Huh?? ik liet hem ook rustig gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:52 schreef Tamashii het volgende:
Als jij een echte vriend was geweest, had je hem laten gaan.
lees het verhaal even goed, die gozer praat nooit met zo'n r.quote:
Nee, je hebt het tegen hem gezegd. Had je niet moeten doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:53 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Huh?? ik liet hem ook rustig gaan.
En toch doet hij het toch! TS is bevriend met Kakker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
lees het verhaal even goed, die gozer praat nooit met zo'n r.
OOOOOOH dat is niet fatsoenlijk! bij vrouwen met kanker praten !quote:
Jij bent bezopen na 1 biertje? knap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij gaat bier drinken in je pauze om vervolgens bezopen verder te werken?
Wat maak jij dan mee op een gewone werkdag?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat dat gebeurt in het o zo boeiende leven van TS
Nee natuurlijk niet, maar tijdens werktijd drink ik niet hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij bent bezopen na 1 biertje? knap.
TS heeft als baan koffie zetten en kopieren!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat maak jij dan mee op een gewone werkdag?
-achtervolging met een snelheid van 100 km/u in de stad?
-gijzeling in een bankgebouw?
-gangbang met 20 meiden?
Lees je verhaal anders zelf even..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
lees het verhaal even goed, die gozer praat nooit met zo'n r.
Ik ook niet, maar als het weer best te doen is en je hebt een rustig dagje, why not. Vooral als je op loopafstand van het centrum bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar tijdens werktijd drink ik niet hoor
Hmm, dan kan het ja. Maar ik werk dan ook bijna nooitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als het weer best te doen is en je hebt een rustig dagje, why not. Vooral als je op loopafstand van het centrum bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |