ik krijg dat als ik in mijn profiel verander wordt ik weer doorgesluisd naar de pasmailerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef 3keernix het volgende:
In je profiel moet je veranderen...:')is meer voor FB dit
En dus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:34 schreef postmortum het volgende:
ik krijg dus een nieuw password van allemaal gare tekens en als ik dan dit wil veranderen in een normaal wachtwoord kom ik weer bij de passmailer uit
Wat gemeen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef rechtsom het volgende:
wat je dus moet doen is even je e-mail adres in een NIET bestaand adres veranderen en dan nog eens op "wachtwoord vergeten" drukken
Dan komt het allemaal vast goed
Dan krijg je op je niet-bestaand e-mailadres een mailtje met een link om te bevestigen dat je je wachtwoord wil resetten.. volgens mij iets nieuws, maar niks aan de hand dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef rechtsom het volgende:
wat je dus moet doen is even je e-mail adres in een NIET bestaand adres veranderen en dan nog eens op "wachtwoord vergeten" drukken
Dan komt het allemaal vast goed
Maar dan ben je inmiddels wel ingelogd. Dus kan je gewoon via Wijzig Profiel je wachtwoord wijzigen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik krijg dat als ik in mijn profiel verander wordt ik weer doorgesluisd naar de pasmailer
FOK! is beter af zonder sommige usersquote:
ff mailtje naar fok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:40 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb bij ongeveer 20 kloonaccounts een eenmalig emailadres gebruiktdie accounts zijn nu voorgoed verloren, jammer dan.
Nee hoor, ik had helemaal geen emailadres ingevuld, maar ik ben er ook gewoon nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:40 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb bij ongeveer 20 kloonaccounts een eenmalig emailadres gebruiktdie accounts zijn nu voorgoed verloren, jammer dan.
Hoogstens de FA's weten dat na zo'n mailtje hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]straks weet iedereen dat ik HornyLesbianChick18 ben
Know when to shut up!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dan krijg je op je niet-bestaand e-mailadres een mailtje met een link om te bevestigen dat je je wachtwoord wil resetten.. volgens mij iets nieuws, maar niks aan de hand dus.
En terecht! Opzouten als je geen normaal Nederlands kanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik krijg dat als ik in mijn profiel verander wordt ik weer doorgesluisd naar de pasmailer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |