Living life dangerously.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:02 schreef IbanMayo het volgende:
Klacht: vieze spin die ineens ergens uit kruipt en nu op mijn kamer zit en als ik dadelijk terugga weet ik niet waar.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:02 schreef IbanMayo het volgende:
Klacht: vieze spin die ineens ergens uit kruipt en nu op mijn kamer zit en als ik dadelijk terugga weet ik niet waar.
idd, tyfusbeesten zijn datquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:09 schreef TNA het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan zilvervisjes en andere gladde beestjes.
[ afbeelding ]
Mensen die dat gelovenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Weetje: wist je dat elk mens jaarlijks ongeveer 10 spinnen in z'n slaap opeet?
Heerlijk, urban legends die zich zo verspreiden. Deze is volgens mij zelfs speciaal bedacht om te testen in hoeverre zo'n bericht zich verspreidt.quote:
Of t nou waar is of niet..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Heerlijk, urban legends die zich zo verspreiden. Deze is volgens mij zelfs speciaal bedacht om te testen in hoeverre zo'n bericht zich verspreidt.
Het is trouwens onderzocht en in theorie kun je er ieder jaar wel een paar eten, onder ongelukkige omstandigheden
Ik had dat ook een keer, ik lag zo te slapen. Toen voelde ik dus ineens wat kriebelen in mijn mond, ik zo een beetje spugen zag ik dat het een spin was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Weetje: wist je dat elk mens jaarlijks ongeveer 10 spinnen in z'n slaap opeet?
Dat zijn twee schepsels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:15 schreef Bafnek het volgende:
Boeiend. Ik moet elke avond met dit schepsel matten: [ afbeelding ]
Anderhalfquote:
Kakkerlakken hebben alleen een vieze naam. Die doen je niks... toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik werd, toen ik in Azië woonde, een keer wakker toen er een kakkerlak over mijn gezicht liep![]()
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |