De titel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Hijacking het volgende:
In hoeverre is quentins nieuwe film daarop gebasseerd?
Ah, met The ervoor, dat verklaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:02 schreef Dagonet het volgende:
The Inglorious Bastards, een italiaanse film uit 78. Nagesynchroniseerd als een slechte Bud Spencer en Terence Hill film.
Ik sla denk ik over.
En twee a's in bastards ipv een a en een e.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, met The ervoor, dat verklaart.
Is het dan idd niet waardquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:02 schreef Dagonet het volgende:
The Inglorious Bastards, een italiaanse film uit 78. Nagesynchroniseerd als een slechte Bud Spencer en Terence Hill film.
Ik sla denk ik over.
Ah, check, dat ook nog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En twee a's in bastards ipv een a en een e.
Dank je voor deze quote.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Dat is wat de wereld nodig heeft. Meer Nazi's.
Die was wel banned in Sweden!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik sla denk ik over.
There can be only one!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Hmm zo'n gebagger en Fok! gehacked, is dat wel de echte Dagonet?
The Nazi of Venice.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:18 schreef Koepert het volgende:
Tering dagonet!!!
You seriously on a rooollll!!!
nazi or gtfo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:18 schreef Koepert het volgende:
Tering dagonet!!!
You seriously on a rooollll!!!
quote:
Jesus Christ, Supernazi?quote:
Dan begreep ik je in ieder geval goed.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:40 schreef Kptelmo het volgende:
Nazi: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Germany
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:40 schreef Kptelmo het volgende:
Nazi: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Germany
Nazi's Twelvequote:
En dan is de 2e ook nog eens als ''Inglourious'' gespeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, met The ervoor, dat verklaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |