Nog zoeentje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Westerling het volgende:
- Helemaal leuk.
- "verkeert in shock" (wordt te pas en te onpas gebruikt).
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:
Inderdaad, in politieke kringen wil dat nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog zoeentje ja
X heeft geschokt gereageerd, "dit had nooit mogen gebeuren", en verder hoor je er nooit meer wat van.
OMG IK MOEST ZO HARD LACHEN ER KWAM MELK UIT ME NEUS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Voor boten staat hij dan open, maar voor auto's dicht. Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
TS kan geen vrouw krijgen.. daarom ergert hij zich er zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Nog zo eentje jaJa, hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |