Anaconda Vicequote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Welke submission heeft Punk eigenlijk?
Mja. Ik zie Punk niet zo snel de titel verliezen (of wel, who knows, zou alleen maar zonde zijn na hoe alles gegaan isquote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Ohja, duh!
Ik zie de match echter eindigen in een DQ ofzo.. of kan dat niet tijdens deze PPV?
Lijkt mij de meest logische optie. Dat zou de Hell In A Cell match goed opzetten iig.quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Wessiej het volgende:
Taker zo kapot maken met wapens dat het een KO winst wordt voor Punk.
Gawd, ze zetten de beste match evah opquote:After working in the WWE for ten years I wrestled the Undertaker for the first time ever tonight. A true legend and a great experience.
about 19 hours ago from TwitterFon
Nu pas voor het eerst? Wowquote:Op maandag 7 september 2009 00:57 schreef Wessiej het volgende:
Jericho twitter
[..]
Gawd, ze zetten de beste match evah op
Wuh?quote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Sting in the WWE, DirectTV exclusive!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
quote:PWInsider.com is reporting that The Great Khali and The Big Show got into a fight backstage at the WWE show in Puerto Rico this past Saturday. Apparently, Big Show became upset that Khali was using certain moves in matches that Show feels should only be used by him in the ring. Following their 6 man tag match at the event, Big Show reportedly threw a punch at Khali, the fight broke out, and the two had to be pulled apart by backstage officials.
Vond Santino juist wat minder. Vind hem als face trouwens helemaal tegenvallen laatste tijdquote:Op woensdag 9 september 2009 09:52 schreef kidkash19 het volgende:
Vond Bob Barker verrassend genoeg 1 vd betere hosts die ze hebben gehad, comfortabel achter de mic (niet gek natuurlijk) leuke interactie met de superstars (vooral met Jericho) en gewoon geen fuck ups. Ook de hele opzet was niet verkeerd, moest zelfs bijna hardop lachen om Santino
Vorige week nog top met de shockmaster, deze week gewoon een mindere rol.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zei ook bijna hardop lachen
Santino heeft zn touch een beetje verloren
Santino werkt gewoon beter als heel vind ik. En hij word ook gewoon amper gebruikt. Vroeger was hij 100% zeker wekelijks op TV met veel tijd. Laatste paar maanden meestal maar 1 keer even snel, met slecht geschreven teksten. Erg jammerquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef kidkash19 het volgende:
Ik zei ook bijna hardop lachen
Santino heeft zn touch een beetje verloren
Nee hoor. Stond gewoon verkeerd op de site. Ze hadden Survivor Series vervangen met TLC inplaats van Armageddon. No biggy.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Survivor Series zou ook zomaar kunnen verdwijnen lees ik net
en btw, wat is er mis met KYR? (MB - kwaliteitverhoudingsgewijs)
Ooooh ok, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee hoor. Stond gewoon verkeerd op de site. Ze hadden Survivor Series vervangen met TLC inplaats van Armageddon. No biggy.
En Kyr is gewoon goed. Beter dan de meeste iig.
quote:On the Breaking Point section of WWE.com, The Intercontinental Title match between John Morrison and Dolph Ziggler has been removed.
de WWE mag in hun handjes knijpen dat hij niet onder contract staat nu, dit kan nog wel eens vervelend eindigen voor Jeffiequote:Jeff Hardy has been arrested for possession of anabolic steroids and a number of pills, reports ThePilot.com, a local newspaper from Moore County where Jeff Hardy is located.
The following is from the article:
"Hardy, 32, of 265 Boys Camp Road, Cameron, was arrested after a search of his residence yielded 262 Vicodin prescription pills, 180 Soma prescription pills, 555 milliliters of anabolic steroids, a residual amount of powder cocaine and items of drug paraphernalia..."
He's currently in Moore County jail with bail set at $125,000. Hardy was charged with felony trafficking in opium, two counts of felony possession with intent to sell or deliver a Schedule III controlled substance, felony maintaining a dwelling to keep controlled substance, felony possession of cocaine and misdemeanor possession of drug paraphernalia.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:32 schreef kidkash19 het volgende:
Way to go JEFF!
[..]
de WWE mag in hun handjes knijpen dat hij niet onder contract staat nu, dit kan nog wel eens vervelend eindigen voor Jeffie
quote:It's interesting to note that had Jeff Hardy's shocking arrest has happened a few weeks ago, WWE would have been forced to terminate him because it would have been his third Wellness Policy violation.
Lekker veel geld misgelopen daar ook, nice.quote:Bryan Alvarez wrote:
New DVD off the drawing board as of today.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Lekker veel geld misgelopen daar ook, nice.
-edit-
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |