quote:
 Op woensdag 24 maart 2010  00:40 schreef Xan21 het volgende:Ok, nou dat was me wel een feestje wel, maar toch een kritische noot: de setlist viel me wel een beetje tegen kwa inhoud en lengte.
Had qua lengte idd iets langer gemogen. Zeker voor dat geld.
quote:
 Als je zoveel hits hebt gehad van je eerste 3 platen vind ik dat je wat inventiever mag wezen met de wat onbekendere nrs van die cds, de greatest hits tour hebben we namelijk al eens gehad;) en volgend jaar een nieuwe cd? Waarom dan geen nieuw nr gespeeld?
Ik vond de keuze juist wel goed. Voor velen was dit het eerste Cranberries-concert (ook voor mij, ondanks dat ik ze al vanaf 1993 volg...). Dan moet je niet te veel echt onbekend werk gaan spelen. Daar vallen die nummers van Dolores solo ook onder (al kende ik die dan weer wel).
quote:
Dieptepunten: Analyse, Time is ticking out, Just my imagination, Desperate Andy, The Journey
[quote]+ De hyper enthousiaste Dolores en band[/quote[
Yup, ze hadden er duidelijk zin in! Energie spatte van het podium.
[quote]
Uitverkocht was het niet, maar het scheelde niet veel denk ik, het zag er iig vol uit
Yup, de HMH is uiteindelijk nog heel erg vol gelopen. Had ik niet verwacht toen ik zelf binnen kwam.
Al met al een erg geslaagde avond 

.  Handig trouwens dat je meteen al een cd van het concert kon kopen. Onderweg naar huis weer herbeleefd 

. Opname viel me niet tegen.