Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een OEM/retail versie hebt zit je (officieel?) vast aan de taal die je gekocht hebt, tenzij je Ultimate hebt..
De meeste nog steeds als het goed is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vroegah kreeg je meestal de keuze welke taal je geinstalleerd wilde hebben.
Of dat nog steeds zo is...... geen idee......
Welke 64bit mode?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik ga hem denk ik kopen voor mijn 1 jaar oude laptop.
Maar ik heb 1 vraag werken echt heel veel programma`s en spellen gewoon op de 64 bit mode
Yup, ze kunnen het nog steeds niet goed doen. Het originele config scherm(Klassiek uit XP) was ook niet goed. Niet dat Windows 7 slecht is, in tegendeel zelfs!quote:
Hoe zou jij het willen zien dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Yup, ze kunnen het nog steeds niet goed doen. Het originele config scherm(Klassiek uit XP) was ook niet goed. Niet dat Windows 7 slecht is, in tegendeel zelfs!
onzin, XP was prima overzichtelijk... (klassiek)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:18 schreef Haijo het volgende:
[..]
Yup, ze kunnen het nog steeds niet goed doen. Het originele config scherm(Klassiek uit XP) was ook niet goed. Niet dat Windows 7 slecht is, in tegendeel zelfs!
Dan zet je hem om. Lang leven de opties en persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
onzin, XP was prima overzichtelijk... (klassiek)
juist die gegroepeerde weergave is kut..
Ik weet niet, ik weet alleen dat ik (soms) in Windows XP ook liep te zoeken, ik zeg niet dat hij slecht is/was maar niet ideaal IMHO.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen zien dan?
quote:
Neuh, dat issie niet. Maar in dit specifieke geval voldoet het. Verder mag het nog niet echt in de schaduw van Spotlight staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef Godtje het volgende:
Plus wat Jarno al zei is de find natuurlijk ideaal.
Zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef rien91 het volgende:
Ook zijn de Nederlandse images beschikbaar op msdn/technet.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef Rihan het volgende:
Hoe krijg ik het geinstalleerd op m'n netbook zonder cd-drive? Zomaar op een usb stick plakken lukt niet.
Eerste hit op google for crying out loud....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef Rihan het volgende:
Hoe krijg ik het geinstalleerd op m'n netbook zonder cd-drive? Zomaar op een usb stick plakken lukt niet.
Liever torrentsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
Komop mensen, pleur de Nederlandse Ultimate x86 en x64 even op usenet, zoveel werk is dat niet
En toch doe ik ik het nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
Komop mensen, pleur de Nederlandse Ultimate x86 en x64 even op usenet, zoveel werk is dat niet
Of je gebruikt gewoon de language pack net zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, want sommige dingen zijn dan alsnog in het Engels (bv zooi van Windows Update etc.)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef editoor het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon de language pack net zo gemakkelijk.
ongeveer 90% is gewoon Nederlands dus ik snap je ergenis niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, want sommige dingen zijn dan alsnog in het Engels (bv zooi van Windows Update etc.)
Liever geheel Engels of geheel Nederlands, maar geen rare combinaties.
Waar heb ik gezegd dat het een ergernis is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:32 schreef editoor het volgende:
[..]
ongeveer 90% is gewoon Nederlands dus ik snap je ergenis niet.
Nope, alleen Enterprise en Ultimate.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:25 schreef Boschkabouter het volgende:
Kun je die language packs ook bij Windows 7 Professional gebruiken?
Voor mij:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
Wat bied Ultimate meer voor jou dan Home Premium?
Koop zelf een Technet account, wil je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
ik stond op het punt te zeggen: "mensen die niet tegen verandering kunnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef maartena het volgende:
Wellicht voor de geïnteresseerden:
http://www.techspot.com/guides/188-old-taskbar-in-windows7/
Waarom zou je dat willen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef maartena het volgende:
Wellicht voor de geïnteresseerden:
http://www.techspot.com/guides/188-old-taskbar-in-windows7/
wees blij dat je verlost word van die ellende.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:11 schreef IHVK het volgende:
Ik heb dus nu een laptop met Vista en ik mag in oktober upgraden.
Maar damn wat is Vista irritant zeg.
Mijn veel oudere systemen draaien gewoon veel lekkerder met Windows 7 dan dit nu.
Kan ik nu gewoon 7 installeren en vervolgens weer gratis upgraden naar 7?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:31 schreef editoor het volgende:
[..]
wees blij dat je verlost word van die ellende.![]()
Ik snap alleen niet waarom je er nog mee werkt
Ja dé Nederlandse Windows 7 Ultimatequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef brandsrus het volgende:
^^ De RTM versie zeker?
Ik draai sinds kort de RC versie en moet zeggen dat er handige dingen in zitten en dat hij sneller draait. De waardering van mijn pc met een good old Pentium 4 is 3,3 niet slecht lijkt me
Draai hem nog in een dualboot met Windows Vista, maar ik ben bijna verkocht zullen we maar zeggen. Ik denk wel dat ik de overstap ga maken binnenkort als hij uit is (22 oktober 2009 aanstaande als ik me niet vergis)
Wat zal saekerhett blij zijn met een illegale bron!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:09 schreef rien91 het volgende:
Windows 7 Nederlandstalig is nu te vinden op rapidshare
Denk dat rien91 binnenkort verwelkomt wordt in een nieuw botnet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat zal saekerhett blij zijn met een illegale bron!
Dude, de hashes zijn vrijgegeven...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat rien91 binnenkort verwelkomt wordt in een nieuw botnet.
Ja und?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef rien91 het volgende:
[..]
Dude, de hashes zijn vrijgegeven...
Dat wil nog niet zeggen dat legaal is, en toegestaan is om Windows te downloaden van een bron waar Microsoft geen toestemming voor heeft gegeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef rien91 het volgende:
Dude, de hashes zijn vrijgegeven...
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat legaal is, en toegestaan is om Windows te downloaden van een bron waar Microsoft geen toestemming voor heeft gegeven.
Verder is het niet technisch onmogelijk om toch een trojan te verbergen in een .ISO die een bepaalde hash checksum heeft.
Moet je maar niet zo dom zijn om het te activeren met die rommel, terwijl je het gewoon nog 120(!) dagen ongeactiveerd kan draaien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef maartena het volgende:
Maar waar de meesten hun Trojan vandaan halen is de crack/hack die na het installeren van Windows gebruikt moet worden om de activatie-controle ongedaan te maken.
Maar dat houdt je niet tegen natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |