadsmarinier" nu weer??
Een gesubsidieerde drugsdealer die betaalde seks heeft met minderjarige allochtone jongetjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is een "stadsmarinier" nu weer??
Komt nog het hérdrukken met politiek correcte tekst bijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen hoor.
Dat de bevolkingsgroepen voornamelijk afkomstig uit Afrika (Antilianen, Marokkanen, Surinaamse negers) die relatief voor de meeste problemen zorgen, iets met cultuur te maken heeft, mag ik natuurlijk niet zeggen.
En al die klapmongolen in de Nederlandse politiek willen dat uiteraard ook niet inzien. En dan komen met foldertjes in de hoop dat die stoute Antilianen zich een keer gaan gedragen![]()
![]()
![]()
Zolang de meeste mensen de oorzaken niet willen inzien, zullen we hoge criminaliteit blijven hebben onder bepaalde bevolkingsgroepen. Dan kan je wel met buurthuizen, foldertjes, straatfeesten en straatcoaches aan komen zetten --> dat helpt geen reet.
Hoeveel kost die foldertjes zooi de belastingbetaler eigenlijk?
Behalve over autochtonen danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:
Ach gut..stigmatiserend nog wel .
Tja de waarheid mag gezegd worden tegenwoordig
Daar mogen we ook wel de waarheid over zeggen hoor, ze zijn lief, knuffelbaar, eerlijk, hard werkend, hebben een VOC mentaliteit en houden van ouderwetsche gezelligheid.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Daar mogen we ook wel de waarheid over zeggen hoor, ze zijn lief, knuffelbaar, eerlijk, hard werkend, hebben een VOC mentaliteit en houden van ouderwetsche gezelligheid.
Weer een klager minder , gelukkig , we komme hier om te werrke joh , niet om te zeike.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef etidoc het volgende:
P.S. Daarom woon ik ook niet meer in R'dam... K*TSTAD
Vind ik ook , hek eromheen , we hebben er genoeg van om de rest van het achterland te voorzien van de baten van onze inspanningen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:28 schreef JodyBernal het volgende:
Blij dat ik weg ben uit die k*nkerstad. Hek erom heen en ze zoeken het verder maar uit.
Heb jarenlang in Rotterdam-Beverwaard gewoond waar meer dan de helft van de bewonersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:53 schreef etidoc het volgende:
Ik begrijp jou niet , iedere keer weer zit je maar te vitten op Afrikanen en hun cultuur en dat alleen maar omdat je een Aziatische allochtoon bent ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ooit iets gehoord over cultuur?
Dat hun cultuur minder vooruitstrevend is? Dat ze minder aandacht vestigen op scholing en studie en meer aandacht op lol maken, feesten (vandaar die luide muziek steeds uit hun huizen). En dat ze daardoor relatief vaak in de sociale onderklasse blijven hangen --> bang...ze komen in de criminaliteit.
Die folders helpen geen ene reet dus![]()
Je moet hun cultuur aanpakken.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet , iedere keer weer zit je maar te vitten op Afrikanen en hun cultuur en dat alleen maar omdat je een Aziatische allochtoon bent ?
Is jouw familie soms ergens als middenstander uit een Afrikaans land geknikkerd of had je familie in LA wonen tijdens de rellen ?
Nou ja , laat maar gaan , het gaat hier om een folder waar mensen aanstoot aan nemen en die willen dat hun klacht gehoord wordt net zoals veel kamerleden cijfertjes willen zien over de immigratie.
Hoor die mensen aan ipv belachelijk te maken , dat scheelt al een hoop irritatie.
Net zoals jij de Pvv wilt aanhoren ipv ze belachlijk te maken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoor die mensen aan ipv belachelijk te maken , dat scheelt al een hoop irritatie.
quote:of het inderdaad niet beter is om deze als een klein kind aandacht trekkende politieke partij voor de verdeeldheid maar geen antwoord meer te geven.
Niemand heeft toch problemen met het party-aspect van Afrikanen of negers in z'n algemeenheid?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact, en wat is er eigenlijk mis met een cultuur waarin feestvieren belangrijk is?
Zienswijze wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Niemand heeft toch problemen met het party-aspect van Afrikanen of negers in z'n algemeenheid?
Zo lang ze werken niet nee, als dat moet van mijn belastingcenten heb ik er wel problemen mee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:39 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Niemand heeft toch problemen met het party-aspect van Afrikanen of negers in z'n algemeenheid?
De cent bestaat niet meer en het is jouw geld niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zo lang ze werken niet nee, als dat moet van mijn belastingcenten heb ik er wel problemen mee.
Mja, als ik zulke zwarte tokkie's met de stereo op 10 naast me had wonenquote:
Waar kan ik eenzelfde ervaring opdoen? Heb het foldertje nog niet kunnen vinden ergens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas het foldertjeJezus, dat kan inderdaad niet
De cent bestaat wel, of wil je beweren dat alle centen op deze planeet vernietigd zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
De cent bestaat niet meer en het is jouw geld niet.
Is het niet juist cultuur dat valt onder het erfgoed van de Verenigde Naties ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij ziet dat er dingen veranderen in positieve zin. Dat is inderdaad zo en dat is natuurlijk uitstekend. Maar de hoofdoorzaken waarom bepaalde bevolkingsgroepen het stelselmatig slecht doen, zie jij over het hoofd. En dat is namelijk cultuur.
Kijk, als je niet weet dat cultuur bepalend kan zijn in het wel of niet slagen van een bevolkingsgroep in een ander land, dan klinkt het natuurlijk acrabadabra wat ik zeg.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:42 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Mja, als ik zulke zwarte tokkie's met de stereo op 10 naast me had wonen
zou ik er ook wat minder genuanceerd over denken.
Dat was een vraag , geen stelling.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Net zoals jij de Pvv wilt aanhoren ipv ze belachlijk te maken?
[..]
Ik vind dit niet bepaald volwassen klinken op bepaalde punten iig.quote:3. En alsof dat allemaal niet walgelijk genoeg is, is het Nederlandse volk, de autochtonen dus, haar identiteit ontnomen. Niemand in Nederland durft nog te zeggen trots te zijn op Nederland. Onze steden zijn sterk verpauperd door de massa-immigratie. Het gedrag van mensen op straat is zwaar verruwd. Iemand "goedenavond" wensen, betekent minstens een boze blik terug, of zelfs een mes tussen je ribben.
Nederland is gekaapt door sociopaten en narcisten als Minister Eberhard van der Laan, Alexander Pechtold, Wouter Bos, en andere "players" die het voor de stemmen en vooral de eigen carriere doen.
Op 1 man en 1 groep na. De PVV is de enige partij van Nederland die haar belangen niet verstrengeld heeft met de nieuwkomers. Niet voor de stemmen, niet voor het geloof en niet voor de goedkope arbeid. Geen wonder dat men de PVV het liefst in het zwarte hoekje van fascisme plaatst. Want Wilders is inderdaad een grote bedreiging voor ze: een bedreiging voor de stoelendans van die sociopaten en narcisten. Als Wilders groeit, zijn zij hun stoel kwijt.
Maar Nederland wordt daar juist beter van!
Wilders op 1.
Staat hierboven ergens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waar kan ik eenzelfde ervaring opdoen? Heb het foldertje nog niet kunnen vinden ergens.
Er zijn bevolkingsgroepen voor wie het heel goed werkt, die Calimero houding.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat het de PVV eigen is om zoveel mogelijk in het nieuws te komen , zoals zoveel andere partijen , is ook bijna niet te ontkennen.
En dat ze daarbij de Calimero-houding aanneemt blijkt wel uit de tekst van de TS in Waarom Van der Laan niet kan antwoorden
Ik vind dit niet bepaald volwassen klinken op bepaalde punten iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |