Als jij betaalt voor MSDN/TechNet, kun je de key er natuurlijk ook bij krijgen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Een betaalde service om een trial te downloaden? Begrijp ik dat goed?
Gewoon ook onbeperkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:29 schreef wobbel het volgende:
Die MSDN geeft er ook een licentie bij, maar hoelang blijft die geldig?
Alle XP versies van MSDN zijn namelijk onbeperkt geldig...
Volgens mij hebben die licenties geen einddatum ;-)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:29 schreef wobbel het volgende:
In praktijk onbeperkt. In theorie zo lang je betaald.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:29 schreef wobbel het volgende:
Het loopt allemaal via mijn school, dus dat zal nog wel 'n tijdje goed gaan denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In praktijk onbeperkt. In theorie zo lang je betaald.
Naar mijn weten zijn er geen licenties ingetrokken en in de meeste gevallen is dat ook lastig aangezien ze vaak geen internet verbinding hebben en zakelijk gebruikt worden (met VLK).
Hij doet het toch want je hebt beeld! Het is een virtuele kaart en hij gebruikt dus niet de drivers van de kaart die fysiek in je pc zit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:54 schreef editoor het volgende:
Is het normaal dat ik in virtualisatie mijn videokaart niet kan installeren? Ik heb een ati 4870 en als ik de software probeer te installeren houd ie er gelijk mee op met de melding dat ie geen videokaart kan vinden. Heb ik misschien andere software nodig voor me videokaart?
Maar gamen is dus niet mogelijk op een redelijke resolutie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij doet het toch want je hebt beeld! Het is een virtuele kaart en hij gebruikt dus niet de drivers van de kaart die fysiek in je pc zit.
Een virtuele machine is dan ook niet echt gemaakt om te gamen. Het antwoord lijkt mij dan ook nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Maar gamen is dus niet mogelijk op een redelijke resolutie?
Zoals hierboven al vermeldt, is een VM niet geschikt voor games, en daarvoor ook niet bedoeld..... Dat gezegd, weet ik NIET hoe het precies zit met de "XP Mode" en of games daar wel gebruik kunnen maken van de Direct3D van het host-OS inplaats van gevirtualiseerd. Ik heb er nog niet mee gespeeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:13 schreef editoor het volgende:
Maar gamen is dus niet mogelijk op een redelijke resolutie?
Met het betaalde MSDN en Technet abonnement krijg je ook de licentie codes. Waar Saekerhett op doelt is dat je em ook kunt downloaden van "minder legale bronnen" en dan deze versie voor 120 dagen gebruiken zonder key.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
Een betaalde service om een trial te downloaden? Begrijp ik dat goed?
een OEM aanschaffen is een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Met het betaalde MSDN en Technet abonnement krijg je ook de licentie codes. Waar Saekerhett op doelt is dat je em ook kunt downloaden van "minder legale bronnen" en dan deze versie voor 120 dagen gebruiken zonder key.
Wanneer 22 Oktober aanbreekt, kun je vervolgens de retail versie kopen en daarmee activeren.
Klopt, alleen kun je met een OEM key niet de retail versies activeren die momenteel via technet, MSDN, en de minder legale bronnen kunt verkrijgen. Dat wordt dus her-installeren op dat moment.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:09 schreef mschol het volgende:
een OEM aanschaffen is een stuk goedkoper
Welke versie van Acrobat Reader gebruik je?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef Picchia het volgende:
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat Adobe Reader niet met Windows 7 werkt. Het laat de boel windows explorer (om mappen door te spitten) crashen. En als ik het verwijder doet alles het prima weer.
Versie 9 is al uit.quote:
doet het bij mij ook prima. Ligt niet aan readerquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:33 schreef Picchia het volgende:
9 geeft hetzelfde drama bij mij. Even gereboot en ik kijk wel even hoe stabiel die is.
edit: Mja, hij lijkt het nu redelijk te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |