Welnu, men kan vraagtekens plaatsen bij de kennis van seks van de betreffende jongedame. Ze vervolgt:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef xPLORK het volgende:
Heee .
Deze vraag hebben jullie misschien al vaker gehad.
Maar ik zit er erg mee.
ik twijfelde of ik aan de diarree was , (niet nat of wat dan ook ) en daarna sex gehad.
Mijn vriend is niet in me klaar gekomen maar over me buik.
Ruim van te voren/
denkt hij.
tocht twijfel ik, stel ik me aan?
..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:07 schreef xPLORK het volgende:
Ben ook aan de pil erbij hoor.
Maar voor zekerheid . voor het zingen d kerk uit.
Over neuken en bushokkie gesproken, check maar eens KPD en dan het Don en Ad topic. Laatste link die ik post, je krijgt tranen in de broek!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:14 schreef Biogarde het volgende:
Sommige mensen kunnen het beter houden bij het neuken van een bushokkie, de plopper of een dekbed.
We hebben een winnaar mensenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef Goofisch het volgende:
Dat vind ik zo bagger voor het zingen de kerk uit..
Ben je bijna bij je hoogtepunt moet je eruit
Klopt wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef Goofisch het volgende:
3 jaar een vriendin gehad. 3 jaar zonder condoom en zij aan de pil
niks aan het handje![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Dat beste TS zijn nou l0llerklonen
Oh feest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We hebben een winnaar mensen![]()
Kom je prijs maar halen Goofish.
Niet geneuktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef Goofisch het volgende:
3 jaar een vriendin gehad. 3 jaar zonder condoom en zij aan de pil
niks aan het handje![]()
Nee, een schaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oh feest.
Wat krijg ik? condooms?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:36 schreef jg888 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb het laatst voor de eerste keer met me vriendin gedaan maar ze bloedde niet. Normaal is dat toch normaal bij een meid als die ontmaagd word? Want ze zei tegen mij dat ze maagd was.
Ze is ook niet bepaald het meisje dat zomaar met iedereen gaat en ik kon merken dat ze het niet vaak gedaan had. Oftewel dat het der eerste keer was lijkt heel waarschijnlijk, alleen ze bloede niet. Toen dacht ik miss is het maagdenvlies al weggegaan door het vingeren maar ik heb toen ook geen rode vingers ofzo gehad dus dat is het ook niet. Verder was ik de eerste die haar zonder kleren heeft aangeraakt zegt ze. Dat merkte ik dus ook wel weer want ze trilde helemaal enzo de eerste keer. En ik denk ook niet dat ze een traumatische ervaring heeft dat ze daarom zo erg trilt want ik ken der al heel lang en we hebben rustig aan gedaan. Ze vertrouwt mij heel goed en als er zoiets was zou ze het tegen mij vertellen. Want we hebben al vaker over gevoelens en het verleden gehad en daar zat dus niet zoiets in. Goede gesprekken voeren we regelmatig.
Dus nu mijn vraag wat denken jullie...was ze al ontmaagd toen ik het met haar deed of niet???
Ze was aan het genieten, kan toch dat ze het niet weet....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef TNA het volgende:
Ik ben vooral geïntrigeerd door:
"Mijn vriend is niet in me klaar gekomen maar over me buik.
Ruim van te voren/
denkt hij."
Wtf?
Haha haquote:
Hij was al klaar toen zij nog moest gaan liggen odzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef TNA het volgende:
Ruim van te voren/
denkt hij."
Wtf?
Dat loopt er weer uit....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef TNA het volgende:
Ruim van te voren/
denkt hij."
Wtf?
En het stukje over de diarree intrigeert je niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef TNA het volgende:
Ruim van te voren/
denkt hij."
Wtf?
ojaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je de navelstreng mee doorknippen straks.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze was aan het genieten, kan toch dat ze het niet weet....
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij was al klaar toen zij nog moest gaan liggen odzo
Bedankt voor de input, misschien moeten we een poll maken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |