Een sombere kerel of wijf die op alles wat mensen betreft een enorm negatieve visie heeft en hierdoor mensen niet echt vertrouwt : ')quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Misantroopquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:14 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat, een misantroop?
Één maar? Volgens mij zit Fok! er vol meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:16 schreef swarmahoer het volgende:
we hebben er een op fok rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Ik ben een raakantroopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK MOEST LACHEN!U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
eentje heeft het ook daadwerkelijk als usernamequote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Misantroop
[..]
Één maar? Volgens mij zit Fok! er vol mee
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Ik ben een raakantroopDoor posts als deze raken mensen misantropischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
Oh, je snapt het woord misantropisch niet?quote:
En dan is er ook nog Misan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eentje heeft het ook daadwerkelijk als usernamemisantropist ofzo, lache kerel is t
Nee, wil je het eens uitleggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, je snapt het woord misantropisch niet?
Scroll naar bovenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:27 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, wil je het eens uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |