Als ik me het goed herinner downloadde Windows XP updates zelfs wanneer je auto-updates uitzette. De bestanden werden alleen niet toegepast. Dus dan kies je: Nee, ik wil geen auto-updates. En vervolgens zitten ze verstopt in je temp map.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:02 schreef Boschkabouter het volgende:
Zo, de MSDN versie geïnstalleerd.
Wat een kutwerk is dat toch, en waarom moet je in alle programma's bijna alle vinkjes uitzetten die je installeert?
Nee, ik wil niet datBing
mijn standaard zoekpagina is.
Nee, ik wil niet dat MSN/whatever mijn nieuwe startpagina wordt.
Nee, ik heb geen werkbalk vol reclame nodig omdat het handig kan zijn.
Nee, ik wil niet dat ik alle URLs naar Microsoft stuur alvorens ik ze bezoek
Nee, ik wil geen 'anonieme' gebruikersinformatie sturen ter verbetering van het programma.
Nee, ik wil geen automatische Windows updates, zodat Windows iedere keer als ik ergens mee bezig ben wil rebooten.
Dat is gewoon een instelling. Je kon ze ook helemaal uitzetten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner downloadde Windows XP updates zelfs wanneer je auto-updates uitzette. De bestanden werden alleen niet toegepast. Dus dan kies je: Nee, ik wil geen auto-updates. En vervolgens zitten ze verstopt in je temp map.
Ik vraag me af of 7 dat ook doet.
Pardon?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Picchia het volgende:
De enige manier om het volledig te stoppen was door het bij die services uit te schakelen. Maar niet volledig via de uit zichzelf aangeboden menutjes.
En wat download ie dan nog automatisch als je de updates uitzet?quote:
als dat zo zou zijn geweest hadden ze wel een rechtzaakje of wat aan hun broek gehad in US, denk je niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Picchia het volgende:
Dat stopt het niet volledig.
Dan haal je live manager van de taakbalk?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Iemand die weet hoe ik de taakbalk gewoon zoals in de vorige edities krijg? Uiterlijk is prima maar vind het kut werken en heb alleen de 'verzamel-programma's' uit kunnen schakelen.
Maar heb nu b.v. als ik Live Messenger open heb 2 keer dat pictogram onderin, zeer irritant.
Bedoel je één voor je avatar en één voor je contactenlijst? Dat is namelijk een bekend probleem. Dan moet je messenger gewoon in vista compatibiliteitsmodus uitvoeren.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:51 schreef Ritmo het volgende:
Maar heb nu b.v. als ik Live Messenger open heb 2 keer dat pictogram onderin, zeer irritant.
Hoezo heb je hem gepreorded? Hij ligt 22 oktober in de winkelsquote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geschatte verzenddatum: 05-November-2009
Duurt lang
Gratis update bij nieuwe notebook. En bij een nieuwe Vista Licentie.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef editoor het volgende:
[..]
Hoezo heb je hem gepreorded? Hij ligt 22 oktober in de winkels
aah ok. Heb je nu vista draaien? of gebruik je nu al windows 7 RC of RTM?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gratis update bij nieuwe notebook.
Nee blijf lekker Vista 64-bit draaien totdat de update er isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef editoor het volgende:
[..]
aah ok. Heb je nu vista draaien? of gebruik je nu al windows 7 RC of RTM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |