En jij bent niet wat te oud om naar tieten van meisjes ver onder jou leeftijd te kijkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Crack heeft haar hemels lekkere tietenfoto (vanuit de perfecte hoek genomen in een groen shirtje) uit haar fobo verwijdert, dat is imo een veel grotere klacht.
Er is toch wel iemand die een back-up heeft gemaakt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Crack heeft haar hemels lekkere tietenfoto (vanuit de perfecte hoek genomen in een groen shirtje) uit haar fobo verwijdert, dat is imo een veel grotere klacht.
Ja ikzelf, maar ik vind dat iedereen ervan moet kunnen genieten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is toch wel iemand die een back-up heeft gemaakt?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja ikzelf, maar ik vind dat iedereen ervan moet kunnen genieten.
En ik ben niet te oud nee, ik ben nog maagd en moet gewoon vanaf 16 jaar beginnen
Hoe kan je dat nou in je hoofd hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef Nikmans het volgende:
Ik ken het, heb nu al twee dagen dit in mijn hoofd
Verder is dat regen natuurlijk een dik stampnummer
Ja ik had het later ook al doorquote:
Nu BT een kloon blijkt te zijn is een nieuwe Miss KLB nodig niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:04 schreef Biels het volgende:
Ah, het nieuwe meisje om te verheerlijken is alweer gevonden zie ik.
Oh, ik wilde eerst wat anders typen. Dat getrommel dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het niet: Getrommel of het getrommel?
Ik gok op een ingevlogen afrikaan op een zelfgemaakte blikken trommelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het niet: Getrommel of het getrommel?
"Dat" is inderdaad nog beter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik wilde eerst wat anders typen. Dat getrommel dus.
Onderschat de trommels uit Afrika niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik gok op een ingevlogen afrikaan op een zelfgemaakte blikken trommel
Hihi.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef Nikmans het volgende:
De getrommel
En wiens kloon was BT dan?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef Goofisch het volgende:
Crack_ for president !
Uuh Moeder teresa
En voor hoelang?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Wat zijn jullie ook lief, Goofisch jij krijgt een speciaal plekje in mn hartje
Nee joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En voor hoelang?
Of ben ik inmiddels alweer vertrokken
Zij ik tochquote:
Maar ik kan niet zingenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:23 schreef Goofisch het volgende:
Ja crack_
Ga hem bij popstars zingen.
Ik ga smsen
Die heb ik nooit gezien, toen zat ik nog niet op Fok!.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Rosbief het volgende:
Oh.,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |