weet je wel wat diarree is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:58 schreef xPLORK het volgende:
Naja laten we het houden op moeilijk poepen ..
Dus was gelyk bang ?
Niet opgelet bij biologie...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef L.no het volgende:
Als hij niet in je klaar is gekomen, dan boeit het toch niet?
Je twijfelde of je diarree had en je vriend denkt dat hij ruim van tevoren over je buik is klaargekomen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef xPLORK het volgende:
Heee .
Deze vraag hebben jullie misschien al vaker gehad.
Maar ik zit er erg mee.
ik twijfelde of ik aan de diarree was , (niet nat of wat dan ook ) en daarna sex gehad.
Mijn vriend is niet in me klaar gekomen maar over me buik.
Ruim van te voren/
denkt hij.
tocht twijfel ik, stel ik me aan?
Nu moet ik zeggen dat zingen in de kerk voor mij een hele goede anticlimax is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Inderdaad, voor het zingen de kerk uit is een onfeilbare anticonceptiemethode
halleluj]jjjaaaaaaaaaahh!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat zingen in de kerk voor mij een hele goede anticlimax is...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:07 schreef xPLORK het volgende:
Ben ook aan de pil erbij hoor.
Maar voor zekerheid . voor het zingen d kerk uit.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:07 schreef xPLORK het volgende:
nou gelukkig maar meid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:07 schreef xPLORK het volgende:
Ik zou toch ook maar condooms gaan doen. Een zwangerschapje is zo gevat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:07 schreef xPLORK het volgende:
Dan hoef je niet te twijfelen, dan was het geen diarree, want dat gaat stukken makkelijker dan je lief is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:58 schreef xPLORK het volgende:
Naja laten we het houden op moeilijk poepen ..
Vergeet niet dat haar vriend denkt dat hij ruim van tevoren over haar buik is klaargekomen. Deze case is zelfs voor Owen Hunt een mysterie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Dus...
- Je kon moeilijk poepen
- Jij denkt dat dat diarree is
- En dat je diarree als diaaree schrijft
- Je bent aan de pil
- Hij kwam niet in je klaar
- Nu denk je dat je zwanger bent
Ik zou even een IQ testje gaan halen als ik jou was!
Ik vind het al knap dat hij uberhaupt denktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Vergeet niet dat haar vriend denkt dat hij ruim van tevoren over haar buik is klaargekomen. Deze case is zelfs voor Owen Hunt een mysterie.
Het stáát me gewoon niet he, katten? Hoe zeer ik mijn best ook doe!quote:
Dit zie ik nu pasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef xPLORK het volgende:
Heee .
Deze vraag hebben jullie misschien al vaker gehad.
geslacht: Manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |