abonnement Unibet Coolblue
pi_72141993
In verband met een grootsche opruiming gaat een deel van mijn in- en uitboedel eruit. Alles ophalen in Spijkenisse (zeer goed te bereiken met het OV ), alleen voor de ophanghaken wil ik nog wel een uitzondering maken.

Allereerst: een donkerrode Hartman tuinset van 3 stoelen en 1 tafel. Eerlijk is eerlijk: de kleur is behoorlijk verschoten en het tafelblad is kaal. Gelukkig is er altijd wel een tafelkleedje om het ergste visuele leed tegen te gaan en voor wat betreft de stoelen lever ik hoogstpersoonlijk de oplossing: drie bijpassende Hartman kussens. Alles is wel heel/stevig/stabiel. Vanaf 12 september beschikbaar.
Vraagprijs 50,-







Ten tweede: een bruin leren zitzak. Wederom geen hoogtepunt qua kleur en/of vormgeving maar allemachtig: het ding zit enorm lekker en is bovendien volledig intact: geen zitzakvulling door je hele pand dus. Met name tv-kijken en gamen gaan goed vanuit deze zetel. Het gevulde deel is zo'n 50 cm hoog, vanaf dat punt zit er nog een slappe punt bovenop waarmee je 'm in model kunt sjorren. Breedte is 60/70 cm.


Vraagprijs 15,-

Verder nog: chocoladebruine gordijnen, nog geen 2 jaar oud. De zware stof van de gordijnen is egaal bruin, maar er zit wel een soort werkje/structuur in de stof (zie foto's).
In de kamer waar ze hangen is nooit gerookt. Ze zijn op maat gemaakt bij Kwantum en kostten toen 469,- De gordijnen zijn genaaid met een dubbele plooi (vlinderplooi?) bovenin en er zitten ophanghaakjes in de band. Je kan die enigszins verstellen, zodat je het gordijn iets in hoogte kunt verstellen. Aan de onderkant zijn ze met een brede zoom omgezoomd (zoom = 8cm) en netjes afgewerkt.
Het gaat in totaal om 4 gordijnen. Lengte is ongeveer 1.90-2.00 m.

Het was even puzzelen met rolmaten en duimstokken, dus wellicht zit ik er hier en daar een centimeter naast, maar de breedtematen zijn als volgt:
2 x 1,35 = 2,70 (geplooid gemeten)
2 x 1,80 = 3,60 (geplooid gemeten)
Voor de duidelijkheid: ik heb de gordijnen 'bovenlangs' gemeten, dus van puntje tot puntje evenwijdig aan de rails waaraan ze hangen.
Vraagprijs 90,-



En tot slot: 4 rode dubbele ophanghaken, die prima kunnen fungeren als kapstok. Ze komen van Ikea. Op de website kan ik ze niet meer terugvinden, dus ik weet niet hoe ze heten in Ikea-terminologie.
Evenwel zijn dit vier zeer praktische ophanghaken: met twee schroeven aan de muur te bevestigen, waarna er talloze jassen, tassen etc. aan opgehangen kunnen worden. Omdat de haken open zijn, kun je sjaals en dergelijke door de haak heentrekken: ze vallen er op die manier nooit uit/af en bovendien scheelt het ruimte in/op andere laatjes en kastjes. De haken zijn erg stevig en kunnen veel gewicht hebben, mits je ze in een stevige muur schroeft uiteraard.
Vraagprijs 20,-


  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:41:26 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72142875
Dat je hier geld voor durft te vragen!!! Schandalig gewoon..
Zou het als het gratis was nog niet willen hebben.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:44:04 #3
1602 Fransie
blue is not red
pi_72142946
was je te laat voor groot vuil..
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_72143121
Had ik geweten dat jullie je dit persoonlijk zouden aantrekken, had ik het natuurlijk nooit gepost.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:54:42 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_72143246
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef Jentin het volgende:
Had ik geweten dat jullie je dit persoonlijk zouden aantrekken, had ik het natuurlijk nooit gepost.
Nou bijdeze dan!! Voel me haast persoonlijk aangesproken.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:58:10 #6
1602 Fransie
blue is not red
pi_72143365
haha, je meent het nog serieus ook. Ik dacht dat het een grap was..
Maar goed, zo te zien kan je het geld goed gebruiken.
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_72143427
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Nou bijdeze dan!! Voel me haast persoonlijk aangesproken.
Te laat he.
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:58 schreef Fransie het volgende:
haha, je meent het nog serieus ook. Ik dacht dat het een grap was..
Maar goed, zo te zien kan je het geld goed gebruiken.
pi_72144022
Ikzelf woon in Spijkenisse.. tis niet zo heel moeilijk om naar de vuilstortplaats te rijden
pi_72144525
Grapje was al gemaakt, maar toch bedankt .
pi_72144742
Slotje op verzoek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')