http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=vista+vs+windows+7&meta=&aq=1&oq=vista+vs+quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:25 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog voordelen van vista tov 7??
Waarschijnlijk gaat het programma meer geheugen gebruiken, als je er meer programma's mee gaat draaien ;-).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef editoor het volgende:
Ik draai de virtualistatie nu en het werkt vrij goed. Als ik me externe schrijven aan wil spreken dan reageert ie wat trager maar voorderest ziet het er precies het zelfde uit. Ik hoefde ook helemaal geen drivers te installeren.
Ik heb bij de taakmanager gekeken hoeveel geheugen hij in beslag neemt en dat is maar 18MB. Is dat niet een beetje weinig? Ik dacht dat zoiets altijd veel geheugen in beslag nam
Acer, HP, Asus, MSI, Dell, Compaq, Toshiba en de rest van de A merken hebben allemaal de keuze Engels, Nederlands of Fransquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef delano.888 het volgende:
Belde net met MSI met de vraag of de keuze word gegeven om windows 7 engels te installeren.
[..]
Nee denk het niet, als je nu Vista hebt dan moet je waarschijnlijk ook een verse installatie moeten doen voor je kan upgradenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Stel ik download de meest recente versie van nieuwsgroepen en installeer deze, kan ik dan later wanneer Windows 7 officieel uit is een licentie kopen, zonder deze dan weer helemaal opnieuw te hoeven installeren?
Top!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:38 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Acer, HP, Asus, MSI, Dell, Compaq, Toshiba en de rest van de A merken hebben allemaal de keuze Engels, Nederlands of Frans![]()
Helaas éénmaal gekozen dan kan je niet meer terug naar een andere taal!
Nou ja.... je krijgt van Dell slechts de restore-partitie of restore disks in 1 taal. Als je maatje een Nederlandse versie koopt bij exact dezelfde laptop, dan kun je de Nederlandse versie gewoon installeren met de code die op jouw laptop staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:38 schreef Co_OL het volgende:
Helaas éénmaal gekozen dan kan je niet meer terug naar een andere taal!
Dit gaat toch nergens over, waarom zou je willen wisselen van taal als je kan kiezen? Als je een andere taal wil dan weet je dat toch vanaf het begin al? Ik wil gewoon engels, klaar. Waarom zou ik dat later willen veranderen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou ja.... je krijgt van Dell slechts de restore-partitie of restore disks in 1 taal. Als je maatje een Nederlandse versie koopt bij exact dezelfde laptop, dan kun je de Nederlandse versie gewoon installeren met de code die op jouw laptop staat.
De code werkt op elke taalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou ja.... je krijgt van Dell slechts de restore-partitie of restore disks in 1 taal. Als je maatje een Nederlandse versie koopt bij exact dezelfde laptop, dan kun je de Nederlandse versie gewoon installeren met de code die op jouw laptop staat.
Wij laten dit altijd aan de klant over \. Wel geven we aan goed op te letten dat éénmaal een taal gekozen dat je niet meer terug kan en apart recovery schijven moet laten maken in de winkel of bestellen bij de fabrikant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Top!
Het blijkt alleen dat de verkopende winkel beslist of je wel of niet die keuze kunt maken, maar bij de MM zeggen ze het in ieder geval vrij gelaten te hebben
Als je het wil gebruiken (en waarom heb je anders 4GB?), ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als je 4GB RAM hebt moet je dan weer per se de 64-bit versie van Windows 7 hebben?
Iets van 3,2 GB, ligt ook aan de grootte van je onboard videogeheugen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:17 schreef delano.888 het volgende:
Hoeveel kan 32 bit max aan?
Vaak wel. Heel veel mensen weten dit namelijk niet. Vista en 7 'zien' wel dat er 4GB aanwezig is, maar ze maken er geen gebruik van.quote:En als ik een standaard laptop ga kopen, die vaak tegenwoordig 4gb hebben, dan is hij gek genoeg toch altijd 32 bit?
Lekker danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Iets van 3,2 GB, ligt ook aan de grootte van je onboard videogeheugen.
[..]
Vaak wel. Heel veel mensen weten dit namelijk niet. Vista en 7 'zien' wel dat er 4GB aanwezig is, maar ze maken er geen gebruik van.
In Nederland wellicht nog niet, maar hier in de VS is het al zowat 50/50 geworden met de verkoop van 64bits vs 32bits op computers. Je kunt dan ook al computers kopen met 6, 8 of 12 GB aan RAM aan boord, en laptops hebben ook vaak minimaal al 4 Gb aan boord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:20 schreef Saekerhett het volgende:
Vaak wel. Heel veel mensen weten dit namelijk niet. Vista en 7 'zien' wel dat er 4GB aanwezig is, maar ze maken er geen gebruik van.
Vaak kun je een key voor 32-bit ook voor 64-bit gebruiken. Dus dan download je gewoon de 64-bit en installeer je die.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lekker dan
Nou, ik kan dus eind oktober opzoek naar een Windows 7 laptop, die zekerweten engels ingesteld kan worden, 4gb heeft, en 64 bit is. Dat word nog wat
120 dagen zonder key.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:05 schreef wobbel het volgende:
De RTM versie die op MSDN staat, hoelang is die bruikbaar?
Heb je link voor mij mss?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:05 schreef wobbel het volgende:
De RTM versie die op MSDN staat, hoelang is die bruikbaar?
Een betaalde service om een trial te downloaden? Begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een betaalde service dus dan moet je zelf een account hebben.
Nee dat begrijp je niet goed. Een betaalde service om (zo goed als) alles van MS te downloaden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Een betaalde service om een trial te downloaden? Begrijp ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |