quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:31 schreef hardromacore het volgende:
Werd ik maar eens gepakt door een agente
Zet er in je dorp een stoepfiets pooltje mee op zou ik zeggen. Tref je dit vrouwtje nog een keer, maar dan met een andere stoepfietspooler dan herhaal je stap 1. De derde kan dan gewoon een boete krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zojuist met boodschapjes van de winkel terug mijn straatje in staat op de hoek waar de straat begint en ik dus van de stoep afkom een agente op de fiets te wachten![]()
[nee niet![]()
50+
]
Een hele preek dat het niet magen waarom ik het dan toch doe
![]()
Bleef bij een waarschuwingscheelt weer 35 euri
, maar zei ze dan maar de helft 17.50 dus overmaken naar een goed doel
![]()
Ikke ja ja mevrouw en snel op de fiets ervandoor en bij in de straat lekker weer over de stoep gereden![]()
Klacht: waarom nou de helft overmaken en naar welk doel dan
DAT ZAL HAAR LEREN!!!!!!11!11quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zojuist met boodschapjes van de winkel terug mijn straatje in staat op de hoek waar de straat begint en ik dus van de stoep afkom een agente op de fiets te wachten![]()
[nee niet![]()
50+
]
Een hele preek dat het niet magen waarom ik het dan toch doe
![]()
Bleef bij een waarschuwingscheelt weer 35 euri
, maar zei ze dan maar de helft 17.50 dus overmaken naar een goed doel
![]()
Ikke ja ja mevrouw en snel op de fiets ervandoor en bij in de straat lekker weer over de stoep gereden![]()
Klacht: waarom nou de helft overmaken en naar welk doel dan
Deze zin begon na 5x lezen pas een beetje tot me door te dringenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:46 schreef Adelante het volgende:
Halfzachte agenteHup op de bon met dit soort criminelen.
En hard.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Naar het goede doel natuurlijk
[ afbeelding ]
Hihi. Deugniet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:30 schreef Palomar het volgende:
Had ik laatst ook. Stond daar zo'n agente voor mn werk heel streng kijkend de auto's te bekeuren. Ik kijk er een tijdje enigszins minachtend naar en stap op mn fiets en rijd weg. Ik pakte ong. 1 meter stoep mee waarna dat wijf zich omdraait (kennelijk ogen in de rug) en begint te schreeuwen dat ik moet stoppen en niet op de stoep mag fietsen. Deed lekker alsof ik het niet hoorde, ze kan me toch niet bijhouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |