Wat is dat voor een verneukte remix?quote:
Dat was de 12" editquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is dat voor een verneukte remix?![]()
Ik ken hem alleen als deze versie:
En meezingen hè?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij speelde Meta toch?quote:
De tijd van onbezorgdheid is voorbijquote:
ja die was the king jwzquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Weet niet, maar het blijft een legendarische tv-neger
En ik ken 'm juist als deze versie:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor jou?
van NOVA naar dit heerlijke schepseltje... wat een verrassende wending!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor jou?
Meest. Waardeloze. Tune. Ooit.quote:
Ga ik ook niet doen, dan doe ik het nog liever met het buurmeisje op de benedenverdieping.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor jou?
Ja die ook uiteraard, met Ludo er nog in voordat hij zijn loopbaan op fok begonquote:
Vicky Pouw uit de huidige serie van GTST ( heb ik ook van Google hoorquote:
Je moet toch wat om de tijd te dodenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef IntercityAPT het volgende:
Wel toepasselijk dat jullie het in de klaagbaak over GTST gaan hebben.
Nope.. TS wel... door over Nova te beginnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet toch wat om de tijd te doden
Ben ik nu aan het baggeren?
is dat Willeke Alberti die dat zingt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
Nee, niet die stemquote:
Was juist de slotsong daar niet zo heftig emo van?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:12 schreef Ploertendoder het volgende:
hey stelletje azijnpissers: Wat dachten jullie van:
je bedoelt deze:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was juist de slotsong daar niet zo heftig emo van?
In 1993 konden ze met Windows 3.11 best veelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef Rosbief het volgende:
Vrouwenvleugel![]()
Dat 3D geanimeerde hek, dat dat kon in die tijd
Ik 8, en ik keek ook altijd Rescue 911quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In 1993 konden ze met Windows 3.11 best veelDamn ik was toennog maar 7 en ik keek die serie wel
Toen wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik 8, en ik keek ook altijd Rescue 911![]()
RTL4 was in die tijd zwaar de shit!
Fout, deze intro was koning:quote:
Keek ik ook altijd, met Victor Reinierquote:
Ik vond dat altijd zo'n dikke wijven programmaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef Rosbief het volgende:
Of deze![]()
Die met Viola Holt was beter maar die krijg ik niet meer gevonden.
Nederland komt thuis, even bijkomen. Dit is de 5 uur show met...Viola Holt!!! TAtadaaa tadadaaaa.....!!!!
Is het ook, maar ik hoorde de tune dagelijksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo'n dikke wijven programma
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
Wat is dit nou weer voor een sentimenteel gejank hier
Lang leve de jaren 90quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat ik die ken, ik moet er goedverdoeme ook aan geloven![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |