Je weet waar Renault voor staat, neem ik aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
dan zal ik maar niet vertellen dat ik een fan ben van renault f1 team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet waar Renault voor staat, neem ik aan?.
yep, lange tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
get it?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Met de huidige snelheid valt dat ongeveer samen met het driejarig jubileum in februari!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Zo eerste 30 sec zijn zo goed als af, al zal ik nog wat moeten polijsten. Maar het is maar een beginnetje. Ik heb nog 48 topics om het af te krijgen
Mja, en als bosmongolen als hierboven me denken me onder druk te zetten: jammer, dan maar niet, zo simpel is het.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de huidige snelheid valt dat ongeveer samen met het driejarig jubileum in februari!
HEY! het is bosGLADIOOLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, en als bosmongolen als hierboven me denken me onder druk te zetten: jammer, dan maar niet, zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |