En jij bent niet wat te oud om naar tieten van meisjes ver onder jou leeftijd te kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Crack heeft haar hemels lekkere tietenfoto (vanuit de perfecte hoek genomen in een groen shirtje) uit haar fobo verwijdert, dat is imo een veel grotere klacht.
Er is toch wel iemand die een back-up heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Crack heeft haar hemels lekkere tietenfoto (vanuit de perfecte hoek genomen in een groen shirtje) uit haar fobo verwijdert, dat is imo een veel grotere klacht.
Ja ikzelf, maar ik vind dat iedereen ervan moet kunnen genieten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is toch wel iemand die een back-up heeft gemaakt?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja ikzelf, maar ik vind dat iedereen ervan moet kunnen genieten.
En ik ben niet te oud nee, ik ben nog maagd en moet gewoon vanaf 16 jaar beginnen
Hoe kan je dat nou in je hoofd hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef Nikmans het volgende:
Ik ken het, heb nu al twee dagen dit in mijn hoofd
Verder is dat regen natuurlijk een dik stampnummer
Ja ik had het later ook al doorquote:
Nu BT een kloon blijkt te zijn is een nieuwe Miss KLB nodig niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef Biels het volgende:
Ah, het nieuwe meisje om te verheerlijken is alweer gevonden zie ik.
Oh, ik wilde eerst wat anders typen. Dat getrommel dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het niet: Getrommel of het getrommel?
Ik gok op een ingevlogen afrikaan op een zelfgemaakte blikken trommelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het niet: Getrommel of het getrommel?
"Dat" is inderdaad nog beter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eerst wat anders typen. Dat getrommel dus.
Onderschat de trommels uit Afrika niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik gok op een ingevlogen afrikaan op een zelfgemaakte blikken trommel
Hihi.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef Nikmans het volgende:
De getrommel
En wiens kloon was BT dan?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef Goofisch het volgende:
Crack_ for president !
Uuh Moeder teresa
En voor hoelang?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Wat zijn jullie ook lief, Goofisch jij krijgt een speciaal plekje in mn hartje
Nee joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En voor hoelang?
Of ben ik inmiddels alweer vertrokken
Zij ik tochquote:
Maar ik kan niet zingenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
Ja crack_
Ga hem bij popstars zingen.
Ik ga smsen
Die heb ik nooit gezien, toen zat ik nog niet op Fok!.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Oh.,quote:
Niet voor mij lulquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:26 schreef afro het volgende:
[..]
Ga nou maar door met je vrienden zoeken
Tvpquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Moet toch live?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo probleem? Met wat technieken is dat geen enkel punt.
Ik heb wat meer ervaring.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:34 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, sig zegt voordeel goofisch zegt probleem..
Hier klopt iets niet!
iedereen is wel opvallend liev ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef Goofisch het volgende:
Het grote "hoe hosselen we crack topic" is dit geworden
Mannen doen alleen lief wanneer ze in je broekie proberen te komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom is niet iedereen altijd zo
Ja bedanktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mannen doen alleen lief wanneer ze in je broekie proberen te komen.![]()
!
Dit hele topic is toch juist met die intentie gestartquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef Goofisch het volgende:
Het grote "hoe hosselen we crack topic" is dit geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja normaal gesproken als iemand post van hey een leuk nummer is het van rot op nerd, maar nu is het van ohh wat een awesome nummer ik draai hem op mijn bruiloft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit hele topic is toch juist met die intentie gestartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ssshhhssstt
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Maar dat gaat ze niet lukken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
!
Vrouwen die niet voor mij maar voor me auto,s gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar jij scoorde natuurlijk al met dat busje!
NEE HAAR RIEM ZIT KLEM!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Das nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Vrouwen die niet voor mij maar voor me auto,s gaan![]()
Maar jij
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das niet
Maar het is wel een extra pluspunt
Danku, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef Biels het volgende:
Sneu topic is dit geworden, mannen. Sorry dat ik het zeg.
Lees je dat Goofisch, dat is mooi balen dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:20 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon omdat ik het niet wil misschien ?
Bielsje hou nu maar op, ik vind jou ook nog liefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef Biels het volgende:
Sneu topic is dit geworden, mannen. Sorry dat ik het zeg.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Lees je dat Goofisch, dat is mooi balen dus.
wat moeten we daarmee?quote:
quote:
Ik wilde net hetzelfde posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef Biels het volgende:
Ah, het nieuwe meisje om te verheerlijken is alweer gevonden zie ik.
Denk het ook niet. Iedere man met een beetje zelfkennis geeft gewoon toe dat hij een klootzak is qua dat. Including myselfquote:
Held.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Iedere man met een beetje zelfkennis geeft gewoon toe dat hij een klootzak is qua dat. Including myself
Ik heb al maanden een vriendin en alles gaat nog steeds goed. Dus ik ben zeker een van de uitzonderingenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Iedere man met een beetje zelfkennis geeft gewoon toe dat hij een klootzak is qua dat. Including myself
O wat ben je zelf bewust daar vallen dames op slim hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, en nu weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:43 schreef Goofisch het volgende:
Ik maak dit topic heul niet om iemand te verheerlijken
Ik wilde gewoon klagen over een kinderliedje wat in me hoofd zit
Verdomme
Dat is toch geen klacht, dat is een heel erg mooi liedje!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:43 schreef Goofisch het volgende:
Ik maak dit topic heul niet om iemand te verheerlijken
Ik wilde gewoon klagen over een kinderliedje wat in me hoofd zit
Verdomme
He wat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:53 schreef On het volgende:
Om even serieus op dat nummer in te gaan van royksopp. Is dat met de vrouwelijke helft van the knife/fever ray? Want dan kan ik die jullie twee bands zeker aanraden.
Hoezo? De tweede keer dat ik van iemand anders topic weg moet blijven!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:52 schreef Goofisch het volgende:
vanaf deze streep doet lub_ya niet meer mee.
Jij doet alsof ik vrouwen als wip materiaal ziequote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoezo? De tweede keer dat ik van iemand anders topic weg moet blijven!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Niet mij soort muziek..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:55 schreef On het volgende:
[..]
die video die in het begin gepost werd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik vrouwen als wip materiaal zie
Dat is heul niet zo dus ga maar weg daaagLief doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Zoiets moet van 2 kanten komenquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik vrouwen als wip materiaal zie
Dat is heul niet zo dus ga maar weg daaagVat je het niet een beetje te persoonlijk op? Jij bent de enige man die er zo diep op in gaat. Denk daar is over na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oja. Doeeeiiiiii!![]()
Nog wel een afscheidskusje.![]()
Als ik nou nee zeg, helpt het dan ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mogen wij ook opgewonden worden van jouw fobo?
NIET ANTWOORDEN! ALS JE NEE ZEGT WORD IE NOG MEER OPGEWONDEN!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mogen wij ook opgewonden worden van jouw fobo?
WAAR GA JE HEENquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Vat je het niet een beetje te persoonlijk op? Jij bent de enige man die er zo diep op in gaat. Denk daar is over na.
Nog wel een afscheidskusje.
Kut, te laat!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Teezie het volgende:
[..]
NIET ANTWOORDEN! ALS JE NEE ZEGT WORD IE NOG MEER OPGEWONDEN!
Ja kusje terugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Vat je het niet een beetje te persoonlijk op? Jij bent de enige man die er zo diep op in gaat. Denk daar is over na.
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nou der mijn bazentopic uit gebonjourd zie je tochquote:
Ohja, ik was vergeten te vertellen dat hij een handdoek in zn kontzak had (waarom geen idee, die sjaak had er een om zn schouder) en hij trok z'n tshirt uit, ennnn een vent daarvoor die had op het podium allemaal tshirtjes van dommelsch gegooid (ze maken hier dommelsch jeweetz) en toen zei iemand "KLEED JE AAN MAN" en gooide die zo'n shirt terugquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja jongedame, nu ben je me een Ali B verhaaltje schuldig!
Ok dan mag je blijvenquote:
Oh, en dit nummer deed ie ook met die sjaakquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten te vertellen dat hij een handdoek in zn kontzak had (waarom geen idee, die sjaak had er een om zn schouder) en hij trok z'n tshirt uit, ennnn een vent daarvoor die had op het podium allemaal tshirtjes van dommelsch gegooid (ze maken hier dommelsch jeweetz) en toen zei iemand "KLEED JE AAN MAN" en gooide die zo'n shirt terug![]()
En toen ging die zich nog uitsloven door water over zn kop te gieten en zei die "VALKENSWAARD IK HOU VAN JULLIEIEIEIEIEE maarja, dan denken jullie zeker dat ik dat bij iedereen zeg ? En dat is ook zo!! Maar bij jullie meen ik het"
Zo goed ?
Is allemaal echt!
Misschien was die handdoek voor zijn zweet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten te vertellen dat hij een handdoek in zn kontzak had (waarom geen idee, die sjaak had er een om zn schouder) en hij trok z'n tshirt uit, ennnn een vent daarvoor die had op het podium allemaal tshirtjes van dommelsch gegooid (ze maken hier dommelsch jeweetz) en toen zei iemand "KLEED JE AAN MAN" en gooide die zo'n shirt terug![]()
En toen ging die zich nog uitsloven door water over zn kop te gieten en zei die "VALKENSWAARD IK HOU VAN JULLIEIEIEIEIEE maarja, dan denken jullie zeker dat ik dat bij iedereen zeg ? En dat is ook zo!! Maar bij jullie meen ik het"
Zo goed ?
Is allemaal echt!
Hmm, nou hij ging vaak eventjes weg, dan ging Yes r even met die sjaak rappen ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:09 schreef Teezie het volgende:
[..]
Misschien was die handdoek voor zijn zweet?Maar je hebt het goed gemaakt
![]()
Maar dat was 3 x zo slecht als Ali?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nou hij ging vaak eventjes weg, dan ging Yes r even met die sjaak rappen ofzo
Ik vind ali ook niet goed, maar ik vind hem gewoon een schatje zoals ie doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:14 schreef Teezie het volgende:
[..]
Maar dat was 3 x zo slecht als Ali?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:17 schreef On het volgende:
Ik heb Ali b ook eens live gezien, wat een genie. Zeker te vergelijken met een Brian Eno of Edgard Varèse.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ali ook niet goed, maar ik vind hem gewoon een schatje grappig zoals ie doet
Jaa dat bedoel ik, hij is echt leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:23 schreef Goofisch het volgende:
Ali is trouwens wel een relaxe gast, Ik werkte in de A Arena op de skyboxen en daar was die is een keer. Heel vriendelijk praatje maken.
Kan ik wel waarderen van "BNers" hoop die zich daar te goed voor voelen.
Right, in nederland het leven van de straat vertellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:22 schreef On het volgende:
niks over ali b, deze jongen vertelt het lefuh van de straat., die hollandse prachtwijken zijn levensgevaarlijk
stel je voor je bent in de supermarkt en je pinkaart doet het niet, of je kan moet een ander soort brood kopen omdat die ene die je zo lekker vind al uitverkocht is. gevaarlijke tijden moet je niet onderschattenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Right, in nederland het leven van de straat vertellen
Ja gaat alle kanten opquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:25 schreef RodeNek het volgende:
oplossing?
TS levenslang opsluiten in isoleercel ingebouwd met dolby stereo geluidsboxen en met dit liedje op repeat.![]()
![]()
Ja.. dan ben je natuurlijk wel de zak ..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:26 schreef On het volgende:
[..]
stel je voor je bent in de supermarkt en je pinkaart doet het niet, of je kan moet een ander soort brood kopen omdat die ene die je zo lekker vind al uitverkocht is. gevaarlijke tijden moet je niet onderschatten
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:26 schreef On het volgende:
[..]
stel je voor je bent in de supermarkt en je pinkaart doet het niet, of je kan moet een ander soort brood kopen omdat die ene die je zo lekker vind al uitverkocht is. gevaarlijke tijden moet je niet onderschatten
Ik heb wel een kut levenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. dan ben je natuurlijk wel de zak ..
Wat een kut leven hebben we ook
mooi! ik ga hem ook inkleuren 1 sec (dit is het nachtbagger topic toch?)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb wel een kut leven![]()
te rustig hè
voor niks in zitten kleuren
Wat jij wilt !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:34 schreef On het volgende:
[..]
mooi! ik ga hem ook inkleuren 1 sec (dit is het nachtbagger topic toch?)
quote:
\quote:
Ooooh, jij bent de man!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vers uit me tuin als bonus(gewassen)
[ afbeelding ]
Proost
quote:
o godquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Waar is de joune, het was jou idee
Mijne was niet zo coolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
o god
Ik ben gedoemd het met paint te doen. Ik kan nooit niet die tekening evenaren.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:59 schreef On het volgende:
mensen ik ga slapen, veel succes met de paints en de gezondheid
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:59 schreef On het volgende:
mensen ik ga slapen, veel succes met de paints en de gezondheid
ah, ik bespeur een potentieel meesterwerk.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:02 schreef On het volgende:
[..]
ah, ik bespeur een potentieel meesterwerk.
De chaotische strepen staan waarschijnlijk lineair aan de crisis in de wereld die op dit moment gaande is, de losse strepen leggen de problemen waar we mee te kampen hebben bloot terwijl de schreeuwende kleuren een manier is om het gevoel dat je hierbij hebt te uiten. Ik zou dit meesterwerkje taxeren op 12.750 euro en een stukje touw.
He pff gelukkig ik boek vorderingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:
ja maar dan een cabrio, Deze rijdt nu wel. de bus nog niet. die is nog in restauratie maar het geld raakt een beetje opquote:
Dat is ook de moeilijkheidsgraadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Als ik de auto wil inkleuren verandert de hele achtergrond
Cabrio, lekker!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:24 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja maar dan een cabrio, Deze rijdt nu wel. de bus nog niet. die is nog in restauratie maar het geld raakt een beetje op
ontzettend trots op trouwens
Het is er 1 uit 1962. De meeste kever cabrio,s die jij ziet rondrijden zijn vaak allemaal na 1975. ook oud maar daar zijn er nog best veel van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cabrio, lekker!
En dat is ook wel een auto waar je trots op mag zijn (denk ik, ik heb geen verstand van auto's)
En hij rijd nog wel gewoon goed enzo ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het is er 1 uit 1962. De meeste kever cabrio,s die jij ziet rondrijden zijn vaak allemaal na 1975. ook oud maar daar zijn er nog best veel van.
de mijne niet. Daarnaast is het een Amerikaanse uitvoering wat hem in NL nog unieker maakt.
Ja. aan veiligheid is weinig gedaan bij de oude vwtjes. dat is idd een nadeel. maar ach.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hij rijd nog wel gewoon goed enzo ?
Mn papa heeft een eend gehad vroeger, een blauw met gele bloemetjes!
Maar hij zei dat het hele gevaarlijke auto's zijn ?
Ennneee, dat busje gaat nog wel rijden dus ?
Wat een tering werk zeg, je bent zelf gewoon groot fan van die auto's ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:35 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja. aan veiligheid is weinig gedaan bij de oude vwtjes. dat is idd een nadeel. maar ach.
Bij de busjes is het erger. na de bumper ben jij. En zoveel kan die bumper niet hebben.
Maar die bus gaat uiteindelijk nog wel rijden. Er zit heel veel roest aan wat allemaal of gelast of vervangen moet worden. en dat kost geld.![]()
Kever heb ik ook als een oud wrak over laten komen uit Californië en is nu als nieuw
Ja een geheel gerestaureerde kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een tering werk zeg, je bent zelf gewoon groot fan van die auto's ?
Doe mij dan maar gewoon eentje zonder te veel werk!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:40 schreef Teezie het volgende:
Woow shit jullie zitten helemaal niet te painten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast druk painten
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou in je hoofd hebben
Doe is posten voordat ik ga slapenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja ik heb serieus een paint maar ik durf hem nu niet te posten
Jamm0r.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ja ik heb serieus een paint maar ik durf hem nu niet te posten
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Doe is posten voordat ik ga slapen
Ik heb er tenminste 1 gemaakt!quote:
Hee hee heeeequote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef Nikmans het volgende:
De getrommel
En wiens kloon was BT dan?
Toch niet voor niks gemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 04:00 schreef Crack_ het volgende:
En Teezie, ik vind 'm super![]()
Ik zou hem ook nog eens naar Ali sturen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |