De flauwheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
Bij mij stond er: 'Uw ramen zijn gewist'
Al mn pc's zonder OS
Neem dan ook een (sneeuw)luipaard!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
Al mn pc's zonder OS
Hoezoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neem dan ook een (sneeuw)luipaard!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:40 schreef qwertymafkees het volgende:
Geef hem dan nog een emmertje met sop, kan hij ook je auto even doen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
Al mn pc's zonder OS
Hm dat is waar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Minimaal 3 meter afstand houden van sloten heb ik met mijn glazenwasser afgesproken.
De voordeur doet ie dan ook met een soort van lans.
Opzouten. Ik wil het niet hebben dat dat tuig mijn slot "kopieert".
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Minimaal 3 meter afstand houden van sloten heb ik met mijn glazenwasser afgesproken.
De voordeur doet ie dan ook met een soort van lans.
Opzouten. Ik wil het niet hebben dat dat tuig mijn slot "kopieert".
Je zou je ramen eens moeten vervangen door luipaarden!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met gewiste ramen te maken?
Wat een goed idee, ik ga het direct doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zou je ramen eens moeten vervangen door luipaarden!
Ik zou nog even een paar dagen wachten, dan liggen de sneeuwluipaarden in de winkel. Schijnt vooral achter de schermen een stuk beter te zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een goed idee, ik ga het direct doen
Alleen je windows installs toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
Al mn pc's zonder OS
Ja, ik heb geen Mac OSquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen je windows installs toch?
Ik hoop dat je trolt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef damsco het volgende:
Wat is er fout aan die zin dan? Ah, het is "U ramen zijn gewast" zeker. Ach, een w kan iedereen weleens vergeten.
Als je daar voor een stoplicht staat te wachten, moet je ook gewoon direct je ruitenwissers aanzetten..Kost je je rubbers, maar vast minder dan die Fransen zullen eisenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Marurk het volgende:
Erger is als je in Frankrijk voor een stoplicht staat te wachten en er komen dan van die pauperFransen ineens zeep over je autoraam heen gooien en wassen (omdat je toerist bent). En dan eisen ze ook nog geld daarna.
Ik weet niet wat jij om je ruitenwisserbladen doetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:35 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Als je daar voor een stoplicht staat te wachten, moet je ook gewoon direct je ruitenwissers aanzetten..Kost je je rubbers, maar vast minder dan die Fransen zullen eisen
Dat zou nog wat zijn, geen ramen kunnen wassen als glazenwasserquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef Adelante het volgende:
De man is glazenwasser geen Neerlandicus
Als ie z'n vak maar verstaat en daarbij snapt iedereen zo'n briefje
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij om je ruitenwisserbladen doet [ afbeelding ]
Dat heb ik in Roffa ook altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Marurk het volgende:
Erger is als je in Frankrijk voor een stoplicht staat te wachten en er komen dan van die pauperFransen ineens zeep over je autoraam heen gooien en wassen (omdat je toerist bent). En dan eisen ze ook nog geld daarna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |