Bron?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:14 schreef Arn0 het volgende:
Maar nu gaan ze een remake van de serie maken, in de vorm van een film
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef jslavenburg het volgende:
Eensch met klacht, film wordt flop. Wie speelt Hannibal?
Liam Neeson, en Bradley Cooper speelt Peck.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef jslavenburg het volgende:
Vertrouw nooit een belg..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-The-A-Team.dhtml
Liam Neesonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef jslavenburg het volgende:
Dat zal wel moeten, aangezien Hannibal al een tijdje dood is helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef MobileSuit het volgende:
Wordt Hannibal ook vervangen??
Ja en hem dan "Mr vanilla ice T" noemenquote:Op maandag 26 augustus 2009 16:19 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat ze gewoon een blanke B.A. moeten durven nemen.
Die raciale stereotyperingen ook altijd.
Het is iig beter dan die 2 .quote:Voor de rol van Mr. T waren ook rappers The Game en 50 Cent in de running. De film wordt volgend jaar in de bioscopen verwacht. (lb)
Kunnen ja, willen denk het nietquote:Op maandag 26 augustus 2009 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Als Mr. T nog in staat is keukenapparaten en snickers te promoten kan hij toch ook nog wel in zo'n film spelen
Ja cool man, en dan een AK monteren op een rollator ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Als Mr. T nog in staat is keukenapparaten en snickers te promoten kan hij toch ook nog wel in zo'n film spelen
quote:
Er is nog geen scene geschoten en jij noemt het al een flop. Ik heb er ook geen hoge verwachtingen van, maar het zou best nog wel eens positief uit kunnen pakken. Wat meer geweld, humor en een overtuigende cast en je zit volgens mij al behoorlijk gebeiteld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
Die film is echt gedoemd episch te falen. De originele A-Team is objectief gezien al super slecht maar heeft de jaren 80 charme gecombineerd met jeugdsentiment. Dat heeft deze film niet. Goedkoop uitmelken als je het mij vraagt.
Wie gaat de rol van Murdoch spelen?quote:Ook Liam Neeson en Bradley Cooper, bekend van de tv-reeks 'Nip/Tuck' spelen in de nieuwe remake: Neeson speelt Hannibal, Cooper neemt de rol van Face op zich.
De enige met ECHT acteertalent... Maar hopelijk niet Jim Carrey...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wie gaat de rol van Murdoch spelen?![]()
Want dat is mijn A-team held
Jim Carrey.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wie gaat de rol van Murdoch spelen?![]()
Want dat is mijn A-team held
Inderdaad, allemaal positieve discriminatie, ze schoten daar weer veel te ver door.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Frollo het volgende:
Ik vind dat ze gewoon een blanke B.A. moeten durven nemen.
Die raciale stereotyperingen ook altijd.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Liam Neeson, en Bradley Cooper speelt Peck.
Bron: http://www.imdb.com/title/tt0429493/
quote:
En dat nieuwe Terminator gebeuren (die serie dus).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef Nobu het volgende:
Dat wordt dus net zo'n mislukking als die Dukes of Hazard film.
Daar neem je echt het slechtste voorbeeld mogelijk. Het is tamelijk logisch dat er vervolgen zijn omdat er 7 boeken zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:51 schreef dopy14 het volgende:
waarom bedenken ze nou niet gewoon een nieuwe leuke film. altijd die eeuwige remake's en vervolgen.
bijvoorbeeld: er zijn al planningen voor harry potter 8
8 wtf!!!!!
ffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat boek 7 in twee delen wordt verfilmtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:51 schreef dopy14 het volgende:
waarom bedenken ze nou niet gewoon een nieuwe leuke film. altijd die eeuwige remake's en vervolgen.
bijvoorbeeld: er zijn al planningen voor harry potter 8
8 wtf!!!!!
ffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:This snigger-inducing electronic gizmo contains six of Mr T's greatest quips:
"I Pity The Fool"
"Don't Gimme No Back Talk, Sucka"
"Quit Your Jibba Jabba"
"Don't Make Me Mad."
"First Name Mister, Middle Name Period, Last Name T"
"Shut Up, Fool!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |