abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72160597
ING chanteert Amsterdam Noord

Betaald parkeren Noord afgedwongen door ING
quote:
Sinds 1 augustus moeten je op het Buikslotermeerplein in Noord betalen als je wilt parkeren. Dit komt door de onderhandelingen met ING Real Estate.

Het betaald parkeren in stadsdeel Noord blijkt te zijn afgedwongen door ING Real Estate. In ruil voor de bouw van een aantal ondergrondse parkeergarages bij het Buikslotermeerplein eiste de projectontwikkelaar dat er dan wel bovengronds betaald parkeren zou worden ingevoerd. Sinds 1 augustus heeft het stadsdeel betaald parkeren ingevoerd bij het Buikslotermeerplein. De officiële reden hiervoor zou de parkeerdruk zijn, maar dat blijkt niet te kloppen. ING heeft eisen gesteld als bouwer van de parkeergarages. Uit angst dat er niemand in de garage zou komen te staan moest het stadsdeel betaald parkeren invoeren in de omgeving.
http://www.at5.nl/artikelen/22407/parkeerdruk-in-noord

De criminele bank ING die verantwoordelijk is voor kredietcrisis heeft vandaag weer een misdaad begaan, namelijk aan zichzelf denken en hebzuchtig zijn en de mensen maar weer laten betaald parkeren..

Stop ING...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_72160612
Wat heb ik een hekel aan jou zeg, grafhuilie.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72160616
Twee weken voor de invoering van het betaalde parkeren in Noord (waarvan eerder beloofd was dat er nooit betaald parkeren zou komen) deden al geruchten de ronde in de hele buurt dat "bestuurders" van de stadsdeelraad het op een akoordje zouden hebben gegooid met de belangen van de ING. Dat werd toen weggewoven als laster.

Maar bij het college van PvdA en Groenlinks in dat stadsdeel kan de corruptie blijkbaar niet op.

Er was ineens zo een haast bij de invoering dat het mis ging, en nog steeds gaat het mis. Zo missen er de nodige verkeersfaciliteiten voor voetgangers invaliden en fietsers, er zijn geen borden geplaatst etc. etc.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 01:22:47 #4
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_72160648
Flikker toch op.

De gemeente is te beroerd om een parkeergarage te bouwen en dus doet een andere partij dat.
Die wil dan wel dat er geparkeerd wordt in die garage, lijkt me niet meer dan logisch.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 01:24:21 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72160665
En wat kost parkeren in de garage?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72160684
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef Wupppie het volgende:
Flikker toch op.

De gemeente is te beroerd om een parkeergarage te bouwen en dus doet een andere partij dat.
Die wil dan wel dat er geparkeerd wordt in die garage, lijkt me niet meer dan logisch.
Jij hebt makkelijk praten, jij bent immers niet woonbaar in Amsterdam Noord waar het over gaat.
Makkelijk praten kan iedereen...

of ben je soms een medewerker van ING
pi_72160749
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij hebt makkelijk praten, jij bent immers niet woonbaar in Amsterdam Noord waar het over gaat.
Makkelijk praten kan iedereen...

of ben je soms een medewerker van ING
Maar het is toch zo? De gemeente wil blijkbaar die parkeergarages vind je 't gek dat de bouwer daarvan dan ook een soort van zekerheid wil hebben dat er mensen gebruik van gaan maken?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72160765
Nee hoor, ING wilt betaald parkeren uit angst dat de parkeer garage anders leeg zou staan als de omgeving niet betaald parkeren was, dat is chantage..
  woensdag 26 augustus 2009 @ 01:34:14 #9
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_72160786
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Meki het volgende:
Nee hoor, ING wilt betaald parkeren uit angst dat de parkeer garage anders leeg zou staan als de omgeving niet betaald parkeren was, dat is chantage..
Nee domme lul, dat heet onderhandelen.

De gemeente wil een parkeergarage, maar wil daar niet voor betalen.
ING wordt benaderd en die wil de kosten voor de bouw op zich nemen, maar niet als mensen niet komen parkeren.
ING wil het bouwen, mits de gemeente betaald parkeren invoert.

