En dat is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:14 schreef Trannellius het volgende:
door dat kind naar mij te vernoemen als het een gozer wordt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Een jongetje. Met piemeltje laat maar zeggen.
voor een ander staat er. Een alternatieve manier om te zeggen dat ze nooit of te nimmer een relatie met een willekeurig persoon zouden krijgen, en dus geknipt zijn voor elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kunnen ze nou allebij 'beneden gemiddeld relatiemateriaal zijn voor elkaar'?
Dan zijn ze toch perfect voor elkaar
Oeps!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
voor een ander staat er. Een alternatieve manier om te zeggen dat ze nooit of te nimmer een relatie met een willekeurig persoon zouden krijgen, en dus geknipt zijn voor elkaar.
Vertel ze gewoon dat je je naam hebt veranderd naar "Achterlijke Lul".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben allang blij dat ze mijn 2e naam niet kennen, want die kan ook als meisjesnaam worden gebruikt. Nu heb ik iig nog 50% kans dat ik er niks mee te maken krijg.
je 2e naam is Wanda?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben allang blij dat ze mijn 2e naam niet kennen, want die kan ook als meisjesnaam worden gebruikt. Nu heb ik iig nog 50% kans dat ik er niks mee te maken krijg.
Daniellequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:21 schreef speknek het volgende:
Het wordt pas ongemakkelijk als het een mongooltje is.
Robin?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
waarschijnlijk eerder chris of renequote:
quote:
Biogarde, verkeerde kloonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:23 schreef BigKahuna het volgende:
Hier is alleen serieus op te reageren als TS zijn naam even noemt. En de grappen van HAHAHAH HIJ HEET DAN TRANNELLIUS !!!!111111111111111111!!!!!!!!!1111111!! mogen stoppen van mij. Bij voorbaat dank.
Ja m'n Biogarde-account is gehackt door die nare hackerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Biogarde, verkeerde kloon
Maar eht is dus Lennart ja, leek mij inmiddels wel evident.
Trannellius, mijn chocomel, wat doe je?!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je bent gedeeltelijk spaanstalig opgevoed?
Nee, mijn vis wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat dus. Dat vind ik wel een beetje raarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:18 schreef TI_2008 het volgende:
"Oh wat leuk een jongetje!!!1!!!1 En hoe heet ie?"
"Trannellius"![]()
![]()
Ach, als Sterre en Annefleur gedoogd worden, vind ik Trannellius niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. Dat vind ik wel een beetje raar
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef Trannellius het volgende:
Maar de tering, ik had mij in geen tijden zo opgelaten gevoeld.
(In gedachten: de tering.....NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....Ik wil verdomme niks met jullie te maken krijgen......straks vragen ze of ik nog peetvader ofzo word ook en dat kost weer extra tijd die je erin moet steken en ik heb sowieso al een tyfushekel aan kinderen....:{)
In het echt: "Nou uhm....dank je...."
Vind ik ook gek. Net als Destinyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, als Sterre en Annefleur gedoogd worden, vind ik Trannellius niet zo heel vreemd.
Je zou maar een kind zijn van Destinyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind ik ook gek. Net als Destiny
Je zal zo heten. Met je tokkie-oudersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je zou maar een kind zijn van Destiny
Nee, het is meer dat je dan nooit meer serieus wordt genomen bij een internationale muziekcarriere.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal zo heten. Met je tokkie-ouders
Dat ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat je dan nooit meer serieus wordt genomen bij een internationale muziekcarriere.
En daar heb jij wat op tegen? Dat kind is nog niet geboren of hij wordt al in hokjes gestopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
Trannellius, dan denk iedereen dat hij transexueel is
Of één van deze:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind ik ook gek. Net als Destiny
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:21 schreef speknek het volgende:
Het wordt pas ongemakkelijk als het een mongooltje is.
het is meer het idee dat er mensen zijn die ik 2 a 3 jaar niet heb gezien, waarvoor ik dusdanig belangrijk ben blijkbaar dat ze hun eerste kind naar mij vernoemen. Ik voel mij bij die gedachte erg ongemakkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:36 schreef trovey het volgende:
Ach, je echte naam zal wel niet zo uniek zijn dat jij alleen er mee rondloopt dus wat maakt het uit, het contact was toch al verbroken met dat stel dus je hebt er verder toch niets mee te maken.
Mischien denken deze man én zijn vrouw wel aan je als ze 'het' doen. En schreeuwen ze beiden keihard jouw naam als ze hun hoogtepunt hebben bereikt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
het is meer het idee dat er mensen zijn die ik 2 a 3 jaar niet heb gezien, waarvoor ik dusdanig belangrijk ben blijkbaar dat ze hun eerste kind naar mij vernoemen. Ik voel mij bij die gedachte erg ongemakkelijk.
i fucking loll'dquote:
Wat een kutnaam. Als je een leuke naam had zou ik het wel snappen maar kleine baby Lennartquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gemeen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutnaam. Als je een leuke naam had zou ik het wel snappen maar kleine baby Lennartuncool.
Ach, het is ook moderner om er een verbastering van te maken. Lennieboy oidquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutnaam. Als je een leuke naam had zou ik het wel snappen maar kleine baby Lennartuncool.
Of gewoon Tranellius, lennerpwn of chillart.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, het is ook moderner om er een verbastering van te maken. Lennieboy oid
Trouwens, een echte Lennart is onbehoorlijk groot en zwaar bij zijn geboorte.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken iemand die baptista heet, het kan erger. Verder is dit inderdaad een dan denk je.... Maar dan zég je..... gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, als Sterre en Annefleur gedoogd worden, vind ik Trannellius niet zo heel vreemd.
Jan Pieter Florensius von Stappenberg?quote:
quote:
Hee, ik ken ook een vis die Wanda heet!quote:
TS is en was een dikkertjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trouwens, een echte Lennart is onbehoorlijk groot en zwaar bij zijn geboorte.
Althans, ik hoop dat dat wijf er een onbehoorlijk groot geval uit moet persen
Dat gaat nog. Als het nu Lennard was geweest, met een d ....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moest 2 x kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat nog. Als het nu Lennard was geweest, met een d ....
Dank.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
Je moet trouwens even je hyves beter afschermen lennart, iedereen kan er nu zo op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |