Had van mij nog wel een paar jaar mogen duren (in gezondheid dan).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:26 schreef Oblivion het volgende:
Hij heeft dan nog een respectabele leeftijd bereikt.
Wel een naar einde lijkt me....
Alleen daarom al.quote:We hebben het onvervangbare midden van de familie en het opgewekte licht in onze levens verloren
77 is niet echt oud, maar voor een Kennedy wel, dat bedoel ik meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:43 schreef paddy het volgende:
Had van mij nog wel een paar jaar mogen duren (in gezondheid dan).
Beetje dodelijke date om precies te zijn...verder R.I.P.quote:
quote:wo 26 aug 2009, 14:08 Pelosi: droom Kennedy over zorg komt dit jaar uit
WASHINGTON - „De droom van Ted Kennedy over gezondheidszorg van een hoge kwaliteit voor alle Amerikanen zal nog dit jaar realiteit worden, door zijn leiderschap en zijn bezieling.” Met die woorden reageerde Nancy Pelosi, de voorzitter van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden en één van de prominentste Democraten, woensdag op het overlijden van Kennedy.
Hij heeft waarschijnlijk meer invloed gehad op Amerika dan zijn beroemde broer..... maar ja, hij zat dan ook al meer dan 40 jaar in de Senaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef golfer het volgende:
Laatste van de beroemde broertjes en de enige die een natuurlijke dood is gestorven.
Een man die veel invloed en macht heeft gehad op een aantal, met name democratische, presidenten.
En jij bent een troll met het verstand van een kreupele zee-egel.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:14 schreef nickybol het volgende:
Zeer indrukwekkende man.
En weer die rare autistische neiging van jou om nav één filmpje op youtube verregaande conclusies te trekken en er vervolgens dogmatisch aan vast te houden. Waarom deze theorie en niet een van de 14234 anderen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:29 schreef henkway het volgende:
Het was een groots staatsman net als zijn broers
Dat JFK geen oorlog wilde in Vietnam koste hem zijn leven
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En weer die rare autistische neiging van jou
Joh doe eens niet zo raar met je autisme en gedraag je eens wat meer volwassen....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Wheelgunner het volgende:
En weer die rare autistische neiging van jou om nav één filmpje op youtube verregaande conclusies te trekken en er vervolgens dogmatisch aan vast te houden. Waarom deze theorie en niet een van de 14234 anderen?
Dat is elke Iers-Amerikaanse Katholiek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:27 schreef tong80 het volgende:
In zijn laatste jaren weet ik het niet maar voor een paar jaar geleden was het een alcoholist.
En elke Fok!ker verzamelt postzegels.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is elke Iers-Amerikaanse Katholiek.
Dan heb je waarschijnlijk nooit CNN of History Channel gekeken ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
ben ik dan de enige die nauwelijks van zijn bestaan afwist en totaal niet weet welke goede invloeden die man heeft gehad. verder mooi dat ie een natuurlijke dood is gestorven, voor een kennedy.
ik weet idd echt geen zak van die vent. ik zal me eens schaamteloos gaan verdiepen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk nooit CNN of History Channel gekeken ?
Hij stond overigens ook vaak genoeg in de krant. Hij heeft zelfs tientallen keren het NOS-journaal gehaald.
Dus dat lijkt me inderdaad redelijk vreemd dat je hem niet kent.
lol. en toch staat er steeds een andere film. hij was een zielige gast. niks goeds van hem gezien, behalve een hoop oeverloos en eigengeilerig gelul.quote:Op zondag 30 augustus 2009 04:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Je post steeds dezelfde link maar uiteraard, je hebt gelijk.
nee dat is niet waar, hij was een kundig politicus, allen heeft ie een fout gemaakt door dronken een rivier in te rijden met een assistente erbij die helaas was overleden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 04:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. en toch staat er steeds een andere film. hij was een zielige gast. niks goeds van hem gezien, behalve een hoop oeverloos en eigengeilerig gelul.
Dat ie de beste senator ooit was, lijkt me sterk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:14 schreef henkway het volgende:
[..]
nee dat is niet waar, hij was een kundig politicus, allen heeft ie een fout gemaakt door dronken een rivier in te rijden met een assistente erbij die helaas was overleden.
Hij was de beste senator ooit, en zou een goede president geweest zijn
Rush Limbaugh voorspelde in maart al dat de Democraten de dood van Kennedy zouden misbruiken om Obamacare door het congres en de senaat te duwen. Alhoewel de Democraten en hun henchmen in de media toen over Limbaugh heenvielen, blijkt hij toch gelijk te hebben gekregen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef henkway het volgende:
wo 26 aug 2009, 14:08
Pelosi: droom Kennedy over zorg komt dit jaar uit
WASHINGTON - „De droom van Ted Kennedy over gezondheidszorg van een hoge kwaliteit voor alle Amerikanen zal nog dit jaar realiteit worden, door zijn leiderschap en zijn bezieling.” Met die woorden reageerde Nancy Pelosi, de voorzitter van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden en één van de prominentste Democraten, woensdag op het overlijden van Kennedy.
Het is een grof schandaal dat voorstanders van gezondsheidszorghervormingen -"Obamacare"- de dood van een van de grootste voorstanders van deze hervormingen, die altijd heeft gezegd deze hervormingen snel en graag te hebben, die stierf terwijl men discussieerde over deze hervormingen, aanhalen om nog eens duidelijk te maken dat sommige mensen deze hervormingen echt willen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Rush Limbaugh voorspelde in maart al dat de Democraten de dood van Kennedy zouden misbruiken om Obamacare door het congres en de senaat te duwen. Alhoewel de Democraten en hun henchmen in de media toen over Limbaugh heenvielen, blijkt hij toch gelijk te hebben gekregen.
Het is stijlloos dat de Democraten de dood van Kennedy misbruiken om Obamacare - ondanks zware tegenstand - gerealiseerd te krijgen.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Rush Limbaugh voorspelde in maart al dat de Democraten de dood van Kennedy zouden misbruiken om Obamacare door het congres en de senaat te duwen. Alhoewel de Democraten en hun henchmen in de media toen over Limbaugh heenvielen, blijkt hij toch gelijk te hebben gekregen.
Het is stijlloos dat de Democraten de dood van Kennedy misbruiken om Obamacare - ondanks zware tegenstand - gerealiseerd te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |