Probeer eens luchtgitaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Neen wel een es335 die is juist licht
![]()
[..]
Kan ik proberen
[..]
Thanks
Beterschap. Enig idee hoe het is gekomen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al 2 dagen rugpijn.
Net bij de huisarts geweest en ik heb blijkbaar spit en heb pillen meekregen*
* en pillen om de bijwerking van de pillen te voorkomen![]()
Auw voorlopig dus geen gitaar spelen
En foto's gemaakt met 'Horns Up' ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Late TVP
Vandaag hele dag in Efteling rondgehuppeld
Dat is juist het vreemde geen ideequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Beterschap. Enig idee hoe het is gekomen ?
Slecht voor je rug ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
Lijkt me best vermoeiend, de hele dag huppelen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef kingmob het volgende:
Ik kan het beginnerstopic niet meer vinden.
Whaha, ik vind die holle bolle gijs maar erg gay klinken, misschien meer voor powermetal met zijn hoge stemmetjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:46 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
En foto's gemaakt met 'Horns Up' ?
Die holle bolle gijs zou best wel eens een goeie grunter kunnen zijn. En die fakir zou best wel eens goeie stoner metal kunnen maken.
Bestaan die nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef brother52 het volgende:
Morgen eindelijk Mucky Pup eens zien
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Bestaan die nog![]()
Heb ik nog een cd van liggen
Hm lijkt me geen goed plan om ze nu te gaan bekijken helaasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn met een reunie tour bezig. Morgen staan ze op Elsrock en zondag in Eindhoven.
Met genoeg pijnstillers moet het te doen zijn. Een vriend van me is eens mee geweest naar Lowlands toen hij aan het herstellen was van een hernia.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Hm lijkt me geen goed plan om ze nu te gaan bekijken helaas
Lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met genoeg pijnstillers moet het te doen zijn. Een vriend van me is eens mee geweest naar Lowlands toen hij aan het herstellen was van een hernia.
En is een rolstoel geen optie? Kun je ook nog stagedriven als je wiltquote:
Dat is zo'n beetje het motto van mijn bedrijfquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zegt iemand in mn klas ook de hele tijd, zeer irritant.
Bij jullie ook al?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:03 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is zo'n beetje het motto van mijn bedrijf
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
En is een rolstoel geen optie? Kun je ook nog stagedriven als je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |