boiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
Klinkt meer alsof die boi jou wel leuk vindt
NOU LANGS MIJ MAG ZE WEL EENS KOMEN HOOR HIHIHIHI!H!!Hquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:32 schreef Syb-rund. het volgende:
waar is krentenbol trouwens? is ze nog eens langsgekomen ergens
Oh boy.quote:
Ik vind dat echt een geniaal woordquote:
Ik zou dat dus nooit doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal woordmaar waar baseren jullie op dat hij me leuk zou moeten vinden? Elke guy-friend die ik heb zou m'n schoenen aandoen voor me
![]()
!
Zo doe ik ook iedere ochtend als k mezelf weer zie in de spiegel.quote:
Eens.quote:
OMG.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geniaal woordmaar waar baseren jullie op dat hij me leuk zou moeten vinden? Elke guy-friend die ik heb zou m'n schoenen aandoen voor me
![]()
!
Dat kan.quote:
Wat toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo doe ik ook iedere ochtend als k mezelf weer zie in de spiegel.
Leuke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
[..]
OMG.Ik zou dat dus echt nooit zomaar doen, hè. Wat voor guy-frienden heb jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Wat toevallig, ik ook!
Als je mij ziet in jouw spiegel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Wat toevallig, ik ook!
[KLB SC #1528] TETTEN GEMACHT!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis echt het complete gesprek geloof ik
Hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis echt het complete gesprek geloof ik
Dat deel snap ik dus ook niet goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef jordeeeh het volgende:
En wtf, omdat hij jouw voet in je schoen deed vind ie je leuk?![]()
![]()
![]()
!
"He, dat meisje lachte naar me. Zou ze verliefd op me zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deel snap ik dus ook niet goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |