Anders had het blad wel "Zij" geheten.quote:
Elle is een naam hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Anders had het blad wel "Zij" geheten.
Dit dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
wacht maar totdat je de rekening ziet voor die 30 seconden, dan heb je klacht 4 erbij
Weet niet zeker hoe het zit, maar volgens mij is het verzekerd omdat het om een verstandskies ging.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
wacht maar totdat je de rekening ziet voor die 30 seconden, dan heb je klacht 4 erbij
Nou, echt verstandig ben je niet. Dus wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Weet niet zeker hoe het zit, maar volgens mij is het verzekerd omdat het om een verstandskies ging.
Nog nooit bij de ortho gelopen zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef Siniti het volgende:
Klacht 1: Ik had om 13.10 een afspraak. Ik ben er om 13.00, dus ik denk ik ga nog ff een blaadje lezen in de wachtruimte. Blijken er alleen pauperzakenblaadjes/beleggersblaadjes/zeilblaadjes/etc te zijn, waar dus geen moer aan is. Tot mijn oog valt op een halfnaakte Jennifer Aniston die de cover van Elle siert, ik denk meteen dat daar wel interessante artikeltjes in zouden kunnen staan. Blijkt die hele Elle Frans. Dus pak ik een andere Elle, ook Frans. Elke Elle in de wachtruimte was Frans. Als ik nou in Frankrijk was had ik het kunnen begrijpen, maar niet in Nederland.
Klacht 2: Ik moest 20 minuten wachten voor ik uiteindelijk naar binnen kon. Een afspraak om 13.10 en ik mag naar binnen om 13.30. Maak dan gewoon een afspraak om 13.30.
Klacht 3: Eenmaal binnen moest ik ook nog een kwartier wachten op de kaakchirurg waarna hij nog geen 30 seconden mijn kaak controleerde en ik weer weg mocht.
wauwquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb een goed gebit, geen beugel nodig jeweetsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog nooit bij de ortho gelopen zeker?
Die laten je ook met gemak 30 minuten wachten om 30 seconden naar je beugel te kijken.
dat dacht ik ook toen ik in je fotoboek keekquote:
Ik heb begin juli mijn twee rechter verstandskiezen eruit laten halen, en deze maandag mijn drie linker verstandskiezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:12 schreef IJsblock het volgende:
En niet eens een verstandskies of zo eruit laten halen wat nu aan het ontsteken is met pus en zo?
Wat een kuttopic, nu al.......
*telt na in zijn eigen smoel*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb begin juli mijn twee rechter verstandskiezen eruit laten halen, en deze maandag mijn drie linker verstandskiezen.
klein gokje: onder en boven, links en rechtsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*telt na in zijn eigen smoel*
Ik kom op 4, hoezo heb jij er 5?
Ik ben uniek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*telt na in zijn eigen smoel*
Ik kom op 4, hoezo heb jij er 5?
duh.. dat was dan geen verstandkies maar een verderdanverstandkiesn hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben uniek.![]()
Bij mij zat er nog een helemaal linksachter bovenin
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik in je fotoboek keek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |