Ik heb medelijden als hij 15 uur moet neuken zonder pauzesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Dropdown het volgende:
Dus als jij rukt, moet je dan 15 uur doen? *jaloers*
Met rukken niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb medelijden als hij 15 uur moet neuken zonder pauzes
Arme jongequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met rukken niet?
Na een paar uur heeft hij alleen nog maar een bloederig stompje vast.
Is het hele jaar door, ook met werk en schoolquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:41 schreef rechtsom het volgende:
Zoek een baan of ga naar school....
Dan val ik altijd om 14:00 in slaap, maar misschien probeer ik het vanavond, morgen dan maar heel de dag druk doen, blijf ik wel wakkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:42 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon een nacht doorzakken, dan kan je die avond daarop weer mooi om 11 uur naar bed.
Laat iemand anders je vermoorden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef Wessiej het volgende:
Goh wat heb ik een naar syndroom zeg, een 15 uur syndroom
Komt erop neer dat ik minimaal 15 uur wakker moet zijn voordat ik kan slapen, ook al heb ik net de Mount Everest beklommen, moet 15 uur zijn. En ik werd dus net 15:30 wakker, oftewel ik slaap morgen pas om 06.30, wat nogal naar is.
Iemand een oplossing voor dit syndroom (liefst zonder zelfmoord, kthx)?
Ik denk dat ik het vannacht ook doe ofzo, want ik heb nu een ritme dat ik om half 5 naar bed ga en om 2 uur op sta. En dat terwijl k er vrijdag om half 9 uit moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan val ik altijd om 14:00 in slaap, maar misschien probeer ik het vanavond, morgen dan maar heel de dag druk doen, blijf ik wel wakker
En jij het clown syndroomquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je hebt gewoon het down syndroom.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En jij het clown syndroom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |