Ik zou ook graag zien dat Nessie echt bestond, maar ik geloof er totaal niet in. Maar, afgaande op de foto in jouw OP....dat dat een boot is ziet iedereen, maar wat is die..vlek...links van de boot? Zou dat niet bedoeld worden met dat dat Nessie is ipv dat helderwitte ding?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
Het monster van Loch Ness is weer eens gespot. Dit keer op Google Earth. Hoe graag ik ook zou geloven dat Nessie een overgebleven Plesiosaurus is.
[ afbeelding ]
Het gaat hier toch echt gewoon om een ordinaire boot.
[ afbeelding ]
Volgens onderzoeker Jason Cooke zien we hier toch wel degelijk een monster. Jason Cooke heeft al vaker onderzoek gedaan naar Nessies, maar zijn geld was op. Met dit " bewijs" hoopt hij waarschijnlijk weer ergens geld los te peuteren.
Op onderstaande foto kan je goed zien dat een boot precies dezelfde sporen trekt in het water.
[ afbeelding ]
Mysterie weer opgelost. Excuses aan alle Jurassic Park fans![]()
bronquote:AL-LAITH - Een hoogbejaarde inwoner van Saudi-Arabië krijgt alsnog de beschikking over zijn onlangs weggelopen 10-jarige bruid. Dat meldden media in het strengislamitische koninkrijk woensdag.
© ANP
Het meisje was onlangs gevlucht naar de woning van een tante. Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.
''Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)'', meent de man. De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |