Dit is wel een goeie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
Het slimste zou zijn om een lege post, met alleen TVP erin, onzichtbaar te maken. Dus dat de post er wel is, maar niet zichbaar voor alle users.
Ja, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dus over 12 jaar komt de oplossing?
Mwjah, maar telt dat dan ook mee voor de 300 posts regel van een topic? Want in dat geval krijg je straks topics met 100 onzichtbare tvp's en 200 echte posts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
Het slimste zou zijn om een lege post, met alleen TVP erin, onzichtbaar te maken. Dus dat de post er wel is, maar niet zichbaar voor alle users.
Nee dat schakel je dan uit, eveneens het niet je postcount opkrikt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mwjah, maar telt dat dan ook mee voor de 300 posts regel van een topic? Want in dat geval krijg je straks topics met 100 onzichtbare tvp's en 200 echte posts.
Bookmarks kunnen nu niet efficiënt op tijd worden gesorteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef nyny83 het volgende:
Gewoon zorgen dat je bookmarks altijd bovenin je MyAT lijst komen, opgelost.
Al heullllllll lang.quote:
hee favouser die in mijn sig staat. Hoe is t?quote:
Die zit er al een jaar of 3 aan te komen, dus dat kan niet lang meer durenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef TNA het volgende:
Inderdaad: een knop om topics aan MyAt toe te voegen.
Dat moet binnen acht jaar wel lukkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die zit er al een jaar of 3 aan te komen, dus dat kan niet lang meer duren
Wat een geniaal idee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
Hey, jij liet me gisteren m'n wachtwoord veranderen terwijl het een paar uur later werd gereset. Ik wil mijn geld terug!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef HuHu het volgende:
Terechte klacht.
Ohw.. shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef rechtsom het volgende:
Dit topic hoef ik niet in mijn AT te hebben hoor!
FokSearch by The_Terminatorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef sig000 het volgende:
Een fatsoenlijke search lijkt me belangrijker.
Ja zo'n lijst heb ik ook. Komt wel goed, mits GHB en chloroform.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef GlowMouse het volgende:
Deze staat al op een todo-list.
...sinds 1923...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef GlowMouse het volgende:
Deze staat al op een todo-list.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |