abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72161487
Het probleem is namelijk dat mijn schoonmoeder een aantal weken terug 2
mannetjes van dit energiebedrijf over de vloer had gehaald..
Voor zover ik op de hoogte ben heeft ze nergens in toegezegd of iets ondertekend..
Het enige wat zij heeft gezegd is dat ze er nog over wou nadenken..
Hun reactie daarop was dat zij haar een code zouden sturen via de mail en
als ze die zou activeren, dan zou het ehm.. Contract in werking treden?!
Nooit is die mail hier aangekomen, dus ook nooit hebben we een dergelijke code ingevuld..
Maar toch is er vandaag een flink bedrag aan eurootjes van haar bankrekening
geplunderd door dit bedrijf!
En nu ben ik mij hier eens wat meer in gaan verdiepen via de site van de
consumentenbond en TROS radar en t blijken idd een stel boeven te zijn..

http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=675

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=42903

Nou, anyway, om even een lang verhaal kort te maken..
Zijn er hier meerdere mensen die ervaring hebben met dit bedrijf?
En wat zijn de ervaringen en wat kunnen we hier aan doen?

P.s.. Ik weet niet of KLB het goede forum is om dit in te posten,
maar anders hoor ik t wel neem ik aan..

P.p.s.. Ik hoop hier graag normale reacties op te krijgen
Dank je wel
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:32:20 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_72161504
Aangifte doen lijkt me een logische eerste stap
pi_72161516
Waar.. Gewoon bij politie of moeten we de geschillencommissie inschakelen?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:35:43 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_72161529
Politie lijkt me, dat valt (volgens mij) zoals jij het zegt gewoon onder diefstal.
Tenminste, als ik dat zou doen zou het onder diefstal vallen, of het feit dat het een bedrijf is een verschil maakt, weet ik niet. Als je niet bij de politie moet zijn, zullen zij je dat vast wel vertellen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:36:06 #5
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72161534
Goed balen.

Het zijn idd naaiers. Als jij het hard kan maken dat je geen toestemming of iets dergelijks heb gegeven kan je alles ontbinden. Want de tegenparty heeft dan niks in handen.

Probleem met dit soort bedrijven is, en dan snap ik even niet. Als ze via de telefoon markteting praatjes houden word dit opgenomen. Zodra jij het word "JA" zegt om wat voor reden dan ook bewerken hun dat en gebruiken ze dit als een bevestiging dat jij JA heb gezegd tegen het contract..

Hadden hun iets bij zich? afluisterapparatuur? Of is zij daar van op de hoogte gebracht dat het gesprek werd opgenomen?

Zo nee. Dan is het echt een kwalijke zaak wat zeer strafbaar is. Echter zal je de bewijzen hiervoor bijna niet los kunnen krijgen. En dat is nou juist het probleem.

succes.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72161550
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:33 schreef Dqod het volgende:
Waar.. Gewoon bij politie of moeten we de geschillencommissie inschakelen?
Ik heb zelf een blauwe maandag gewerkt voor Essent en telefonisch dit soort dingen gedaan en in die tijd ben ik het een en ander te weten gekomen over de Nederlandse Energie Maatschappij (van die ik zeg: doen! reclames) en hun praktijken, aangezien ik mensen moest overtuigen om van maatschappij te wisselen is dat natuurlijk nuttig. Dus ik ben wat gaan lezen over hun onfrisse praktijken en blijkbaar is het (tenminste bij de NEM) zinvol om naar de geschillencommissie te gaan, aangezien die een hele stapel feiten hebben over dit soort praktijken en het dus heel snel geregeld kan zijn.

Geen idee of dat bij Energie Direct ook zo makkelijk gaat want de NEM deed wel meer wat het daglicht niet kon verdragen maar mijn advies zou inderdaad de geschillencommissie zijn.
Ga weg
pi_72161568
First of all wil ik jullie beiden bedanken voor het (snel) reageren..

@Hugecooll.. Ik zal t morgen direct eens doorgeven en zorgen dat ze idd ff naar de politie stapt

@Goofisch: Zij is sowieso niet op de hoogte gesteld van evt. opnames, dus mochten ze t wel
opgenomen hebben, dan kunnen wij ze daar al op pakken toch?

Anyway, ik zal m'n schoonmoeder morgen nog even DRINGEND vragen of ze ECHT niks heeft ondertekend,
anders hebben we idd wel degelijk een probleem
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:41:55 #8
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72161572
Als zo'n strontbedrijf aan de deur komt gewoon zeggen dat je niks wilt > niet ik wil nadenken.

Oplichterij
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72161584
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als zo'n strontbedrijf aan de deur komt gewoon zeggen dat je niks wilt > niet ik wil nadenken.

Oplichterij
Ja, daar zijn we nu wel achter.. En normaal gesproken tuinen we er ook niet zo heel snel in..
Maar nu toevallig wel.. Stom stom stom
pi_72161591
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:39 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb zelf een blauwe maandag gewerkt voor Essent en telefonisch dit soort dingen gedaan en in die tijd ben ik het een en ander te weten gekomen over de Nederlandse Energie Maatschappij (van die ik zeg: doen! reclames) en hun praktijken, aangezien ik mensen moest overtuigen om van maatschappij te wisselen is dat natuurlijk nuttig. Dus ik ben wat gaan lezen over hun onfrisse praktijken en blijkbaar is het (tenminste bij de NEM) zinvol om naar de geschillencommissie te gaan, aangezien die een hele stapel feiten hebben over dit soort praktijken en het dus heel snel geregeld kan zijn.

Geen idee of dat bij Energie Direct ook zo makkelijk gaat want de NEM deed wel meer wat het daglicht niet kon verdragen maar mijn advies zou inderdaad de geschillencommissie zijn.
Nja, als ik zo die sites bekijk van radar en de consumentenbond hebben ze bij de geschillencommissie
ook al heel wat klachten gehad over ED dus wie weet
pi_72161605
Weet je zeker dat er niets ondertekend is? Geen overeenkomst gesloten?
Dat met dat 'bewerken' valt wel mee, maar als ze ergens mee is ingestemd is dat meestal genoeg om haar om te schrijven naar een andere maatschappij en dat moet achterhaalbaar zijn, of het nu een bandopname is (wat ik betwijfel aangezien het huis aan huis was) of een contract.

Anders sta je volledig in je recht.
Ga weg
pi_72161612
Oh en je kunt daar gewoon aanspraak op maken, al dan niet via de geschillencommissie, dat contract of die opname of whatever de reden is dat ze geld zijn gaan afschrijven dus als ze niets hebben zijn ze hartstikke illegaal bezig.
Ga weg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:51:35 #13
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72161618
Laatst werd ik overigens gebeld voor een zogenaamde "polischeck"

Ik voelde hem al aankomen. Natuurlijk klopte er geen drol van mijn polis en zou ,mocht ik overlijden dit wel is een geldprobleem kunnen worden"

Mevrouw wist duidelijk niet waar ze het over had want ik ben voor veul geld verzekerd. Dus heb halverwege het gesprek opgehangen zonder gedag te zeggen

oprotten.

erge is dat ik het wel door heb. Maar bijvoorbeeld mijn oma....
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72161628
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef Goofisch het volgende:

Ik voelde hem al aankomen. Natuurlijk klopte er geen drol van mijn polis en zou ,mocht ik overlijden dit wel is een geldprobleem kunnen worden"

Mevrouw wist duidelijk niet waar ze het over had want ik ben voor veul geld verzekerd. Dus heb halverwege het gesprek opgehangen zonder gedag te zeggen

oprotten.

Ja Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met dat werk want ik was serieus trots als iemand aangaf in 1964 geboren te zijn ipv in 1932 ofzo, wat het gros van de 'klanten' was
Ga weg
pi_72161630
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Nikmans het volgende:
Weet je zeker dat er niets ondertekend is? Geen overeenkomst gesloten?
Dat met dat 'bewerken' valt wel mee, maar als ze ergens mee is ingestemd is dat meestal genoeg om haar om te schrijven naar een andere maatschappij en dat moet achterhaalbaar zijn, of het nu een bandopname is (wat ik betwijfel aangezien het huis aan huis was) of een contract.

Anders sta je volledig in je recht.
Nou, voor zover ik en mijn partner weten niet (zij zat er de hele tijd bij, dus als schoonmoeder iets
heeft ondertekend, zou t moeten zijn gebeurd toen ze weer weggingen, maar die kans
lijkt me klein)..
Maar goed, ze ligt nu op bed en ik durf haar niet wakker te maken ..
Maar het staat wel op de planning om haar dit, zodra ze wakker is, te vragen..

Hopelijk willen de modjes zo lief zijn dit topic sowieso open te houden tot morgen,
zodat ik dit dan kan meedelen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:54:22 #16
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72161633
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ja Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met dat werk want ik was serieus trots als iemand aangaf in 1964 geboren te zijn ipv in 1932 ofzo, wat het gros van de 'klanten' was
echt sneu. Oudere mensen uitbuiten.

Ik zou zo echt niet kunnen genieten van het geld wat ik ermee verdien..
pi_72161635
Heel vaak wordt zoiets vermomd als 'vrijblijvende informatie' wat inhoudt dat je een voorlopig contract krijgt wat je binnen 7 dagen moet afbellen omdat je anders wordt omgeschreven, misschien was het zoiets?
Ga weg
pi_72161639
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef Goofisch het volgende:

[..]

echt sneu. Oudere mensen uitbuiten.

Ik zou zo echt niet kunnen genieten van het geld wat ik ermee verdien..
Haha ja ik ben ook veel te vriendelijk voor die shit.
Maargoed het waren geen wurgcontracten ofzo.
Ga weg
pi_72161644
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:55 schreef Nikmans het volgende:
Heel vaak wordt zoiets vermomd als 'vrijblijvende informatie' wat inhoudt dat je een voorlopig contract krijgt wat je binnen 7 dagen moet afbellen omdat je anders wordt omgeschreven, misschien was het zoiets?
Daar las ik idd ook al iets over op die andere fora..
Oh ik hoop zo van niet eh..
M'n schoonmoeder heeft het overigens ook echt niet breed
en dit (als er maandelijks geld word afgeschreven) zou betekenen
dat ze echt niks overhoud

-Kleine offtopic toevoeging- Nikmans: Ik zie nu pas vorm (een poppetje) in je UI
T zal de moeheid wel zijn
pi_72161664
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:57 schreef Dqod het volgende:

[..]

Daar las ik idd ook al iets over op die andere fora..
Oh ik hoop zo van niet eh..
M'n schoonmoeder heeft het overigens ook echt niet breed
en dit (als er maandelijks geld word afgeschreven) zou betekenen
dat ze echt niks overhoud
Had ze eerst geen energie dan? Als het goed is wordt je oude contract ontbonden (als het echt een contract is zoals ik omschreef) en krijg je hooguit een eenmalige boete van je oude energiebedrijf afhankelijk van hoe lang je contract nog liep, het is niet dat ze nu dubbel moet betalen ofzo.
Ga weg
pi_72161675
Ik zou dit topic eerder posten in het WGR subforum
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:05:43 #22
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72161697
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:03 schreef Arn0 het volgende:
Ik vond het al allemaal zo serieus
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:06:17 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_72161702
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:30 schreef Dqod het volgende:

P.s.. Ik weet niet of KLB het goede forum is om dit in te posten,
maar anders hoor ik t wel neem ik aan..
Lijkt mij meer iets voor WGR.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_72161703
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:01 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Had ze eerst geen energie dan? Als het goed is wordt je oude contract ontbonden (als het echt een contract is zoals ik omschreef) en krijg je hooguit een eenmalige boete van je oude energiebedrijf afhankelijk van hoe lang je contract nog liep, het is niet dat ze nu dubbel moet betalen ofzo.
Jawel, maar dat werd betaald via de Gelderse Stichting (beheer van financiele dingen dus)..
Daar krijgt zij dus ook maandelijks een bedrag van op haar rekening gestort voor
het onderhouden van dit gezin..
En dat geld (wat daarvoor bedoeld was) is dus van haar rekening gehaald door die
luitjes van ED

Trouwens, ik stop zo wel met FOK!ken voor vandaag aangezien ik er
morgen eigenlijk wel op tijd uit moet, plus het feit dat m'n laptop heel erg vervelend
begint te doen ..

Nogmaals aan de modjes: Plz doe er nog geen slotje op
pi_72161708
heb je het bedrag al laten storneren? eerste wat ik zou doen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72161727
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:06 schreef Tim86 het volgende:
heb je het bedrag al laten storneren? eerste wat ik zou doen..
First thing tomorrow!
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:03 schreef Arn0 het volgende:
Nou ja, als er alsnog een slotje op word gezet, post ik m alsnog daar
pi_72161731
Slaap lekker en hou ons op de hoogte
Ga weg
pi_72161736
Doe ik.. En nogmaals bedankt iedereen voor tips en advies!!

K zal morgen vast nog wel meer lezen neem ik aan
En jullie ook zeker op de hoogte brengen van de stand van zaken

Trusten!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:15:48 #29
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72161755
in dat geval

tvp
  Spellchecker woensdag 26 augustus 2009 @ 03:28:00 #30
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_72161805
Als dat bedrijf zomaar geld van haar rekening heeft afgehaald, is dat waarschijnlijk op basis van een al dan niet oprechte machtiging gebeurd.

Volgens mij kan je het geld dan weer laten storneren bij de bank en als dat inderdaad het geval is, dan moet dat binnen 30 dagen gebeuren. Straks als die nieuwe europese bankvoorwaarden in gaan, wordt dat 8 weken
Tevens -purist.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:29:54 #31
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_72161811
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef Goofisch het volgende:

oprotten.

Ja, wat haat ik die mensen zeg, al 5x gezegd me niet meer te bellen, omdat ik geen interesse heb omdat ik al zo goed verzekerd ben, nee hoor, blijven maar bellen, dus gewoon de telefoon op het bureau plempen en af en toe een keer "euh" zeggen, hingen ze na een halfuur meestal wel op.

Telfort heeft ons ook een keer goed genaaid met de simonly abbo, rekende daar gewoon het volledige bedrag voor. Enige manier dat we ons geld terugkregen was via rechtsbijstand, en dat ook pas na een jaar ofzo

Zijn echt hoeren dat soort bedrijven, op de brandstapel ermee
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:37:00 #32
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_72161832
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:29 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ja, wat haat ik die mensen zeg, al 5x gezegd me niet meer te bellen, omdat ik geen interesse heb omdat ik al zo goed verzekerd ben, nee hoor, blijven maar bellen, dus gewoon de telefoon op het bureau plempen en af en toe een keer "euh" zeggen, hingen ze na een halfuur meestal wel op.

Telfort heeft ons ook een keer goed genaaid met de simonly abbo, rekende daar gewoon het volledige bedrag voor. Enige manier dat we ons geld terugkregen was via rechtsbijstand, en dat ook pas na een jaar ofzo

Zijn echt hoeren dat soort bedrijven, op de brandstapel ermee
Daarom gewoon zeggen: "Nee geen interesse" en dan gewoon neerleggen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_72161835
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:28 schreef NoBody122 het volgende:
Volgens mij kan je het geld dan weer laten storneren bij de bank en als dat inderdaad het geval is, dan moet dat binnen 30 dagen gebeuren. Straks als die nieuwe europese bankvoorwaarden in gaan, wordt dat 8 weken
Dan duurt het dus dubbel zo lang, met die Europese bankvoorwaarden?
pi_72161843
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:37 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Daarom gewoon zeggen: "Nee geen interesse" en dan gewoon neerleggen.
'Je hebt het verkeerde nummer' werkt beter aangezien je dan uit hun bestand wordt gekeild.
Ga weg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:44:10 #35
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_72161863
ach, hoe langer ze met niets bezig zijn, hoe beter, kunnen ze iig geen andere slachtoffers vatten, en mij hebben ze er niet mee
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:56:49 #36
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_72161913
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:32 schreef hugecooll het volgende:
Aangifte doen lijkt me een logische eerste stap
  woensdag 26 augustus 2009 @ 05:08:57 #37
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72161973
Het kan natuurlijk best wel zo zijn dat ze wel iets ondertekend heeft of ergens in toegestemd heeft.
Maar uit boosheid, schaamte, of wat dan ook tegen jou zegt dat ze niks heeft toegezegd. Het gros van de mensen liegt hierover, die mannetjes aan de deur zijn erg vasthoudend en je moet ze geen enkele ruimte geven.

Mjah, de 7 dagen opzegtermijn is wel allang verstreken, hrmmm.. dat compliceert de boel wel. Je kunt er wel alsnog snel vanaf, als je haar oude energiebedrijf inschakelt, en zegt dat ze slachtoffer is geworden van agressieve praktijken en ze graag terug wilt.
pi_72162897
Wat ik me steeds afvraag is hoe ze aan haar banknummer komen om daar geld vanaf te halen? Dat kan toch alleen als er iets ondertekend is? Of als ze iets heeft ingevuld?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:44:28 #39
249511 TheCoon
WHO is the COON?
pi_72163796
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:30 schreef Dqod het volgende:
Voor zover ik op de hoogte ben heeft ze nergens in toegezegd of iets ondertekend..
Maar wel haar rekeningnummer doorgegeven?

edit: Ik moet eens het topic gaan lezen voordat ik post, zie post boven mij ><
pi_72164336
1. bedrag laten storneren door de bank
2. contact opnemen met Energie:Direct en duidelijk maken dat je schoonmoeder geen contract met ze heeft, en dat het bedrag gestorneerd is/wordt
3. contact opnemen met de vorige leverancier, navragen of E:D de aansluiting heeft laten switchen, en deze per direct laten terugswitchen
4. klacht indienen bij de DTe
pi_72166261
Wat ook altijd wel werkt, als Oxxio voor de deur staat, dan zit ik al bij Oxxio, als Energie:direct voor de deur staat, dan zit ik al bij Energie:direct. Als Casema voor de deur staat, dan zit ik al bij Casema...enzovoorts.

Of natuurlijk gewoon "Geen interesse..." zeker aan de telefoon. (en dan krijg je als reactie "Maar wilt u dan geen geld besparen?" )
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_72166335
Wilt U dan niet goedkoper uit zijn?! Wilt U dan geen korting?!
deal with it
pi_72166422
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef RTB het volgende:
Wilt U dan niet goedkoper uit zijn?! Wilt U dan geen korting?!
Precies, na elke avond minimaal een keer gebeld te zijn door zo een k*tbureau, heb ik in duidelijke terminologie gemeld dat we inderdaad geen korting wilden en niet goedkoper uit wilden zijn, maar dat we gewoon een avond met rust gelaten wilden worden.

Iets wat een stuk beter gaat sinds we een geheim nummer hebben.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_72173581
Nou, vanmorgen even t een en ander gevraagd nog..
Ze kan sowieso niks herinneren van dat ze iets ondertekend zou hebben,
dus dat lijkt me dan niet het geval..
Wel heeft ze dus haar rekeningnummer opgeschreven en overhandigd (niet verstandig bedacht ik me
toen ghehe).. Ehm.. Verder hebben ze ook NIETS gezegd over bedenktijd van 7 dagen..
Alleen dus dat ze een code zou opgestuurd krijgen via de mail en als ze die zou activeren, dan
zou het "contract" in werking treden.. Maar die code hebben we dus A: nooit gehad
B: dus ook nooit geactiveerd..
Oh ja, ze had trouwens wel een foldertje gekregen van ze (miss is deze info van belang)

Ze schakelt nu als 1e stap haar geldbeer-instantie in en die gaat er achteraan
(Ze gaan naar ED bellen en als t goed is ook naar het oude energiebedrijf om te kijken
of ze al overgeswitched is)
En zij zelf gaat zich natuurlijk ook niet stilhouden..
En ze stapt idd deze week nog naar de bank om het geld terug te halen..

Plus, ik zei haar al, dat als ze (zoals ze zelf aangeeft) echt niets heeft ondertekend,
ze gewoon naar de politie moet stappen!

Over n half uurtje moet ik trouwens eerst ff werken, maar
vanavond ben ik weer volledig aanwezig
pi_72175086
Idd zo snel mogelijk laten storneren indien mogelijk. Sowieso totaal omkeerbaar ivm bedenktijd, en sowieso als er niets is getekend. Wel kut, aangezien het veel tijd en energie gaat kosten. Raar ook dat je een code toegestuurd krijgt, maarja (spamfilter misschien? map met ongewenste email?)
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  Spellchecker woensdag 26 augustus 2009 @ 19:45:09 #46
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_72180502
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:37 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Dan duurt het dus dubbel zo lang, met die Europese bankvoorwaarden?
Nee, dan heb je 2 keer zo lang de tijd om de opdracht tot storneren te geven
Tevens -purist.
pi_72180554
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Nee, dan heb je 2 keer zo lang de tijd om de opdracht tot storneren te geven
Ah, verkeerd gelezen. Dan is het idd wel handig
pi_72181286
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Idd zo snel mogelijk laten storneren indien mogelijk. Sowieso totaal omkeerbaar ivm bedenktijd, en sowieso als er niets is getekend. Wel kut, aangezien het veel tijd en energie gaat kosten. Raar ook dat je een code toegestuurd krijgt, maarja (spamfilter misschien? map met ongewenste email?)
Nee er was helemaal geen mail aangekomen met een code
En er gaat idd veel tijd en energie in verloren.. Ik word er nu al
moe van en ik ben al moe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')