Dit is een fotocamerafilmpje, geen Hilversumquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
* Gitaar mag wel wat harder imho
Zeker niet slechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is een fotocamerafilmpje, geen Hilversum. Vind het geluid nóg goed
.
Beton of gipsplaat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitaren aan de woonkamer muur te krijgen [ afbeelding ]
Boren in buitenmuur...quote:
Maar ze weten nog helemaal niet voor welk bedrag ik wil gaan adverterenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef Meursault het volgende:
Ja, da's nieuw.. Doen ze bij producten van boven een bepaald bedrag, geloof ik.
Speurders of fok dan maar hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar ze weten nog helemaal niet voor welk bedrag ik wil gaan adverteren![]()
Ik wil een gitaar voor 20 euro verkopen en dan komt er al 3 euro bij aan kosten
Discriminatie !!!
Keyboard advertenties zijn gratis![]()
![]()
Ik ga ze aanklagen![]()
![]()
Tja eerst FOK! proberen met de dingen die gratis op MP mogen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:37 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Speurders of fok dan maar he
Die hangen hier ook in de winkel hoor kan je gewoon testenquote:ontopic: Gibson robot guitar... *zucht* kon ik 'm maar testen... de prijs is best wel ok
Oh? Ik kon 'm zo snel niet op de site van de guitar center vinden dus ik ging er eigenlijk van uit dat de gitaar al weer uit de productie was genomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja eerst FOK! proberen met de dingen die gratis op MP mogen.
[..]
Die hangen hier ook in de winkel hoor kan je gewoon testen
Hmm verzuimt te vertellen, woon nu sinds een paar weken in the States (Cambridge/Boston gebied) ivm m'n nieuwe baan bij Harvard Uniquote:
Ik dacht dat je muur van karton wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Soort van thuiskomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familie.
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.
Tja, en die gitaren zijn ook niet mis. Ik zag vanochtend nog een Dean hardtail bij TAGS in Enschede was verrast te zien dat de gitaar best wel looks had.
Gaskachelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |