Je moeder is een kankerTTquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:52 schreef Allure_ het volgende:
Waarom altijd kanker TT's. Ik vind dat daar best wel notes voor mogen worden uitgedeeld.
Ik zit te kijken, maar zie je niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben best vaak in beeld bij Beirut
Ligt eraan in welke context, als in topic daarvoor "je moeder" een welbesproken onderwerp was, zou het best een goede TT kunnen zijn. Ik dank echter wel dat "je moeder" meestal een kankerTT is.quote:
Ik heb eergisteren Eternal Sunshine of the Spotless Mind nog gekeken, je ondertitel deed me herinneren aan die blonde muts. "Pope Alexander!".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben best vaak in beeld bij Beirut
Als wij dat doen krijgen we er een note bij.quote:
op 5.29 sta ik rechts, er half opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar zie je niet.Noem eens tijden.
Schuine pony en een bruine bril.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:57 schreef Maisnon het volgende:
wd heb je zo'n pony over je voorhoofd en een zwarte bril
BdGquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
Armmmm kind, 16 lentes zooo prillll. Ach, wat lig je hier stil, langs de kant van de weg.
quote:
Ik zou het ook serieus nemen idd!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren Eternal Sunshine of the Spotless Mind nog gekeken
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
Armmmm kind, 16 lentes zooo prillll. Ach, wat lig je hier stil, langs de kant van de weg.
Kijk die huppelheld gaan!!!quote:
Google?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Misschien is het nou eindelijk een keer duidelijk wat de tekst is van dat nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |