abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 26 augustus 2009 @ 12:05:44 #1
145146 Andyy
pi_72167332
Ik heb eergisteren iets besteld via een webshop en het met Ideal betaald, betaling liep gewoon normaal maar toen ik werd doorgestuurd naar de website kreeg ik een foutmelding.
Ik had hierover contact opgenomen met de klantenservice en die beweren dat ze "Request rejected by bank" hebben ontvangen, maar het geld was wel van m'n rekening afgeschreven
Screenshot van internetbankieren had ik opgestuurd en zij beweren dat het niet wijst op een "effectieve betaling" en bij hun ook geen "effectieve betaling" is binnengekomen terwijl het geld toch echt is afgeschreven.

Ik moet ze voorzien van een bankuittreksel voordat ze verder wat willen doen, terwijl ik het product volgende week al nodig heb (studie begint)
Dus, iemand die weet hoe ik aan de bankuittreksel kom?

(oh, en zij met hun "effectieve betaling" x234876 in het antwoord )
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:06:53 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72167364
De aankoop annuleren en nog een keer kopen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72167375
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Andyy het volgende:
Dus, iemand die weet hoe ik aan de bankuittreksel kom?
Misschien een raar idee hoor, maar wat dacht je ervan om zoiets even bij je bank te informeren?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:07:32 #4
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_72167381
Je bank bellen en vragen om een bankuittreksel.
pi_72167466
is mij overkomen met tele2 toen ik nog prepaid had.
Mocht gewoon screen shot van betaling (bank) maken en na de support toe mailen is na 2 dagen gewoon bijgeschreven.

Hoop dat je een screenshot gemaakt hebt van de mislukte betaling, en deze samen met ja bank betaling naar hun toe mailen lijkt me dat het goed komt.
pi_72167740
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien een raar idee hoor, maar wat dacht je ervan om zoiets even bij je bank te informeren?
Nee man, da's veel te makkelijk!
TS zoekt naar een omslachtige manier die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat biedt, waarna hij toch jouw simpele en goede advies maar gaat opvolgen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72167818
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:05 schreef Andyy het volgende:
Ik heb eergisteren iets besteld via een webshop en het met Ideal betaald, betaling liep gewoon normaal maar toen ik werd doorgestuurd naar de website kreeg ik een foutmelding.
Ik had hierover contact opgenomen met de klantenservice en die beweren dat ze "Request rejected by bank" hebben ontvangen, maar het geld was wel van m'n rekening afgeschreven
Screenshot van internetbankieren had ik opgestuurd en zij beweren dat het niet wijst op een "effectieve betaling" en bij hun ook geen "effectieve betaling" is binnengekomen terwijl het geld toch echt is afgeschreven.

Ik moet ze voorzien van een bankuittreksel voordat ze verder wat willen doen, terwijl ik het product volgende week al nodig heb (studie begint)
Dus, iemand die weet hoe ik aan de bankuittreksel kom?

(oh, en zij met hun "effectieve betaling" x234876 in het antwoord )
Je moet via Kassa, naar de consumentengids, die contact opneemt met de ombudsman, die daarna naar de hoge raad gaat, die vervolgens op audiëntie bij de premier gaat, die het dan via de hotline zal opnemen met obama, die op zijn beurt natuurlijk de paus zal blackberry'en, die daarna een verzoek bij god zal indienen die dat weer doorverwijst naar jou:

BEL JE BANK!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:35:30 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72168026
Bel de uittrekselbank!

Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  FOK!fotograaf woensdag 26 augustus 2009 @ 14:50:46 #9
145146 Andyy
pi_72171746
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee man, da's veel te makkelijk!
TS zoekt naar een omslachtige manier die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat biedt, waarna hij toch jouw simpele en goede advies maar gaat opvolgen.

misschien moet ik een advocaat uit de VS huren.
of dr Phil bellen met mijn probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')