Als het je niet bevalt, dan pak je je zooi en flikker je op naar het rifgebergte waar je gratis je kameel kwijt kan.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 01:35:50 #10
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72160817
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Meki het volgende:
chantage
zn v chantage ( mv) [ʃɑnˈtaʒə] keer dat je geld van iemand eist in ruil voor het verzwijgen van iets slechts over die persoon;= afpersing
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:09:55 #11
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_72161261
Bouw er dan een naast en eis dat parkeren weer gratis wordt. Opgelost, TS liever toch nekschot.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_72161816
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:34 schreef Wupppie het volgende:

[..]

Nee domme lul, dat heet onderhandelen.

De gemeente wil een parkeergarage, maar wil daar niet voor betalen.
ING wordt benaderd en die wil de kosten voor de bouw op zich nemen, maar niet als mensen niet komen parkeren.
ING wil het bouwen, mits de gemeente betaald parkeren invoert.

Als het je niet bevalt, dan pak je je zooi en flikker je op naar het rifgebergte waar je gratis je kameel kwijt kan.
Typisch Wilders stemmer !!!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:37:43 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_72161834
Banken zijn machtiger en hebben meer invloed dan welke politicus in Nederland dan ook. En hebben bijvoorbeeld graairechten in onze centen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_72161957
ah, zo kennen we de nederlandse handelsmentaliteit weer. Proficiat ING. we zouden meer van dit soort bedrijven moeten hebben.
pi_72162068
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee Meki, niet iedereen die het niet met jou eens is is meteen een Wilders stemmer.
Jij bent overigens weer de eerste die die naam hier aanhaalt, terwijl het volgens mij toch echt over parkeren gaat.

Nu weer OT?
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  woensdag 26 augustus 2009 @ 07:08:51 #16
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_72162092
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:20 schreef Meki het volgende:

Maar bij het college van PvdA en Groenlinks in dat stadsdeel kan de corruptie blijkbaar niet op.
Jank-topic

Vraag je ens af waarom de PvdA en GL het voor het zeggen hebben in je ghetto.

Iets met: omdat er genoeg kansenvolk op ze stemt
pi_72162401
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:19 schreef Meki het volgende:
ING chanteert Amsterdam Noord

Betaald parkeren Noord afgedwongen door ING
[..]

http://www.at5.nl/artikelen/22407/parkeerdruk-in-noord

De criminele bank ING die verantwoordelijk is voor kredietcrisis heeft vandaag weer een misdaad begaan, namelijk aan zichzelf denken en hebzuchtig zijn en de mensen maar weer laten betaald parkeren..

Stop ING...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:02:35 #18
13250 Lod
Sapere aude!
pi_72162406
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Ben absoluut geen Wilders-stemmer, maar ik ben het wel met zijn betoog eens. .
GNU Terry Pratchett
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 08:04:09 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72162414
Meki topic.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:11:51 #20
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_72162478
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:02 schreef Lod het volgende:

[..]

Ben absoluut geen Wilders-stemmer, maar ik ben het wel met zijn betoog eens. .
Hell no. Die onderhandelingen komen van twee kanten hoor. Een zeker stadsdeel heeft "Ja is goed" gezegd toen de bank het voorstelde.
pi_72163011
De officiële reden hiervoor zou de parkeerdruk zijn, maar dat blijkt niet te kloppen.

Op zich is dat wel apart. Waarom zou men in A'dam noord parkeergarages willen als er ruimte zat is voor parkeren op het maaiveld?

Kennelijk is er geen parkeerdruk meer als je de garages erbij hebt. Kortom: de mensen hoeven niet meer te zoeken naar parkeerplaatsen en in ruil daarvoor betaal je voor het parkeren. Net zoals in de rest van Nederland dus eigenlijk...

Conclusie: TS is een zeurpiet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_72163080
Dus ze zitten nu opgescheept met een paar ondergrondse parkeergarages die eigenlijk volkomen overbodig zijn?

Hier zit een heel vies Groen Links luchtje aan.
pi_72163196
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:04 schreef Netsplitter het volgende:
Meki topic.
qft
pi_72163547
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:02 schreef JodyBernal het volgende:
Dus ze zitten nu opgescheept met een paar ondergrondse parkeergarages die eigenlijk volkomen overbodig zijn?

ING gaat natuurlijk geen dure parkeergarages bouwen die volkomen overbodig zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_72163689
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

ING gaat natuurlijk geen dure parkeergarages bouwen die volkomen overbodig zijn...
Natuurlijk niet. De ING is immers een topbank die alleen slimme dingen doet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')