quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
wie gaat er ook studeren een cursus doen in Leeuwarden..
ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
wie gaat er ook studeren in Leeuwarden..
Sommige mensen hebben daar op jonge leeftijd nog genoeg inkomen voor. +_+quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een huis?
Raar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar op jonge leeftijd nog genoeg inkomen voor. +_+
Dit dus, pauperstad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
Jah, we zijn helaas niet allemaal miljonair.quote:
denken dat je voor een duppie op de eerste rij kunt zitten....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef marinos.. het volgende:
.. In leeuwarden. Alle kamers die op internet staan zijn te klein, of worden voor een belachelijke prijs aangeboden.
Klacht: geen kamer kunnen vinden en daarom elke dag 2 uur moet reizen![]()
![]()
Of weet iemand nog een kamer voor me in ljauwerttt cityy
90 euro in de maandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Als student mag je niet zeuren dat iets te klein is vind ik persoonlijk!
Je krijgt al genoeg subsidie en andere shit!
ik hoop maar voor je dat er lekkere wijven op die school zitten, want anders ben ik bang dat je in Leeuwarden behoorlijk gay wordt als je het al niet was..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef marinos.. het volgende:
Dat was ook wat ik het eerste dacht: Leeuwarden![]()
Maarja ze hebben de hoge hotelschool nergens anders hier in de buurt. Maastricht hoef ik al helemaal niet heen
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef flipp. het volgende:
[..]
denken dat je voor een duppie op de eerste rij kunt zitten....
Nou volgens mij zijn gevangeniscellen nog groter dan sommige kamers (6m²)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Als student mag je niet zeuren dat iets te klein is vind ik persoonlijk!
Je krijgt al genoeg subsidie en andere shit!
Heeft Leeuwarden tegenwoordig ook een universiteit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
Met die vrouwen zit het wel goed gelukkig. Maar dat is ook de enige meevallerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik hoop maar voor je dat er lekkere wijven op die school zitten, want anders ben ik bang dat je in Leeuwarden behoorlijk gay wordt als je het al niet was..
Zo lang je thuiswonend bent is ¤90,- meer dan genoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |