Mijn favo's:
-spaceballs
-quest for the holy grail
- Life of Brian
[Dit bericht is gewijzigd door Kogando op 20-04-2002 12:58]
quote:http://us.imdb.com/Title?0242423
Op zaterdag 20 april 2002 12:55 schreef Bami_EWOK het volgende:
Dude Where's My Car![]()
![]()
Ja, echt een goeie film...
vanaf komende week in de bioscoop
quote:er zit echt een heel verschil tussen goed en leuk
Op zaterdag 20 april 2002 12:57 schreef Kogando het volgende:[..]
http://us.imdb.com/Title?0242423
Ja, echt een goeie film...
Alleen heb ik die nu beetje te vaak gezien. Da's eik wel jammer... Maar blijft briljant absurd
I've built this kingdom up from nothing. When I started here, all there was was swamp. The king said I was daft to build a castle in a swamp, but I built it all the same, just to show 'em. It sank into the swamp. So, I built a second one. That sank into the swamp. So I built a third one. That burned down, fell over, then sank into the swamp. But the fourth one stayed up. An' that's what your gonna get, lad -- the strongest castle in these islands.
quote:Monty Python rulezzz
Op zaterdag 20 april 2002 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
Monty Python and the Holy GrailAlleen heb ik die nu beetje te vaak gezien. Da's eik wel jammer... Maar blijft briljant absurd
I've built this kingdom up from nothing. When I started here, all there was was swamp. The king said I was daft to build a castle in a swamp, but I built it all the same, just to show 'em. It sank into the swamp. So, I built a second one. That sank into the swamp. So I built a third one. That burned down, fell over, then sank into the swamp. But the fourth one stayed up. An' that's what your gonna get, lad -- the strongest castle in these islands.
'k Merk ook héél vaak dat veel grappen in films of series eigenlijk al eerder door Monty Python zijn gedaan.
M'n huisgenoten worden wel 's gek van mijn "Monty Python had hier ook een keer een sketch over..."
'k Heb 'alles' op DVD van ze
[/offtopic]
i'm a lumber jack and i'm ok
i sleep all nigth and i work all day
..........
quote:Hail to the king!!!
Op zaterdag 20 april 2002 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
[offtopic]'k Merk ook héél vaak dat veel grappen in films of series eigenlijk al eerder door Monty Python zijn gedaan.
M'n huisgenoten worden wel 's gek van mijn "Monty Python had hier ook een keer een sketch over..."
'k Heb 'alles' op DVD van ze
[/offtopic]
evenals de ministry of silly walks
Maar er zijn zoveel grappige films. Dogma is hier ook nog niet genoemd, die vond ik erg grappig.
-Son, one day, this will all be yours
-What !?! The curtains?
quote:[offtopic]
Op zaterdag 20 april 2002 14:55 schreef Boondock_Saint het volgende:-Son, one day, this will all be yours
-What !?! The curtains?
Listen, Alice...
Herbert.
Herbert. .... We live in a bloody swamp. We need all the land we can get.
But I don't like her.
Don't like her?! What's wrong with her? She's beautiful, she's rich, she's got huge... tracts of land.
Overigens zijn er wat scenes uit'geknipt' die eigenlijk best leuk waren. Kun je nalezen op MontyPython.net
[/offtopic]
quote:Spuit 11
Op zaterdag 20 april 2002 15:15 schreef MashiMaro het volgende:
Voor de echte monty fans:
http://www.montypython.net/
roadtrip heb ik hier nog wel op divx, maar moek nog steeds n x kijken
quote:Ownee!!! Da's toch die film waarin ie steeds dezelfde dag meemaakt??? Die heb ik 2 keer gezien en vond em echt onwijs irritant!!!
Op zaterdag 20 april 2002 13:28 schreef kezmania het volgende:
Wie van humor houd moet dit zeker gaan zien:
Bill Murray toen ie nog grappig was in groundhog day.
Erg lachen nog steeds zie: http://us.imdb.com/Title?0107048
(maar toch ook wel weer grappig jah )
Mijn favo's:
Planes, Trains and Automobiles
There's Something About Mary
Say it isn't So
Bean: The Ultimate Disaster Movie
Dirty Work
The Big Lebowski
ook alle andere films van Trey Parker en Matt Stone,
Monty Python films, vooral Holy Grail
Austin Powers is ook kewl
en de combinatie van humor en misdaad als in Snatch en Lock, Stock
quote:En Kentucky Fried Movie dan???
Op zaterdag 20 april 2002 20:39 schreef ForrestX het volgende:
Airplane!/ Flying high (1980)...top!! de allereerste in de Naked gun stijl!!!
quote:ik vind die scene ook geniaal als ie zo op dat kasteel komt aanstormen, tot 5x toe en dan INEENS voor de poort staat en iedereen in een kill frenzy begint neer te sabelen...
Op zaterdag 20 april 2002 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
Listen, Alice...
Herbert.
Herbert. .... We live in a bloody swamp. We need all the land we can get.
But I don't like her.
Don't like her?! What's wrong with her? She's beautiful, she's rich, she's got huge... tracts of land.Overigens zijn er wat scenes uit'geknipt' die eigenlijk best leuk waren. Kun je nalezen op MontyPython.net
quote:Dat hebben ze bij Cow & Chicken nog nagedaan trouwens. Cow & Chicken in 't vliegtuig (Chicken met vliegangst). Komt de Red Guy, verkleed als stewardess met 't lunchkarretje, zo een aantal keren vanuit de verte door 't gangpad. En staat dan ook inééns voor ze.
Op zondag 21 april 2002 05:10 schreef MadScientist het volgende:ik vind die scene ook geniaal als ie zo op dat kasteel komt aanstormen, tot 5x toe en dan INEENS voor de poort staat en iedereen in een kill frenzy begint neer te sabelen...
quote:Kicke
Op maandag 22 april 2002 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
Dat hebben ze bij Cow & Chicken nog nagedaan trouwens. Cow & Chicken in 't vliegtuig (Chicken met vliegangst). Komt de Red Guy, verkleed als stewardess met 't lunchkarretje, zo een aantal keren vanuit de verte door 't gangpad. En staat dan ook inééns voor ze.
Ik vind het wel leuk om van die MP tributes te zien... meeste mensen die zo'n aflevering van C&C zien weten toch niet waar het vandaan komt
quote:Zijn dat niet allemaal korte fimpjes??
Op zondag 21 april 2002 05:10 schreef MadScientist het volgende:[..]
En Kentucky Fried Movie dan???
I demand you bring us.....a shrubbery!
quote:Sort of. Er zitten wel sketches in, maar ook wel weer een groot stuk met een verhaal
Op maandag 22 april 2002 22:36 schreef ForrestX het volgende:[..]
Zijn dat niet allemaal korte fimpjes??
echt veel MP-fans op Fok! trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |