Hoi en vast welkom. Waar ga je wonen?quote:
Welk gedeelte woon je (ga je wonen)? Ben er zelf ook regelmatig te vinden, vriendin woont erquote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef RitseB het volgende:
In het spijkerkwartier, via via een kamer kunnen regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 21 september 2009 16:16 schreef RitseB het volgende:
Net achter het station 300 meter van de coffeeshop vandaan.Als je de coffeeshop in de Driekoningenstraat bedoelt dan loop ik waarschijnlijk regelmatig door je straat heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uncle Samquote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je de coffeeshop in de Driekoningenstraat bedoelt dan loop ik waarschijnlijk regelmatig door je straat heen.
Is je auto gejat?quote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef Sander het volgende:
Typisch. Een autoalarm is pas verdacht als het heel eventjes afgaat
meer info.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Golfen in Arnhemse probleemwijk
Leuk, Urban Golfen, en nog vlakbij ook!
Whehe, over afgaande autoalarmen gesprokenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
Golfen in Arnhemse probleemwijk
Leuk, Urban Golfen, en nog vlakbij ook!
quote:Op maandag 21 september 2009 16:16 schreef RitseB het volgende:
Net achter het station 300 meter van de coffeeshop vandaan.RitseB! Ik ken jou, jij oldschool HAN'erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben maik hiero... tof dat je ook in arnhem komt wonen, zo te zien niet ver van mij af!
Haha yes, hey voeg me anders ff toe op msn *pm't*quote:Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef RitseB het volgende:
Klopt ja, we hebben toch een tijdje staan praten met de bbq samen met roy
Arnhem Zuid links laten liggen en bepaalde gebieden van Presikhaaf wil je ook niet zitten, voor de rest is het maar net waar je voorkeur naar uitgaat (volks, hip, tweeverdieners, etc.).quote:Op donderdag 24 september 2009 20:07 schreef JoeBravo het volgende:
Ik overweeg serieus om (zodra scheiding is afgehandeld/huis verkocht) me in Arnhem te gaan vestigen, maar heb alleen niet echt een idee in welke wijken ik wel/niet zou moeten kijken. Iemand suggesties?
(Man, 31, regelmatig een peuter over de vloer, beperkt budget)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |