Misschien een raar idee hoor, maar wat dacht je ervan om zoiets even bij je bank te informeren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Andyy het volgende:
Dus, iemand die weet hoe ik aan de bankuittreksel kom?
Nee man, da's veel te makkelijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien een raar idee hoor, maar wat dacht je ervan om zoiets even bij je bank te informeren?
Je moet via Kassa, naar de consumentengids, die contact opneemt met de ombudsman, die daarna naar de hoge raad gaat, die vervolgens op audiëntie bij de premier gaat, die het dan via de hotline zal opnemen met obama, die op zijn beurt natuurlijk de paus zal blackberry'en, die daarna een verzoek bij god zal indienen die dat weer doorverwijst naar jou:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Andyy het volgende:
Ik heb eergisteren iets besteld via een webshop en het met Ideal betaald, betaling liep gewoon normaal maar toen ik werd doorgestuurd naar de website kreeg ik een foutmelding.
Ik had hierover contact opgenomen met de klantenservice en die beweren dat ze "Request rejected by bank" hebben ontvangen, maar het geld was wel van m'n rekening afgeschreven
Screenshot van internetbankieren had ik opgestuurd en zij beweren dat het niet wijst op een "effectieve betaling" en bij hun ook geen "effectieve betaling" is binnengekomen terwijl het geld toch echt is afgeschreven.
Ik moet ze voorzien van een bankuittreksel voordat ze verder wat willen doen, terwijl ik het product volgende week al nodig heb (studie begint)![]()
Dus, iemand die weet hoe ik aan de bankuittreksel kom?
(oh, en zij met hun "effectieve betaling" x234876 in het antwoord)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee man, da's veel te makkelijk!
TS zoekt naar een omslachtige manier die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat biedt, waarna hij toch jouw simpele en goede advies maar gaat opvolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |